Suzy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5781 Skrevet 20. januar 2011 God morgen! Det ble bukse - og den er på i dag, så får vi se om den er noe heldigere for min fasong (Det er den antagelig ikke, men den er innmari behagelig!) Yogaen var fabelaktig i går. Jeg sa det til en av de andre der at jeg blir nesten litt høy etter en sånn time hvor vi har stått både i hodestående og i skulderstående. Jeg blir så lett i hodet og så glad. Spesiell følelse. Det er jo den følelsen som gjør at det er verdt å gå. Jobbet mye med fremoverbøy i går og det syns jeg også er deilig. Det ble ikke så mange stående stillinger og jeg var tidlig ute og tøyde innsiden av lårene før vi begynte, så i går kjente jeg ikke noe til dem. Bra I dag blir det midt på dagen yoga også skal jeg se om jeg får en klippetime litt sånn på sparket. Nå skal jeg endelig prioritere det jævla håret og det er så på tide. Jeg ser ut som ... ja ikke engang et takras Mer en utgått hippie, for det er for langt og fryktelig slitt. Vi får se om jeg får tak i noen. Lønn i dag, så får overføre husleie, se over månedens prioriteringer og slikt. Gjelder vel å være sabla sparsommelig noen måneder fremover nå... var godt i dag og!
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2011 #5782 Skrevet 20. januar 2011 God morgen. Lønningsdag her også. Men regningsbunken forteller meg at de store utskeielsene blir det ikke denne måneden. Men en ny bukse MÅ jeg ha.
Suzy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5783 Skrevet 20. januar 2011 God morgen. Lønningsdag her også. Men regningsbunken forteller meg at de store utskeielsene blir det ikke denne måneden. Men en ny bukse MÅ jeg ha. Høres ut som vi er på samme økonomiplan - jeg bare MÅ klippe håret og resten får bare vente!
Roadrunner Skrevet 20. januar 2011 #5784 Skrevet 20. januar 2011 Mårnings! Og gratulerer med ny bukse! Gjør godt med litt fornyelse innimellom. Og krysser fingrene for at du får en frisørtime også, få stelt pelsen litt
Sauen Shaun Skrevet 20. januar 2011 #5785 Skrevet 20. januar 2011 Høres ut som vi er på samme økonomiplan - jeg bare MÅ klippe håret og resten får bare vente! Forskjellen er vel at jeg føler at jeg har bedre råd enn på flere år, mens du har det motsatt. Uføretrygden er ikke så mye å juble over. Og etter samlivsbrudd og flytting for tre og et halv år siden har jeg brukt tid på å få kontroll over økonomien igjen. Og selv om jeg alltid må leve sparsommelig, så er jeg vanvittig takknemlig for at jeg har den trygden. Om inntekten er liten, så er den ihvertfall sikker. Jeg vet jeg har penger å leve for, selv om jeg er syk.
Suzy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5786 Skrevet 20. januar 2011 Ja pelsstell er vesentlig nå - er et superfurry animal akkurat for øyeblikket
Gjest Purple Haze Skrevet 20. januar 2011 #5787 Skrevet 20. januar 2011 Grattis med ny bukse! Den er sikkert mye mer heldig for din fasong enn min Hårklipp blir nok bra, og det er så deilig å få fikset litt på sveisen når det er lenge siden sist God tur til hjemtrakter i helga
Roadrunner Skrevet 20. januar 2011 #5789 Skrevet 20. januar 2011 Deilig med klippetime! Med både yoga og klippetime på formiddagen så blir det vel kanskje en kort og fin arbeidsdag også da? Over halvveis her i dag, og godt er det
Suzy Skrevet 20. januar 2011 Forfatter #5790 Skrevet 20. januar 2011 (endret) En flaut kort dag i dag faktisk... Jeg har vært borte fra kontoret i tre samfulle timer og nå tror jeg faktisk at jeg skal pakke sammen igjen hvert øyeblikk. Tar med maskina hjem i dag da - så jeg kan gjøre noe der i kveld. Er jo for ille å sluntre unna halve arbeidsdagen lizzom... MEN utrolig deilig å få presset inn tre treningsøkter denne uke OG å få klippet håret. Hjelpe meg så nødvendig det var! Nå skal jeg skaffe meg en mascara som ikke smuler og en krem som faktisk virker på tørr hud Du verden så fint det er med lønningsdag! Endret 20. januar 2011 av Suzy
Roadrunner Skrevet 20. januar 2011 #5791 Skrevet 20. januar 2011 Pengene er på vei ut, så ingen STOR jubel her (og det er ikke tur-pengene, men heeeeelt vanlige, gode, gammeldagse regninger). Men veldig godt å ha penger til regningene da! Så er i grunn veldig fornøyd Men tror ikke det blir de store utskeielsene fremover, vil prøve å komme fra våren uten å tømme alt av kontoer helt... nå, spinning senere
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 #5792 Skrevet 21. januar 2011 God morgen! er servert, og tanken på FREDAG er sterkt fremtredende
Suzy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5793 Skrevet 21. januar 2011 Akk ja - endelig fredag. Denne dagen er like velkommen hver eneste uke faktisk - pussig gitt Etter jobben skal jeg møte ei venninne og spise middag med henne. Gleder meg og tror det kommer til å bli skikkelig koselig Blir nok ikke sent, men det er helt ok. Jeg har ikke råd til å sitte lenge på byen uansett. Etter unnasluntredagen i går skal jeg i allefall ha en full dag og litt til i dag Må ta igjen litt lizzom... Prøvde forreste treninga på Wii'en i går og det var slettes ikke galt det. Føltes jo litt merkelig, men det var et skikkelig program og skikkelige øvelser og jeg ble svett, så dette skal jeg jammen gjøre mer av. Moro! er klar.
Sauen Shaun Skrevet 21. januar 2011 #5795 Skrevet 21. januar 2011 Hører så mye bra om wii, så jeg er nesten fristet til å anskaffe det selv også.
Suzy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5796 Skrevet 21. januar 2011 Hører så mye bra om wii, så jeg er nesten fristet til å anskaffe det selv også. Jeg anbefaler det i allefall - jeg syntes noe av det var litt vel lett, men det kan justeres med strammere treningsstrikk osv. Jeg valgte jo den enkleste work outen i går også, så de andre er sikkert hardere og løpingen var i allefall tøff nok. Jeg ble svett og anpusten et par plasser.
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 #5797 Skrevet 21. januar 2011 På tide å ta helg snart? Har en tanke om å gå før kl 14, satser på at det går bra!
Suzy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5798 Skrevet 21. januar 2011 Fristet jeg også ja men må nesten vente litt. Venninna jeg skal møte for middag er ikke ferdig før halv fire, så jeg blir nok sittende til da, tenker jeg. Usedvanlig lenge til å være fredag faktisk
Roadrunner Skrevet 21. januar 2011 #5799 Skrevet 21. januar 2011 Hehe! Men så var det kanskje uvanlig kort torsdag i går? *mobbe* GOD HELG, Suzy! Kos deg masse!
Suzy Skrevet 21. januar 2011 Forfatter #5800 Skrevet 21. januar 2011 Hehe! Men så var det kanskje uvanlig kort torsdag i går? *mobbe* GOD HELG, Suzy! Kos deg masse! Takk i lige måde du! Et par timer til, så skal du se jeg er fri som fuglen omtrent
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå