Gå til innhold

Sannheten om Suzy


Suzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Prinsæssa

Heisann, hoppsann ja hihi :jepp:

Så hvordan står det til med damene? Er det lov å hoppe og spore av her fortsatt? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hoppeslott-dame - det er alltid lov å spore av. Det er nesten uungåelig å ikke spore av av og til....

God morgen!

Kroppen hyler i dag etter en og en halv time med høypuls aerobic/styrke/fight-time i går kveld. Prøvetimer på nytt konsept på treningssenteret og det var skikkelig artig! Jeg er mer enn litt "challenged" på trinnfronten, men klarte faktisk å henge sånn halvvegs med. Uansett så var jeg helt utslitt etterpå og er støl og sliten i kroppen i dag og, men akk så godt å kjenne at man har jobbet!

Ulempen er sjølsagt at jeg er litt ekstra morgenfjern i dag... puh... :kaffe:

På toppen av det hele så var jeg en kilo lettere i dag morges, så nå begynner endelig SB'en å virke igjen!!! :jepp:

Jeg skal ned fire kilo. Det er første mål. Klarer jeg mer, så klarer jeg mer, men kommer jeg så langt som dit så skal jeg være skikkelig fornøyd.

I dag skal jeg ikke på trening, men hjelpe pappa med noen dokumenter han må fylle ut på engelsk. Dessuten kommer venninna mi på en kopp te på kvelden. Har planer om å være litt husmor og skifte på senga, støvsuge skikkelig, og kanskje begynne å klippe hekken (herregud som det trengs...). Datteren skal til nabobyen på møte i kveld, så henne ser jeg ikke på hele kvelden...

Prøver å mane meg til dyst her. Herregud så langt inne i hodet hjernen kjennes ut som den sitter i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Prinsæssa

Så bra! Jeg har på følelsen at det kan komme anledninger for den slags, hehe :) Så du jobber fortsatt som instruktør ja, så gøy! Jeg har faktisk akkurat meldt meg på kurs jeg og, gleder meg kjempemasse, litt sånn blandet, gruegleding i starten seff, men :hoppe:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Jeg jobber fortsatt som instruktør ja og det er veldig bra unnskylding for å måtte gjøre noe selv også :fnise:

En får jo litt lampefeber nåe en skal yte foran en hel gjeng med folk som sikkert tror at du er så mye sprekere enn dem, men det går oftest bra - du kommer sikkert til å fikse det. Bare :hoppe: litt, så blir alle glade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffe:

God morgen... vonst i kroppen og lykkelig i hjertet. Grei nok kombinasjon det.

I morgen kommer kjæresten oppover - for godt. Jeg har litt sånn "utadæsjælåplevelse" følelser omkring det. Kan nesten ikke fatte at det er sant...

Oppdager forøvrig lånekassas urimeligheter i går. Venninna min, som også har videregåendebarn i år, har sambo som ikke er pappa til vidergåendebarnet. Begge barn søkte på stipend og jeg som er helt alene om alt fikk nesten fem tusen i halvåret, mens hun som har samboer som tjener fett, fikk over ti tusen. Fytterakkern så urimelig.

Forklaringen er at jeg tjener for bra (jeg tjener ca hundre tusen mer enn henne) :sukk: Særlig.... Jeg må jo snu hver jævla krone for å få det til å gå rundt om dagen. Blir nesten litt depp, men det nytter jo ikke å klage.

I dag er det strålende vær og det var kjempegodt å sykle til jobben.

Skal på blåbærtur med mamma i ettermiddag. Burde hatt en fyrser å samle bære i, men det har jeg altså ikke, så jeg får bare spise det jeg kan.

Nå er det møte. Dagen starter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I DAG KOMMER KJÆRESTEN MIN!!!!!!!!!!!!!!!!!! :rødme:

Jeg har kjøpt champis til ham og har for lenge siden sluttet å konsentrere meg på jobben. Sukk.... Tror ikke jeg klarer å konsentrere meg om å skrive her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Havbris - så koselig at du stikker innom!

Puhhhh... mandag. Ganske lett å våkne i dag, men det regner jeg med er fordi jeg la meg halv elleve i går og sovnet som en stein - og det etter å ha sovet til ett i går... *flau*

Vi var i førtiårslag til min tidligere nabo lørdag nemlig og det var så moro! Var hjemme klokka fem om morgenen (og dermed var egentlig ikke å sove til ett så lenge likevel...) med magen full av vin :fnise:

Kjempestemning og masse trivelige mennesker.

