cypress Skrevet 19. august 2008 #21 Del Skrevet 19. august 2008 Det var en helt genial ide cypress! Det skal jeg også gjøre, tusen takk :juhu: Bare hyggelig!!! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 19. august 2008 #22 Del Skrevet 19. august 2008 Bare hyggelig!!! :bukke: Uff.. ikke for å avspore boka di da Aja.. Men vi er jo inne på samme tanke : Hvor får man kjøp denne boka? Tror du den finnes på de fleste steder? Oj.. denne kvelden gikk fort. Nå er det Paradise Hotell God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. august 2008 #23 Del Skrevet 19. august 2008 Uff.. ikke for å avspore boka di da Aja.. Men vi er jo inne på samme tanke : Hvor får man kjøp denne boka? Tror du den finnes på de fleste steder? Oj.. denne kvelden gikk fort. Nå er det Paradise Hotell God kveld! Forter meg å svare før Paradise (som jeg også seff følger med på) begynner... Jeg kjøpte min på en Ark-butikk. De hadde en ørliten hylle med bryllups-stoff, men to eks av denne boken! Hvis du ikke finner den i en butikk, ser jeg at det går an å bestille på nett. Her f.eks.: http://www.norli.no/NORLI_HTML/ibeCCtpItmD...5§ion=0 Gudd løkk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 19. august 2008 #24 Del Skrevet 19. august 2008 Forter meg å svare før Paradise (som jeg også seff følger med på) begynner... Jeg kjøpte min på en Ark-butikk. De hadde en ørliten hylle med bryllups-stoff, men to eks av denne boken! Hvis du ikke finner den i en butikk, ser jeg at det går an å bestille på nett. Her f.eks.: http://www.norli.no/NORLI_HTML/ibeCCtpItmD...5§ion=0 Gudd løkk! Takker, bukker og neier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 20. august 2008 Forfatter #25 Del Skrevet 20. august 2008 Det går bra det LoppeLise, jeg lurte jo jeg også Idag er det desverre et faktum - er syk, skikkelig forkjøla :dåne: Vondt overalt i kroppen, æsj også.. Etter å ha ringt til jobben idag tidlig, sov jeg lenge... og kjæresten begynner ikke på jobb før kl 2 idag så han hadde ryddet i leigligheten og laget seg taco til lunsj, som jeg spiste litt av til frokost Med masse løk på, så jeg blir frisk Snille kjæresten det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 20. august 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 20. august 2008 Forresten, verdens beste kjæreste har bursdag snart Så gaveforslag mottas med takk! Det gjør ikke noe at dere ikke vet noe om han, for det betyr at dere kan foreslå hva som helst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siripiri Skrevet 20. august 2008 #27 Del Skrevet 20. august 2008 For en snill kjæreste :rødme: Skulle ønske min også kunne gjøre slikt.. Er jeg syk og spør om han kan være hjemme med meg, eller komme hjem så sier han bare at jeg blir ikke noe friskere av at han er der :klø: bursdagspresang... Digitalkamera? Er jo veldig kjekt hvis han ikke har der fra før.. Noe til bilen? (hvis han er slik som min som er bilgal, blir han sikkert glad for det) Nei vet ikke jeg.. Slikt er vanskelig! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 20. august 2008 #28 Del Skrevet 20. august 2008 Heisan. Legger igjen en liten hilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 21. august 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 21. august 2008 For en snill kjæreste :rødme: Skulle ønske min også kunne gjøre slikt.. Er jeg syk og spør om han kan være hjemme med meg, eller komme hjem så sier han bare at jeg blir ikke noe friskere av at han er der :klø: bursdagspresang... Digitalkamera? Er jo veldig kjekt hvis han ikke har der fra før.. Noe til bilen? (hvis han er slik som min som er bilgal, blir han sikkert glad for det) Nei vet ikke jeg.. Slikt er vanskelig! :klø: Hei Siripiri og takk for svar Hehe ja, vi vil gjerne bli dullet med når vi er syke og det bør de da skjønne! Ikke bare gå på jobb og slikt - burde ikke vært lov.. Takk for gaveforslag, han kjøpte faktisk kamera til bursdagen min :-D Så det har vi, men noe til bilen kan han nok bli glad for ja Heisan. Legger igjen en liten hilsen. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 21. august 2008 #30 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Til jul gav jeg min kjære billetter til en teater/opera (da han har nevnt han ikke har vært på det før og kunne tenke seg det. Den moderne versonen av nøtteknekkeren med moderne dans som breakdace. Adil fra Dansefeber var med), og en romantisk middag. Han ble sååå glad! Konsert billetter? Klokke? God bok? Ikke lett dette. Men med litt kake og sang på senga, kan det jo ikke bli noen dårlig dag? God bedring! Endret 21. august 2008 av LoppeLise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 21. august 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 21. august 2008 Hei LoppeLise Ja hvis jeg finner ut noe bra - så er billetter en veldig god ide Tusen takk, littegranne bedre idag :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 31. august 2008 Forfatter #32 Del Skrevet 31. august 2008 Endelig frisk igjen - det tok lang tid Og har man ikke før blitt frisk og tilbragt en uke på jobb (barnehage) så får man ...lus (Godt det ikke er i år jeg skal gifte meg!) Så det ble en svært så romantisk lørdagskveld tilbragt med lusekur i håret og vask av absolutt alt mulig rart... Godt vi hvertfall kunne se på film! (Egentlig skulle vi ut, men jaja) Nå har jeg hvertfall fått kjøpt gave til min kjære Fikk hjelp av en på jobben hans - vi har hatt skikkelig detektivarbeid! Og valget falt tilslutt på denne! I Svart! da blir han glad håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 31. august 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 31. august 2008 Ang bryllupsplaner så går jo det litt tregt enda da... Men jeg har ihvertfall spurt min kjære om han tror at fetteren hans kan være toastmaster For han er veldig utadvendt og morsom! Det syntes han var en god ide, helt til jeg lurte på om han kunne spørre Det var litt tidlig syntes han Og hun jeg har tenkt å spørre om å bli forlover sendte meg link over brudekjoler! (Det må da være et tegn, må få spurt snart..!) Men her er de hvertfall, hun syntes den nest siste hadde passet til meg! Jeg vil egentlig ha med stropper da, men morro å kikke litt da Stropper kan vel uansett syes på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luna_82 Skrevet 31. august 2008 #34 Del Skrevet 31. august 2008 Den kjolen var kjempefin. Deilig at du har blitt frisk igjen, men ikke så deilig med lus... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 1. september 2008 #35 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Uff du da!!!! Jeg har en liten loppe i bhg. Noe man kan gjøre for å forebygge dette? Og må man vaske sengetøy, sofaputer, alle klær, jakker + + ?? Vet lite om dette skjønner du.. Fin bursdagsgave du ordnet!!! Det var en fin kjole!! Søt med den øverste kanten. Jeg har ikke spurt "min forlover" enda jeg heller.. håper hun vil ta oppdraget. Hadde jo tenkt å kjøpe denne boka og gi til henne. Men ting går tregt her. Ellers har jeg ikke kommet lenger i planene jeg heller. Godt vi fortsatt har god. Men tiden går jo så fort. I feb er det 1 år igjen.. litt skummelt også!! Endret 1. september 2008 av LoppeLise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 1. september 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 1. september 2008 Uff du da!!!! Jeg har en liten loppe i bhg. Noe man kan gjøre for å forebygge dette? Og må man vaske sengetøy, sofaputer, alle klær, jakker + + ?? Vet lite om dette skjønner du.. Fin bursdagsgave du ordnet!!! Det var en fin kjole!! Søt med den øverste kanten. Jeg har ikke spurt "min forlover" enda