Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Gjest Problematique
Skrevet

Lykke til på UL idag :klemmer: Jeg drømte inatt at jeg traff deg og da hadde du med deg en guttebaby og en liten jente hvertfall :nigo:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja? vi må ha hatt samme kjøreskolelærer! :fnise:

Er nok fare for det ;)

Håper alt var bra på ul i dag :klemmer:

Gjest Problematique
Skrevet

Kan tenke meg det er liv i Melon-heimen idag, siden Pappamelona kom hjem idag! :)

Skrevet

Sniker inn litt sladder jeg ;) Alt bra med minimelona ;) og kvalmen på topp :ler:

Håper du koser deg med mannen hjemme nå :klem:

Gjest faerytale
Skrevet

Godt vi har en skikkelig sladris her! :hoppe:

:strix: for minimelona!

Skrevet

Så bra at ting ser bra ut med minstemelona. :hoppe:

Skrevet
Så spennende med ul. Masse lykke til ;)

Hvordan ser det ut med søndag forresten?

Etter beregningene ankommer vi hjemstedet godt etter Babymelonas leggetid, pluss vel stigende kvalme, så det ser dessverre ganske dårlig ut! :( Kanskje på vei hjem?? Vi får håpe!

Lykke til på UL i dag!!

Takk!

Lykke til på UL idag :klemmer: Jeg drømte inatt at jeg traff deg og da hadde du med deg en guttebaby og en liten jente hvertfall :nigo:

:hoppe: Blir vel neste gang du er på familiebesøk det da!

Spent på oppdatering! :duskedame:

Tussi har jo vært flink.., men det kommer nå..

Er nok fare for det ;)

Håper alt var bra på ul i dag :klemmer:

Hehe..

Kan tenke meg det er liv i Melon-heimen idag, siden Pappamelona kom hjem idag! :)

Jaaaaaa...

Sniker inn litt sladder jeg ;) Alt bra med minimelona ;) og kvalmen på topp :ler:

Håper du koser deg med mannen hjemme nå :klem:

Du er en flink sladris! Overtid uten betaling og greier!! Hadde håpet at du ville sladre litt, siden jeg ikke kom innpå her igår!

Godt vi har en skikkelig sladris her! :hoppe:

:strix: for minimelona!

Hehehe... Tussi er veldig flink!

Så bra at ting ser bra ut med minstemelona. :hoppe:

:jepp:

Skrevet (endret)

Dagen igår startet ganske grei. Litt brekninger, stinkende bæsjebleier og løs mage! Fysja.. Herlig.. Men vi kom oss da til sykehuset, og legen utførte utvendig UL i uke 7! :hakeslepp: Flink!! Han kom frem til at jeg var 7+5 (7+6 idag) og ny ultralyd blir da 22 desember! :nigo: Da blir det vel litt bedre bilder!

Jeg lå på benken, så livmoren før legen påpekte noe, og utbrøt: Det er jo jaggu noe der..Hjertet slår også! :) Og legen måtte nesten bare jatte med. Jeg så det før han fikk sagt noe! :fnise: Det er heldigvis bare en, etter det vi kunne se iallefall.. Det var veldig dårlig med detaljer, kun en grå klump med pulserende bevegelser midt i. ;) Men det holder for meg når jeg er kun 7+6.

Gleder meg til 22 desember! :nigo:

..og forresten: Jeg fikk sms av Pappamelona da jeg var der: "Fikk du bilde?? Må lage album!" Så det er vel ingen tvil om at han ikke er i sjokktilstand lenger! :nigo: Vi får lage et nytt kapittel i UL-albumet til Babymelona! :jepp:

2 kap: Mini II

Endret av Anamelona
Gjest Problematique
Skrevet

22. desember er bursdagen min :fnise:

Så herlig at alt står bra til :strix:

Skrevet

Så bra at alt så fint ut med minstemelona :hoppe: Ser for meg du kunne bare tatt ultralydproben (eller hva det nå heter), og funnet frem selv :ler: Kos deg med melonene dine, både store og små :klem:

Skrevet
22. desember er bursdagen min :fnise:

Så herlig at alt står bra til :strix:

Der kan du se! ;)

Så bra at alt så fint ut med minstemelona :hoppe: Ser for meg du kunne bare tatt ultralydproben (eller hva det nå heter), og funnet frem selv :ler: Kos deg med melonene dine, både store og små :klem:

Ingen problem! Bare gi meg utstyret! Så finner jeg kjønn også jeg! :ler:

Skrevet
:hoho:

Forresten Anamelona, jeg har et godt bidrag til Dagens :ler:

http://www.peopleofwalmart.com/

:nigo:

Koffertjenta! :lur:

Artig bidrag! :fnise:

Dere får prøve å bidra litt her selv, prøve å holde liv i dagboka mi mens jeg er borte, for imorgen reiser vi. Først til svigers så de får møte Babymelona igjen. Tanta hennes har ikke sett henne siden bryllupet! :sjenert: Så blir vi der i 2 dager før vi skal på langtur til mine forelder og på minicruiset årt til Kiel! :nigo: Er ikke hjemme før neste helg!

Kanskje kommer jeg innom før det, kanskje ikke! ;) Så dere får ha det fint i mellomtiden, og ikke noen dårlige nyheter fra noen nå da! :fy_fy:

Jeg får vel sette Tussi til å sladre om det er noe spesielt! :klem:

:hallo: så lenge!

Skrevet
Jeg får vel sette Tussi til å sladre om det er noe spesielt! :klem:

:hallo: så lenge!

Will do ;)

Nyt ferien, og si ifra hvis du orker og har tid til å hilse på :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...