Fredag kom kjæresten :sjenert:

Hadde middagen klart til ham da han kom, så dro vi til ham og delte champis og koste oss. Rart å sove i hans hus - her, men veldig fint.

Det rareste er kanskje at jeg vet at han er like i nærheten nå! I dag ses vi neppe, for jeg har to sykkeltimer (som vanlig) og er ikke ferdig med dem og dusj før klokka er ni. Da er jeg som regel så sliten likevel at det er like greit å være alene, men i morgen ses vi nok. Rart å ha muligheten til det og så fint.

Satte meg ned med pc og cd-bunke i går (midt i fyllesjuken) og laget meg nytt spinningprogram - endelig. Kommer ikke til å rekke å prøve det ut, så jeg får bare kjøre det i dag og satse på at det fungerer. Gjør det ikke det, så retter jeg det til neste gang. Det er da ikke verre heller.

Nå skal jeg slurpe innpå kaffen og forsøke å samle meg om jobben.

God mandag folkens - om det i det hele tatt finnes...

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag er en tøff treningsdag!

Det kom plutselig mange på den første sykkeltimen min i går og jeg ble så glad. Da var det gøy igjen - men på den andre timen, den jeg virkelig trengte å få kjørt gjennom, kom det ei! Men da kjørte jeg uansett jeg. Den bli i allefall tøff nok, kjenner jeg. Puh!

Nå gjenstår det bare å få kommet igang med styrketreninga, så skal jeg klappe meg selv på hodet og si jeg er flink.

Stakk innom kjæresten i gårkveld. Bare en liten tur, men å så deilig å kunne stikke innom ham :yvonne:

Jeg er så glad om dagen....

I dag skal jeg på balltime. Håper bare ikke jeg blir like støl som jeg ble sist, for da klarte jeg ikke å hoste uten at det gjorde vondt på fire dager.. Uff, så dårlig form jeg er! Men jeg skal blir i bedre form - skal sykle, trene kjerne, prøve meg på fight krønsj OG begynne å jobbe med styrkeprogrammet mitt igjen. Nemlig. Jeg vet at jeg greier det, bare jeg kan sette av tiden til det.

Det ordner seg nok.

Får vel forberede meg til møte.

Ganske lys i sinnet i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du treningsinstruktør, Suzy? Vært det lenge?

Jeg har lyst til melde meg på et kurs her. Det som stopper meg er alderen. :sjenert: Jeg føler meg ikke gammel til vanlig, er bare 36, men i treningssammenheng så tenker jeg litt sånn... Og det er jo dumt. Instruktørene her er gjerne rundt 20-25 år.

Hadde vært fint å høre litt om dine erfaringer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du treningsinstruktør, Suzy? Vært det lenge?

Jeg har lyst til melde meg på et kurs her. Det som stopper meg er alderen. :sjenert: Jeg føler meg ikke gammel til vanlig, er bare 36, men i treningssammenheng så tenker jeg litt sånn... Og det er jo dumt. Instruktørene her er gjerne rundt 20-25 år.

Hadde vært fint å høre litt om dine erfaringer! :)

Jeg instruerer spinning ja og jeg fyller 37 ganske straks, så jeg syns absolutt ikke du er for gammel. Må bare innrømme atjeg ikke tenker over alderen min i det hele tatt i den sammenhengen - er mer opptatt av å prestere og oppmuntre de som er med på timene mine.

Jeg har instruert i fire år nå - tror jeg... (senil) og det er veldig gøy. Prøv det da vel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrr... jeg begynner å bli sjuk.

Kjempesår i halsen og har hatt skikkelig heteanfall på jobb i dag. Svettet og slet og endte med å sitte i bare singleten på kontoret så jeg ikke skulle renne bort. Nå er jeg sliten og svimmel, sår i halsen og irritabel, MEN jeg nekter å gi meg og skal på balltime likevel.

Kan jo godt hende jeg føler meg bedre etterpå..? :fnise:

Det som er kjedelig er at jeg ikke har sjans til å være sjuk nå. Har helgevakt til helga og jeg vet hvor vanskelig det er å finne noen som kan steppe inn. Sukk... Må bare klare å knuse dette i en spede begynnelsen. Hm... Kan det være at jeg har noe Kan Jang i kjøleskapet...?

Kryss fingrene for at jeg holder meg bra :sukk:

Hei Supra :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...