jeg heller.. håper hun vil ta oppdraget. Hadde jo tenkt å kjøpe denne boka og gi til henne. Men ting går tregt her. Ellers har jeg ikke kommet lenger i planene jeg heller. Godt vi fortsatt har god. Men tiden går jo så fort. I feb er det 1 år igjen.. litt skummelt også!! Hei LoppeLise Det er desverre lite man kan gjøre for å forebygge, men man kan passe på å si at de ikke må dele luer, hårstrikker / bånd o.l Og så kan man skaffe seg lusekam og børste gjennom jevnlig (hvis alle hadde gjort det hadde vi vel utrydda lusene, pga da hadde den ikke fått smittet over..) Jeg har vasket alt sengetøy og pledd og håndklær, hårting o.l og vasket alle klær jeg hadde brukt - heldigvis hadde jeg ikke brukt så mye jakker, men tror det kan være lurt å vaske det også. Jeg vet ikke om man må dette - men det føles hvertfall bedre, og lusa kan visst leve i ca 48 timer utenfor hodet.. så det er nok lurt Jeg håper jeg får kjøpt boka i løpet av denne uka jeg, det kan bli spennende.. Men ting går treigt her også tenk hvor stressa vi blir etterhvert da Har du tenkt noe på lokaler o.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 1. september 2008 #37 Del Skrevet 1. september 2008 Innom og snuser og snoker litt Så fin dato dere har valgt!! Eller muligens skal velge! Min bursdag! Og nydelig kjole!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLise Skrevet 1. september 2008 #38 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg får vel kjøpe en slik lusekam. Lus er ikke noe jeg vil ha!!! Og nå har loppe beg på storebarn, og det var der det kom i fjor. Ekle greier. Uansett hvor god tid man i utgangspunktet har, får man vel dårlig tid og blir stresset.. Det slår aldri feil her i gården!! Men det må ikke skje nå. Jeg vil ikke være helstresset og sliten i mitt eget bryllup. Hadde jeg hatt nok penger, skulle jeg satt bort alt!!! Så her er det full skjerpings! Vi er ikke helt sikre på lokale. Men vi har booket lokale på Månefisken (Oslo/ St.haugen), så nå må vi bare bestemme oss. Det koster jo litt, så vi må ta tak i budsjett og gjesteliste. Men lokalene er så fine! Passer oss (tror/ håper jeg). Dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aja Skrevet 1. september 2008 Forfatter #39 Del Skrevet 1. september 2008 Innom og snuser og snoker litt Så fin dato dere har valgt!! Eller muligens skal velge! Min bursdag! Og nydelig kjole!! Det er en fantastisk dato (Så blåser vi litt i noe med noen greier borti USA og sånt... ) Jeg får vel kjøpe en slik lusekam. Lus er ikke noe jeg vil ha!!! Og nå har loppe beg på storebarn, og det var der det kom i fjor. Ekle greier. Uansett hvor god tid man i utgangspunktet har, får man vel dårlig tid og blir stresset.. Det slår aldri feil her i gården!! Men det må ikke skje nå. Jeg vil ikke være helstresset og sliten i mitt eget bryllup. Hadde jeg hatt nok penger, skulle jeg satt bort alt!!! Så her er det full skjerpings! Vi er ikke helt sikre på lokale. Men vi har booket lokale på Månefisken (Oslo/ St.haugen), så nå må vi bare bestemme oss. Det koster jo litt, så vi må ta tak i budsjett og gjesteliste. Men lokalene er så fine! Passer oss (tror/ håper jeg). Dere da? Vi har sett på et lokale her hjemme...Der er prisen 8000 for 170 personer og 4000 for 70 personer... og det er sikkert dyrere med bryllup. Men syntes det var to merkelige bolker ... Vi skal kanskje ha rundt 80 gjester.... Hvis jeg får med alle jeg vil ha med, og vi ikke må la økonomien begrense. Da skal jeg gå å kikke på månefisken etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zilje_k Skrevet 1. september 2008 #40 Del Skrevet 1. september 2008 Da kommer ALLE til å huske datoen deres! Året etter det skjedde i USA fikk jeg over 60 bursdagsmeldinger på mobilen.. Alle husket jo datoen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå