Gå til innhold

Sannheten om Suzy


Suzy

Anbefalte innlegg

Velkommen til Suzy's dagbok!

Traurig onsdag i dag og usannsynlig støl i kroppen. Startet uka med en noe uforberedt intruksjonsrunde på spinningsykkel (jeg trodde jeg skulle ha bare en time, men var satt opp på to) og fortsatte torturen ved å gå på en balltime i går, så nå er jeg støl alle mulige plasser. Jadda...

Trøsten er at jeg kjenner at jeg har kommet igang igjen og det er deilig. Gleder meg til å gå ned de kiloene jeg har satt meg som mål og bli sprekere igjen. Det er godt å trene :trene:

Venter allerede på helg, men det er vel mest fordi jeg savner kjærsten min og venter på å få sett ham. Om ei drøy uke er han bofast her i byen og det blir godt og rart. Ganske skummelt og flott at han gidder å gjøre et slikt offer for meg :rødme:

Får avslutte på jobben nå. Har mye å gjøre i dag, så egentlig burde jeg ikke tatt meg en av mange små KG-pauser akkurat nå... :hallo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Suzy!

Gratulerer med dagbok:)

Er enig med deg, det er deilig å være støl! Skulle ha trent i dag, men så måtte jeg jobbe overtid.. Jaja, får ta det igjen i morgen..

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagbok, og så hyggelig at kjæresten din flytter til din by, du betyr nok veldig mye for han :)

Endret av Yin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt å se det er flere som er støle etter treningsoppstart etter ferien. Føler ut som kroppen min ikke har vært i bevegelse på år, men var bare tre uker borte fra treningssenteret :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter - så stas med så mye besøk her inne allerede første dagen. Blir alledeles :juhu:

Har hatt en lite produktiv uke må jeg innrømme. Fikk unna mye på jobben i går, men nå har jeg ei liste på sikkert tjue ting som jeg bør få unna meg og da har jeg vel ikke fått unna meg en ting. Blæh...

Men jeg merker at jeg har begynt å komme inn i rytmen igjen. Det er ikke så vanskelig å stå opp og dagene bare ruller unna meg. Men jeg skulle ha gjort mer i huset. Har ei kjellertrapp som jeg skulle pusset ned slik at jeg får lakket den og dermed får malt ferdig - og dermed får lagt gulv der nede. Det ene henger på det andre og det er ikke lett å få gjort alt når man skal både jobbe og trene i tillegg.

Fortsatt god og støl faktisk, og aller mest i mage og rygg. I kveld MÅ jeg bare sette meg ned og lage meg en ny spinningtime så jeg har den klar til mandag. Gruer litt for det er ganske mye jobb å sette sammen en hel time og en utforring å få den variert og morsom og samtidig tøff nok. Har aldri hatt en så hard time før, så det blir spennende. Antar (for jeg tenker alltid postivt om slikt) at det betyr at jeg har gjort en god jobb med tidligere timer og får fornyet tillit.

Skal ha en time på fredag igjen, så da får jeg vel varmet opp igjen alt støle muskler :roll:

Begynte på'n igjen med South Beach fase en på mandag. Kutte ut alle karbohydrater er vanskelig!

Det var litt tyngre å komme igang nå enn før ferien (da gikk jeg ned fire kilo), men jeg håper jeg skal klare de etterlengtede fem kiloene ned. Klarer jeg mer er det bare bonus. Nåla på vekta har ikke rørt seg enda, men jeg håper det fungerer like bra som sist, så blir det bare snakk om å holde seg til fase to etter to uker og virkelig lære seg å leve på den måten i fremtiden.

Kjæresten (som såklart er tynn som en strek) skjønner ikke noe av at jeg skal ned i vekt og vil helst ha meg som jeg er. Det er ikke lett å forklare menn at man gjerne vil gjøre noe med seg selv for seg selv :sukk:

Snakket med kjæresten på telefonen i går. Han har så mye å gjøre og mye å få på plass at jeg nesten blir sliten jeg. Jeg føler faktisk alt han har å streve med om dagen på kroppen. Det blir utrolig godt å begynne på vårt "nye" liv sammen - å ha ham nærmere kommer til å være noe helt annet enn å bare ses i helger og måtte legge alt annet til side alle helger.

