Gå til innhold

Sannheten om Suzy

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får ta en prat med noen slektninger som har wii, og høre om jeg kan få låne en og teste ut før jeg kjøper. Synes den er litt dyr å kjøpe uten at jeg har prøvd det på forhånd. :jepp:

Kjempelurt og stikk innom Lefdal for å se etter Active til Wii på salg - jeg kjøpte spillet der og det kostet bare 99 kroner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempelurt og stikk innom Lefdal for å se etter Active til Wii på salg - jeg kjøpte spillet der og det kostet bare 99 kroner.

Takk for tips. Får se om jeg kommer meg innom Lefdal på veg hjem i dag. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hei :)

Jeg vil også ha Wii!! Må go`snakke med kjæresten, så jeg får det som jeg vil her :lur:

God helg, Suzy :)

Skrevet

Ble ikke sett på noe wii her i dag. Kjøpte meg sko istedet. :fnise:

Vet ikke om jeg skal ta meg råd til wii heller. Blir ikke så veldig dyrt, siden jeg har noen gavekort jeg fikk til jul. Men samtidig kan det være lurt å spare de gavekortene i tilfelle jeg må ha ny vaskemaskin eller nytt kjøleskap snart... :klø:

Gjest Purple Haze
Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Håper du har sovet ut, og får en rolig og deilig helg sammen med kjæresten :)

Skrevet
:kaffekopp: God morgen! Håper du får en fin lørdag. :)
Skrevet

God morgen!

Sovet uanstedig lenge - som vanlig - og forsøker å fylle koffeinkvota før jeg forsøker å skrubbe frem en ganske ren tiger :ler:

Ingen planer annet enn å vurdere å kjøpe nye bukser. Får se om jeg tar turen på egenhånd eller lurer med meg kjæresten. Han er egentlig litt irriterende utålmodig i butikk og da blir jeg stressa, så mulig jeg tar turen alene gitt...

Men nå :kaffekopp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Deilig å sove uanstendig lenge, spør du meg! Klesshopping gjør jeg helst alene. Blir helt stressa av å ha med kjæresten, som står der og ser ut som han ønsker seg langt vekk. Da finner jeg ikke noe. Han prøver så godt han kan, men jeg ser at han ikke akkurat legger sjela si i det :ler:

Håper du finner bukser som sitter som et skudd!

Skrevet

Deilig å sove uanstendig lenge, spør du meg! Klesshopping gjør jeg helst alene. Blir helt stressa av å ha med kjæresten, som står der og ser ut som han ønsker seg langt vekk. Da finner jeg ikke noe. Han prøver så godt han kan, men jeg ser at han ikke akkurat legger sjela si i det :ler:

Håper du finner bukser som sitter som et skudd!

Ja det er noe med det - han tråkker og venter med hele kroppen og kjeder seg tydelig. Ironien er at han gjerne bruker ti ganger så lang tid som meg på å shoppe - og shopper MYE mer OG gjerne vil ha min mening... :roll:

Skrevet

Du får dra alene, og overtale kjæresten til å møte deg på kafè litt senere. Da får du ro til å se på bukser, og kvalitetstid med kjæresten etterpå. :jepp:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Ja det er noe med det - han tråkker og venter med hele kroppen og kjeder seg tydelig. Ironien er at han gjerne bruker ti ganger så lang tid som meg på å shoppe - og shopper MYE mer OG gjerne vil ha min mening... :roll:

Den var også veldig kjent du! Er det muligens en mannegreie, eller generaliserer jeg her nå? :lur:

Skrevet (endret)

Den var også veldig kjent du! Er det muligens en mannegreie, eller generaliserer jeg her nå? :lur:

Tyypisk ja :ler:

Men vi dro sammen og jeg bare bestemte meg for å gi blaffen i om han ventet og prøvde alle buksene jeg ville :nigo:

Fikk veldig god hjelp - på Vero Moda :hakeslepp: - og endte med buksa jeg ville ha gitt.

På toppen av det hele begynte jeg med å prøve str 33 i livet og endte på 30 - det var litt gøy. Var sikker på at jeg har lagt på meg så mye at jeg måtte ha de største, men neida. Og på toppen av det gikk det ei forbi da jeg prøvde buksa og utbrøt " Åh, den var utrolig tøff!" også gikk hun og hentet et par sjøl :sjenert:

Selvtilliten fikk et lite løft da...

Nå har det vært Grand Prix og jeg venter på film. God lørdag :nigo:

Endret av Suzy
Gjest Purple Haze
Skrevet

Herlig bukseshopping! Tenker du er smekker og flott i ny bukse :)

Skrevet

Herlig bukseshopping! Tenker du er smekker og flott i ny bukse :)

Følte meg i allefall sånn :nigo:

Det er så gøy når man har sånne dager.

Skrevet

Herlig med en god buksedag! Jeg hadde en god sportsbh-dag, da jeg kunne kjøpe ny i en str. mindre. :ler:

Skrevet

God morgen Suzy-Puzy :kaffekopp:

:fnise:

Mårnings Lilla-snilla :nigo:

Kaffe og sport på tv igjen. Tror jeg må komme meg en tur ut for å gå i dag, for jeg blir helt fjern av å sitte inne i flere dager på rad.

Men foreløpig sløvings.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Morsomt med ordspill, jeg elsker det. Lilla-snilla var kjempefin :ler:

Godt å komme seg litt ut i frisk luft. Får klarnet toppen, også får man så god samvittighet etterpå :)

Skrevet

Ahhh... vært ute og gått i en time og virkelig fått litt frisk luft. Deilig!

Nå skal jeg straks forsøke meg på en visstnok ekstremt enkel og bra oppskrift på spaghetti carbonara. Den så veldig god ut, så jeg fikk litt lyst til å prøve meg på den.

Også har jeg sjukt lyst på vafler... :tristbla:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...