Roadrunner Skrevet 18. januar 2011 #5761 Skrevet 18. januar 2011 Februar og mars er liksom moromånedene gitt Regning på regning på regning fremover en stund. Hurra... Jepp, det er en skikkelig højdare! Rett og slett... ALT på en gang... Men men, trøster meg med at det gjerne hjelper seg litt utpå vårparten (da kommer vel heller eu-kontroll og service på bilen...)
Suzy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5762 Skrevet 18. januar 2011 Det er alltids et eller annet som ryker eller skjer ellers i året også, men det er jo små blaff av økonomisk overskudd av og til. I august f.eks.. hm.. også kom jeg ikke på noe mer nei.
Kosemose Skrevet 18. januar 2011 #5763 Skrevet 18. januar 2011 Ble nysgjerrig på hus... Jeg er en skikkelig ustabile dagbokleser/skriver altså, både i min egen og andres, så når jeg titter innom har det jo skjedd så mye, må lage meg en stor kanne te hvis jeg skal finne tråden tror jeg. Så i latskapens tegn; skal du flytte? Eller tenker du på å kvitte deg med huset ditt, bytte til noe annet? Men på samme sted? Eller der kjæresten bor, eller et sted midt mellom kanskje? Go'tiden dette ja... Festlige årsavgifter og ekstraordinære strømutgifter, med mer... huzza...
Sauen Shaun Skrevet 18. januar 2011 #5764 Skrevet 18. januar 2011 Bare innom og fyller på koppen din litt.
Roadrunner Skrevet 18. januar 2011 #5765 Skrevet 18. januar 2011 Forsyner meg litt av Sauens jeg også.. Prøver å våkne i dag...
Suzy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5766 Skrevet 18. januar 2011 Ble nysgjerrig på hus... Jeg er en skikkelig ustabile dagbokleser/skriver altså, både i min egen og andres, så når jeg titter innom har det jo skjedd så mye, må lage meg en stor kanne te hvis jeg skal finne tråden tror jeg. Så i latskapens tegn; skal du flytte? Eller tenker du på å kvitte deg med huset ditt, bytte til noe annet? Men på samme sted? Eller der kjæresten bor, eller et sted midt mellom kanskje? Go'tiden dette ja... Festlige årsavgifter og ekstraordinære strømutgifter, med mer... huzza... Allo' Kort oppsummert: Jeg bor for tiden hos kjæresten og jobber i et vikariat - jeg vurderer å flytte hit mer permanent, men dette avhenger av å få jobb, å finne en bra løsning for huset mitt hjemme og rett og slett hva jeg bestemmer meg for til sjuende og sist. Sånn omtrent?
Kosemose Skrevet 18. januar 2011 #5767 Skrevet 18. januar 2011 Allo' Kort oppsummert: Jeg bor for tiden hos kjæresten og jobber i et vikariat - jeg vurderer å flytte hit mer permanent, men dette avhenger av å få jobb, å finne en bra løsning for huset mitt hjemme og rett og slett hva jeg bestemmer meg for til sjuende og sist. Sånn omtrent? Dhø, jeg henger da med mye mer enn som så! Jeg visste om vikariat og at du bor hos kjæresten! :stolt: Har bare ikke lest noe særlig de siste to ukene, skjønneru
Suzy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5768 Skrevet 18. januar 2011 Dhø, jeg henger da med mye mer enn som så! Jeg visste om vikariat og at du bor hos kjæresten! :stolt: Har bare ikke lest noe særlig de siste to ukene, skjønneru Jeg visste vel egentlig det - vel det er under vurdering om jeg skal bli her mer permanent. Jeg søker jobber og tenker hardt for tiden, og det hadde vært fint å ha et sted sammen med kjæresten som kunne vær litt mer romslig enn det vi har nå så jeg kan jha plass til vennebesøk, datterbesøk, mammabesøk osv osv... Så vi får se.
Gjest Purple Haze Skrevet 18. januar 2011 #5769 Skrevet 18. januar 2011 Hei Du har ikke pådratt deg en lyskestrekk da? Kan nesten høres sånn ut. I så fall bør du til legen, og kanskje fysio... Håper du finner ut av alt med jobb, fortsatt samboerskap eller ikke, hva du skal gjøre med huset ditt og alt i hop! Ellers så henger jeg meg på sutrekoret ang utgifter i februar og mars. Det er til å bli grinete av, rett og slett. Heldigvis hjelper det godt på å være to, syns jeg.
Suzy Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #5770 Skrevet 18. januar 2011 Du har ikke pådratt deg en lyskestrekk da? Kan nesten høres sånn ut. I så fall bør du til legen, og kanskje fysio... Jeg håper virkelig ikke det er noe sånt.. Ville det ikke påvirket meg mer i hverdagen da? Ellers så henger jeg meg på sutrekoret ang utgifter i februar og mars. Det er til å bli grinete av, rett og slett. Heldigvis hjelper det godt på å være to, syns jeg. Ja, hadde det enda hjulpet å være to... Men kanskje om vi faktisk flytter sammen - sånn på ordentlig
Suzy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5771 Skrevet 19. januar 2011 God morgen! I dag kjennes det som jeg er oppe og hodet mitt fortsatt ligger og sover Ikke trøtt direkte, men litt fjernstyrt? Har med treningsklær og er klar for ukas sene kveld. Yoga klokka 18.15 og dermed er jeg ikke hjemme før halv ni - tidligst. Kjedelig, men timen er bra, så jeg vil få den med meg. Satser på å greie timen midt på dagen i morgen også og da syns jeg at jeg har klart ei relativt ok uke. Gårkvelden gikk med det spilling, skravling og tv - følger med på The Pacific på NRK1 på tirsdagene. Utrolig bra serie altså! Veldig godt filmet og veldig godt laget - er vel ti episoder alt i alt og på et tidspunkt som det stort sett ikke foregår noe annet, så jeg tror jeg skal få med meg det der fremover. Snakket med datteren i går og må bare le, nå vurderer hun å flytte til Oslo et år for å jobbe plutselig Men de skal fortsatt leie seg eget hjem så fort de får til. Ja, ja... jeg forsøker å ikke bli stressa av alle planene, men koble meg av og la henne gjøre det hun må. Nå må jeg ha
Roadrunner Skrevet 19. januar 2011 #5772 Skrevet 19. januar 2011 Håper hodet forlater dyna etterhvert den også, så du får en viss sammenheng i skrotten... Men autopilot er vel ikke helt uvanlig sånn midt i uka :klø: Forresten, hvordan smakte brødet i går? Jeg er spent
Suzy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5773 Skrevet 19. januar 2011 Forresten, hvordan smakte brødet i går? Jeg er spent Det var godt det - men det fungerte best med litt sånn sterkt pålegg på. Spiste med røkt makrell og da smakte det knall, med makrell i tomat var også supert, men med gulost ble litt tamt og smaken på brødet ble litt for tydelig.
Sauen Shaun Skrevet 19. januar 2011 #5774 Skrevet 19. januar 2011 Det er nok ikke så lett å være tenåring og finne ut hva man vil med livet... Håper du har fått hodet på rett plass nå.
Suzy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5775 Skrevet 19. januar 2011 Det er nok ikke så lett å være tenåring og finne ut hva man vil med livet... Håper du har fått hodet på rett plass nå. Hodet er der - og tenåringen... sier jeg bare
Sauen Shaun Skrevet 19. januar 2011 #5776 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er tante til en haug tenåringer, så jeg skjønner sånn omtrent hvordan det er.
Suzy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5777 Skrevet 19. januar 2011 Jeg er tante til en haug tenåringer, så jeg skjønner sånn omtrent hvordan det er. Det er rart hvor annerledes de tenårsingsdilemmaene virker sett fra utsiden.
Suzy Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #5778 Skrevet 19. januar 2011 Sitter på jobbenog slurper pose-minestronesuppe - ikke så verst og det holder forhåpentligvis til jeg kommer hjem i kveld. Det er litt næring og bør berge meg over i allefall. Tenker å ta meg en tur innom HM og muligens bruke opp noen av mine siste kronasjer. Fant ei litt posete olabukse der i går da jeg svingte innom for å kikke og ettersom jeg er betraktelig mer kortbeint enn modellen den er avbildet på her så er den sikkert ikke så "oppe på leggen" heller. Håper jeg... Skal prøve den i allefall. Den ser så behagelig ut Men spise suppe først og slenge meg på HM etterpå - og deretter yoga.
Gjest Purple Haze Skrevet 19. januar 2011 #5779 Skrevet 19. januar 2011 Hei Jeg hadde så og si lik bukse, og likte den godt, men den var ikke helt heldig til min fasong, fikk jeg beskjed om. Min alt for ærlige samboer slår til igjen Og hva annet skal en si om tenåringer enn . Ikke alltid like lett å henge med på alle tanker og innfall de har. Men det blir jo bra folk av de fleste, heldigvis. Prøving og feiling er det man lærer av. Håper yoga blir bra!
Gjest Purple Haze Skrevet 20. januar 2011 #5780 Skrevet 20. januar 2011 God morgen Regner med at det er lønningsdag for deg i dag også. Føles slett ikke feil det nå, etter julefeiring og alt mulig! Også blir det vel frisør på deg, etter det jeg kunne se på FB Ha en fin dag
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå