Gå til innhold

Kaos


Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå ble jeg glad på dine vegne nå Knøttet :kose::hoppe:

Utrolig koselig å lese her!! Gratulerer så masse med drømmehuset!!!

Håper arbeidsuka går bra og at de trenger deg masse fremover!!!

Storstor bamseklem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En morsom alder disse guttene våre er i :rødme:

Morsomt å se hvor mye de lærer og hvordan de hermer.

håper du trives på jobb :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på hvordan det gikk på jobben - håper du trivdes, og at du kan få endel vakter der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stiller meg i rekken med de forventningsfulle og håper du har hatt en fin uke hittil. Regner med du er dødssliten, det tar på å ha fulle arbeidsdager i ny jobb. Og spesielt siden du har vært uten jobb så lenge. Krysser fingrene for at du får fortsette med vakter der =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere behov for pengene så søker dere om sosial støtte. Mykje betre enn å ikkje klare seg, eller måtte leve av andres pengebok. Virker som det holder på å løsne seg på jobbfronten din også, og da er det jo ikkje for all verdens tid. Sosialpenger er ikkje andre penger enn dagpenger og lønn. Er det behov for dei, så ta dei.

Gratulerar med hus! Så kjekt da. Er litt misunnelig...vil også ha hus ;) Er veldig fornøyd med leiligheten me har, men har lyst på større etter kvart. Skal bytte når fyrste mann har blitt eit år ca. tenker eg. Så forhåpentlegvis blir det ikkje så lenge til. Hehe.

Høyres ut som det kjem seg med jobb. Hugs at ein jobb ikkje nødvendigvis er for evig og alltid. Ein praksisplass er i det minste arbeidserfaring og litt penger, men enda viktigere så kan den føre til andre jobber. I tillegg så blir det noko å gjere på, litt mennesker å møte. Veit om ei som tok på seg frivillig arbeid og som fekk jobb med erfaringen frå den.

Høyres ut som det går litt betre :) Og det er normalt at humøret er dårleg nok ein er halvsjuk, tilbringer alt for mykje tid saman, og ikkje kan fylle dagane med jobb.

Jo, da, du har rett angående sosialstøtte. Jeg synes bare det er for ille at en småbarnsfamilie skal være nødt til det i et så bra og rikt land som vi bor i ...

Takk, takk! Blir veldig herlig å flytte til hus med god plass! :biggrin:

Høres herlig ut med egen leilighet også da, det er noe annet når man leier ... Jasså, har dere planer? :lur:

Håper på at det ordner seg med jobb, vi får se. Trives med å jobbe i barnehage for tida iallfall! :)

Sånn er H også - hermer etter hele tida! Det er veldig moro da :)

En god klem fra gullungen gjør dagen mye bedre :)

Er så glad for at ting begynner å ordne seg for dere. Dette har dere ventet lenge på. Og jeg har litt tro på at når en ting går i orden, så kommer de andre etter :)

Ha en fortsatt fin helg :klemmer:

:fnise: Herming er herlig! Hermer etter hva vi sier og ofte hva vi gjør. Han observerer oss visst veldig mye, for han vet akkurat hva han skal gjøre med hårbørsta, tannbørsta, hårklipperen +++. :fnise:

Ja, gullungen min (og mannen, så klart!) gjør dagen så mye bedre! :hjerte:

Satser på at du har rett, og at det ikke er forbigående ...

Ha en fortsatt fin torsdag! :klemmer:

Gratulerer så mykje med nytt hus! :hoppe: Kryssar fingrane for at alt ordnar seg for dåke no. :klem:

Så bra at du har fått vikarjobb i ein barnehage, sjølv om det berre er i ei veke foreløpig! :) Tenkte meg at du ville klara å få vikarjobb i barnehage, viss du hadde lyst til det - for det er ofte vanskelig å få tak i vikarar som kan møta opp på kort varsel. Og veldig mange barnehagar har stort behov for vikarar. Viss du gjer ein bra jobb, så får du nok heilt sikkert jobba der meir. Lykke til med jobben! :tommelopp:

Takk, takk! :)

Trodde ikke jeg skulle få noe i barnehage, det tok ei stund før noen kontaktet meg- men da fikk jeg i gjengjeld en hel uke i strekk! Det er visst ikke den enkleste årstida å få barnehagejobb nå, det er ikke så mye fravær pga sykdom som på vinteren, men jeg håper de har behov for meg neste uke og fremover også ... :sjenert:

Takk for det, og ha en fortsatt fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på å høre hvordan det går i dag! :jepp: Tenker på deg! :klem:

Så koselig! :klemmer:

Nå ble jeg glad på dine vegne nå Knøttet :kose::hoppe:

Utrolig koselig å lese her!! Gratulerer så masse med drømmehuset!!!

Håper arbeidsuka går bra og at de trenger deg masse fremover!!!

Storstor bamseklem :klemmer:

Takk, takk. :)

Har kost meg på barnehage, koselig men slitsom jobb. ;)

:klemmer:

En morsom alder disse guttene våre er i :rødme:

Morsomt å se hvor mye de lærer og hvordan de hermer.

håper du trives på jobb :klemmer:

S høres så herlig ut! :rødme:

Det er han også! Iallfall min, helt upartiske mening ... ;)

:fnise:

Håper du trives i barnehagen, og at du får jobb der framover også :)

Trives gjør jeg iallfall! :)

Spent på hvordan det gikk på jobben - håper du trivdes, og at du kan få endel vakter der :)

:Nikke: Trives godt, så får vi se om det blir mer ledig fremover ...

Stiller meg i rekken med de forventningsfulle og håper du har hatt en fin uke hittil. Regner med du er dødssliten, det tar på å ha fulle arbeidsdager i ny jobb. Og spesielt siden du har vært uten jobb så lenge. Krysser fingrene for at du får fortsette med vakter der =)

Blir sliten av å jobbe, ja! Spesielt når man ikke er vant til det. ;) Spesielt første dagen, mandag, var jeg dødssliten ...

Takk for det, håper det hjelper! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er deilig å være ute i jobb igjen, selv om jeg merker at jeg blir sliten. Jeg var ekstremt sliten på mandag, nesten slik at jeg vurderte å gå og legge meg etter jeg kom hjem. Nei, da, ikke fullt så ille, men jeg var kjempesliten. Mye å sette seg inn i, 9 navn å lære seg, masse rutiner å lære seg ++. Men jeg trives veldig godt, og barna er jo bare så søte og gode! De er rampete, uskikkelige og veldig høylytte også, men det må man jo regne med. ;) Aldersgruppa jeg jobber med er fra 1-3 år, og siden det er aldersgruppa til S så passer det meg bra. Styreren sa at hun sannsynligvis har noe jobb til meg neste uke også, men jeg har ikke hørt noe enda selv om hun sa hun skulle snakke med meg i dag, så jeg begynner å tvile. Håper jeg får mer jobb, jeg trenger pengene og trives jo. Håper jeg har gjort et godt inntrykk også ... :sjenert:

På mandag begynner S på barnehage! :dåne: Håper egentlig jeg ikke jobber den aller første dagen hans iallfall, har jo veldig lyst til å bli med på litt av innkjøringen i barnehagen ... Merker at jeg savner S veldig når jeg er på jobb og jobber med andre barn, og tanken på at andre skal passe på gullungen min ... Vet at det må bli slik, og S er veldig klar for barnehage nå og han har bare godt av det, men men. :sjenert:

Sitter og drømmer om interiørløsninger og innkjøp av div. til nyhuset vi nå, gleder oss så til vi skal flytte inn! :hoppe: Innflyttingsdato er ikke bestemt enda, håper det blir bestemt snart, men det blir i løpet av mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, da, du har rett angående sosialstøtte. Jeg synes bare det er for ille at en småbarnsfamilie skal være nødt til det i et så bra og rikt land som vi bor i ...

Takk, takk! Blir veldig herlig å flytte til hus med god plass! :biggrin:

Høres herlig ut med egen leilighet også da, det er noe annet når man leier ... Jasså, har dere planer? :lur:

Tviler på det er særlig annleis for andre enn småbarnsfamilier. Er sosialpenger som er tilbodet viss ein faller utanfor dei andre ordningene.

Hehe...får sjå korleis det blir med dei planene :P Veit jo ikkje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt med en oppdattering fra deg, på hvordan du har hatt det i barnehage!! :jepp: Godt du trives!

Du får helt sikkert mer! ;) Kan tenke meg at du får spørsmål i dag, jeg...! ;):lur:

Skjønner veldig godt tankene dine omkring at noen andre skal passe S og greier..jeg tenkte akkurat det samme, og det var utrolig rart å reise fra han der første gangen. Men det gikk fort over!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på det er særlig annleis for andre enn småbarnsfamilier. Er sosialpenger som er tilbodet viss ein faller utanfor dei andre ordningene.

Hehe...får sjå korleis det blir med dei planene :P Veit jo ikkje

:Nikke: Dessverre ...

:lur: Så spennende da! :hoppe:

Morsomt med en oppdattering fra deg, på hvordan du har hatt det i barnehage!! :jepp: Godt du trives!

Du får helt sikkert mer! ;) Kan tenke meg at du får spørsmål i dag, jeg...! ;):lur:

Skjønner veldig godt tankene dine omkring at noen andre skal passe S og greier..jeg tenkte akkurat det samme, og det var utrolig rart å reise fra han der første gangen. Men det gikk fort over!! :jepp:

Trives veldig godt, er kjempekoselig å jobbe med barn, og så er de så søte. :rødme:

:Nikke: Satser på at det går fort over, at S trives i barnehagen og at alt blir bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal jobbe hele neste uke! :hoppe: Jeg snakket med styreren i dag, som sa at den pedagogiske lederen jeg jobber sammen med bare hadde positive ting å si om meg, ble nesten rørt, jeg. :sjenert:

I dag var jeg, 9 barn og 3 voksne på tur til Moss. :dåne: Veldig koselig, og veldig mye styr. ;) Barna syntes det var kjempespennende med ferga, og da vi fikk gå opp til broa der de styrer ferga fra var det veldig populært. :fnise:

S sliter med hoste for tida, noen ganger så mye at han våkner og plages skikkelig. :( Mannen tok han med til legen i går, og fikk foreskrevet et middel som han fant ut i dag at det er ulovlig i USA og ikke anbefalt for barn under 2 år ... :roll: Hva gjør man da, da? Stakkars S hoster og hoster, mest om kveldene, og får ikke sove ordentlig. :( I natt sov han dårlig, så det har ikke blitt så mye søvn, og han våknet halv seks. :Gjesp: Utrolig nok har jeg ikke vær så trøtt som jeg "burde" være i forhold til mengden søvn jeg har fått, merkelige greier. :vetikke:

Jeg hadde tenkt meg til byen med S i morgen, mens mannen hogger ved sammen med faren sin, for å kjøpe regntøy siden jeg skal jobbe litt i barnehage fremover, men jeg hadde jo glemt at det er 1.mai i morgen ... :rodme::ler: Siden det nå ser ut til å regne i morgen kan det hende mannen blir hjemme, så da kan det hende vi finner på noe alle sammen i stedet, det hadde vær koselig nå siden jeg ikke har sett de like mye som tidligere pga jobb. :jepp:

Nå har mannen fått den nyeste utgaven av MacBookPro, så nå slipper jeg at han hele tida (føles slik for meg) låner min, herlig! ;)

Vi overtar huset 20.mai! :hoppe: Gleder oss som gale. ;)

God helg til alle som er innom! :biggrin::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått deg ny ticker nå? Jeg leste feil på det som sto under den, så nå var jeg helt sikker på at du plutselig var gravid igjen!! :fnise: Men det var ved første øyekast da...!! :gjeiper: Men jeg leste "......til our second baby is born.." :ler: Skjønner nesten ikke hvordan jeg fikk det til, men jeg tror jeg er litt i "gravid-modus"..... :fnise:

Så herlig med så mye gode tilbakemeldinger! :roser: Gratulerer! Flott at du får jobbe hele neste uke også, - dette blir nok bra!! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coxy: :fnise:

Knøttet: Så bra at du får mer jobb! :hoppe: :hoppe:

Det middelet hørtes ikke helt bra ut... Rart det er godkjent her om det er forbudt i USA. (Trodde vi var mer forsiktig her).

Jeg glemte også at butikkene er stengt i morgen :ler: Men vi rakk å handle i ettermiddag da.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du fått deg ny ticker nå? Jeg leste feil på det som sto under den, så nå var jeg helt sikker på at du plutselig var gravid igjen!! :fnise: Men det var ved første øyekast da...!! :gjeiper: Men jeg leste "......til our second baby is born.." :ler: Skjønner nesten ikke hvordan jeg fikk det til, men jeg tror jeg er litt i "gravid-modus"..... :fnise:

Så herlig med så mye gode tilbakemeldinger! :roser: Gratulerer! Flott at du får jobbe hele neste uke også, - dette blir nok bra!! :tommelopp:

Jupp! Merket først i går at tickere og linker i signaturen ble borte etter oppgradering av forumet. Treig, jeg?! :fnise:

:ler: Nei, jeg må nok skuffe deg- er ikke gravid igjen ... ;) Jasså, lyst på nr.2? :lur:

Ja, ble kjempeglad for de tilbakemeldingene! :biggrin:

Coxy: :fnise:

Knøttet: Så bra at du får mer jobb! :hoppe: :hoppe:

Det middelet hørtes ikke helt bra ut... Rart det er godkjent her om det er forbudt i USA. (Trodde vi var mer forsiktig her).

Jeg glemte også at butikkene er stengt i morgen :ler: Men vi rakk å handle i ettermiddag da.

God helg :klemmer:

:Nikke: Godt å få jobbe igjen!

Merkelig med det middelet, ja, og kjedelig siden det var det eneste vi fikk mot hosten hans ... Han var heldigvis ikke plaget i natt da. :)

Mannen handlet heldigvis i går, men jeg hadde jo tenkt meg til byen i dag da og det ble det selvsagt ikke noe av. ;)

God helg til deg også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg inne og ser på pøsregnet ute. Jeg trodde dagen i dag skulle bli fin, var ute og lekte med S på barnehagens lekeplass i ca to timer tidligere i dag mens mannen sov, men så skiftet det. Så det ser ikke ut til at vi kommer oss noe mer ut i dag, jeg har ikke regnbukse og støvler, og uansett så regner det for mye for at S kommer til å like å være ute. Det er greit å være ute når det regner, men ikke når det skikkelig pøser ned, og ikke for enhver pris.

Mannen er hos faren sin og hugger ved i dag, eller det var iallfall planen, jeg vet ikke hva det blir til i dette været. :vetikke: Lurer på hva jeg og S skal gjøre resten av dagen, må jo bli innekos da. Vurderte å lage en sjokoladekokoskake, men mangler 1 egg, og har ikke bil. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp! Merket først i går at tickere og linker i signaturen ble borte etter oppgradering av forumet. Treig, jeg?! :fnise:

:ler: Nei, jeg må nok skuffe deg- er ikke gravid igjen ... ;) Jasså, lyst på nr.2? :lur:

Ja, ble kjempeglad for de tilbakemeldingene! :biggrin:

Hmm....har ikke skjedd noen forandring på signaturen min...!! :klø: Men jeg hadde ingen ticker nå heller da... :vetikke:

:gjeiper: Ja, jeg har nok det, - sjekk bloggen!! :nigo::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....har ikke skjedd noen forandring på signaturen min...!! :klø: Men jeg hadde ingen ticker nå heller da... :vetikke:

:gjeiper: Ja, jeg har nok det, - sjekk bloggen!! :nigo::lur:

Det er mulig jeg rører, men jeg innbiller meg at jeg hadde signatur med link til dagbok og blogg i tillegg til ticker før oppgraderingene iallfall ... :vetikke::sjenert:

Ooooh, spennende! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...