Nå vil vi få tid til å bli hverdagskjent og bruke tid sammen på en helt annen måte. Blir godt å kunne prioritere å gjøre noe med ei venninne en lørdags formiddag og heller ta det igjen en annen dag med ham. Nå føler jeg vi har hatt ett år nesten i unntakstilstand.

Gleder meg - veldig, veldig, veldig :rødme:

Nå får jeg vel ta fatt på jobbingen igjen. Det er torsdag - da er det bare et tidsspørsmål før det er helg. Over helga kommer det endelig lønning igjen også og det er ikke et sekund for tidlig. Nå er jeg så blakk at det er plagsomt.

Ha en god dag! :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig tid du går i møte.

Måtte bare innom for å skrive at jeg syns du er dritkul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er også opptatt av trening og kosthold, så da passer det kanskje bra å henge her. Og så må jeg si meg enig med Titti72; deilig tid du går i møte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig tid du går i møte.

Måtte bare innom for å skrive at jeg syns du er dritkul!

:klem:

Så koselig med sånne besøk i boka mi - og ja det blir mye :hjerte: fremover. Deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det mandag igjen da...

Syns denne helga har vært utrolig kort, men det er vel fordi det har gått mer eller mindre i ett hele helga.

Fredag var det sykkeltime og barnepassing - og effektene av første uka med trening var helt tydelig. Klokka elleve var både kjæresten og jeg leggeklare. Våknet til gjengjeld klokka halv sju lørdag morgen. Kjæresten ville opp og se på OL, men jeg boret hodet ned i puta og klarte faktisk å sovne på nytt. Våknet med et rykk halv ti - litt fortumlet, men veldig uthvilt.

Dro til Oslo for å vaske ned leilighet utpå dagen. Satt hos noen naboer og skravlet og drakk vin på kvelden og tilbrakte lørdagsnatta henholdsvis på flatseng og på sofaen. Veldig uvant - våknet mye.

Søndagen var det husvask for alle penga, men nå er kjeller, loft, og nesten hele andreetasje ferdige. Deilig! Fredag er han her. Jeg er så spent og glad! :rødme:

Rakk akkurat å klippe over plenen da jeg kom hjem fra Oslo-by'n og tok det veldig rolig i gårkveld.

I dag er det sykling igjen og full rulle hele dagen.

Litt bekymra fordi jeg ikke har begynt å gå ned noen etter å ha spist proteinrikt hele forrige uke. Lurer på om jeg ikke har vært flink nok og skal følge noen oppskrifter denne uka slik at jeg vet at det blir riktig.Nå skal jeg få fart på nedgangen har jeg bestemt meg for! Basta! Uansett er jeg igang med treninga og det er jo det aller viktigste.

Denne uka skal jeg starte med styrketreing igjen også - og med litt flaks så klarer jeg fire ganger på trening og kanskje en spasertur i løpet av uka. Da skal jeg være fornøyd.

Nå må jeg få opp farten og jobbe litt. Litt mandag i hodet og veeeldig kaffetørst... :kaffe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fytte.. så tungt det er å våkne når det regner og er grått.... :kaffe:

I dag har jeg prøvd meg på soyapannekaker til frokost. Fikk en oppskriftsliste av Agurk der det blant annet var soyapannekaker og det var godt! Spiste dem med mager baconost på. Yum! Deilig avveksling i forhold til egg og omeletter.

Sliten i kroppen i dag. Trente hardt i går og kjenner det i kroppen i dag. Har egentlig planer om å gå på trening i dag også. Senteret skal introdusere et helt nytt konsept og har halvtimelange prøvetimer i dag, som jeg har lyst til å gå på. Får ta meg sammen og ta meg ut, så blir det helt sikkert deilig etterpå. Jeg trenger det i alle fall - det er helt sikkert!

Har blokka full av notater i dag, så nå må jeg komme igang med jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny dagbok - og ingen har vært inne med blomst ennå - det er for dårlig

:blomst:

Så deilig å gå kjæresten oppover. Blir sikkert godt å ha ham i nærheten hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Hei sann!

Veldig long time og no see, jeg fant plutselig ut at jeg skulle lage meg en profil igjen! Vet ikke om dette bringer tilbake noen gamle minner?

:hoppe:

(nevnte noen noe om fredag? Snart? :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...