Suzy Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #5802 Skrevet 23. januar 2011 God lørdag, Suzy Takk! Hadde helt pc-fri i går, så nå er det altså søndag I går bakte jeg kake og lagde pai til middag (yum!) og hadde en fin og rolig kveld. I dag har vi strengt tatt ikke gjort så mye enda ( og faktisk... ), men så snart skiskytterspriten er over skal vi ut og gå litt. Så skal jeg hente frem husmora i meg og støvsuge hele heimen, sette på en klesvask til og skifte på senga - og lage middag selvsagt. Litt sløv og litt kranglefant og vært i singelforumet og bedt Steinar40 ta kontakt med profesjonelle for å få hjelp med sin aspbergers... Litt mer suft så er det ut.
Gjest Purple Haze Skrevet 23. januar 2011 #5804 Skrevet 23. januar 2011 Høres ut som en fin søndag Tror neppe det hjelper, uansett hvor mange som kommer med gode råd til han tolkingsmannen :dåne: Og jeg vil også , men lite håp om det på et par uker...
Skravla Skrevet 23. januar 2011 #5805 Skrevet 23. januar 2011 Var det noe sånn du ønsket deg..... http://meretesmonstermonster.blogspot.com/2011/01/jojo-man-er-iallefall-synlig.html
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5806 Skrevet 24. januar 2011 Var det noe sånn du ønsket deg..... http://meretesmonstermonster.blogspot.com/2011/01/jojo-man-er-iallefall-synlig.html *tar seg sammen* Jepp, men i mariusmønster
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5807 Skrevet 24. januar 2011 God morgen! Fikk akkurat melding av sjefen om at han skal passe på sofaen sin frem til etter lunsj = ikke i form. Så da blir jeg sittende her og blomstre for meg selv igjen da. Ikke noe stort problem egentlig, for jeg har endel skrivearbeid foran meg og bør få unna meg litt i dag. Ellers da? Jo, yogaveska er pakket og jeg er klar. Det slo meg da jeg satt på banen inn til byen at jeg faktisk nesten alltid har 12 timers dager på mandager - inkludert yogaen. Phu... Skulel virkelig ønske det var noe nærmere gitt... Må handle meg ny toalettmappe også (den gamle "døde" på vei hjem fra Thailand da negellakken min rant ut i mesteparten av den ). Får se over regninger og slikt også. Strømmen kom på nesten fem tusen denne gangen og det er jo et par andre regninger i tillegg Skal forresten ut for å lunsje med kusina i dag Men nå skal jeg drikke
Roadrunner Skrevet 24. januar 2011 #5808 Skrevet 24. januar 2011 God morgen! Den dressen var jo bare snasen! Men vil du bare ha Mariusmønster da, Suzy? Hva med Marius-overdel, og stripete (tigerstriper... ) bein? :klø: Måtte forresten inn og lese om tolkningssaken i går, himmel og hav! Enkelte av de som svarer i den tråden er meeeeeget tålmodige sjeler... :dåne:
Gjest Purple Haze Skrevet 24. januar 2011 #5809 Skrevet 24. januar 2011 God morgen Det var da en solid strømregning Fytti, sier jeg bare! Håper lunsj med kusine blir veldig koselig, og at mandagen ellers også blir veldig bra
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5810 Skrevet 24. januar 2011 God morgen! Den dressen var jo bare snasen! Men vil du bare ha Mariusmønster da, Suzy? Hva med Marius-overdel, og stripete (tigerstriper... ) bein? :klø: Hel Marius eller intet *bestemt' God morgen Det var da en solid strømregning Fytti, sier jeg bare! Veldig solid - forsøker å tenke ut hvordan jeg skal få det til å gå opp med alt annet av utlegg. Mulig jeg må ta en telefon og be pent om å få betale tre nå og to neste måned eller noe slikt.
Sauen Shaun Skrevet 24. januar 2011 #5811 Skrevet 24. januar 2011 God morgen! Regninger ja... De har jeg fortrengt i helga. Får vel ta tak i dem i dag...
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5812 Skrevet 24. januar 2011 God morgen! Regninger ja... De har jeg fortrengt i helga. Får vel ta tak i dem i dag... Merkelig så lett det er å fortrenge regninger...
Sauen Shaun Skrevet 24. januar 2011 #5813 Skrevet 24. januar 2011 Merkelig så lett det er å fortrenge regninger... Ja, regninger og hybelkaniner har så lett for å bli liggende. Men hybelkaninene fikk jeg jaget på dør i helga. Så da får jeg vel ta regningene i dag. Bare så kjipt at kontoen kommer til å være relativt tom etterpå...
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5814 Skrevet 24. januar 2011 Hybelkaninene har jeg overtaket på, men disse helsikes regningene er det mye verre med altså.
Roadrunner Skrevet 24. januar 2011 #5815 Skrevet 24. januar 2011 Hybelkaninene er gjerne litt enklere å få overtaket på også, krever bare en runde med støvsuger og mopp. Koster ikke så mye mer enn litt energi, tiltakslyst og et par kalorier. Vinduskonvoluttene derimot... De kan kreve sitt! Har ikke fått fjorårets avregning på strømmen ennå, vet i grunn ikke om jeg vil ha den heller...
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5816 Skrevet 24. januar 2011 Hybelkaninene er gjerne litt enklere å få overtaket på også, krever bare en runde med støvsuger og mopp. Koster ikke så mye mer enn litt energi, tiltakslyst og et par kalorier. Vinduskonvoluttene derimot... De kan kreve sitt! Har ikke fått fjorårets avregning på strømmen ennå, vet i grunn ikke om jeg vil ha den heller... Kan du ikke bare ringe dem og si det? Nei takk, jeg vil ikke ha regninger i min kasse Litt sånn som "Nei takk til reklame" lizzom :klø:
Roadrunner Skrevet 24. januar 2011 #5817 Skrevet 24. januar 2011 Har prøvd... Si opp abonnementet på "skatt" for eksempel? Jeg har ikke bestilt skatt, jeg har ikke mottatt skatt, og jeg vil dermed ikke betale skatt Og i alle fall ikke moms! Har ikke fått en moms i hele mitt liv! (hvordan ser en moms ut forresten? :klø: ) Nei, det er mye å ta tak i her... Og så prøver de å lure meg... Ved å slutte å sende vinduskonvolutter (prøvde meg nemlig på en oppsigelse av vinduskonvolutter også), men heller sende autogiro, avtalegiro og e-faktura (kjært barn har mange navn). Men det endrer ingenting! Jeg må betale pokke som... Hmm..... Mye innestengt moro her kjenner jeg
Gjest Purple Haze Skrevet 24. januar 2011 #5818 Skrevet 24. januar 2011 Ja takk til å beholde hele lønna helt uavkortet! Fakkeltog?
Suzy Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #5819 Skrevet 24. januar 2011 Ja takk til å beholde hele lønna helt uavkortet! Fakkeltog? Å ja!! Fakkeltog!!! <-- nesten fakkeltogsmiley?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå