Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Dagens :ler:

;)

:ler:

... føler at vi allerede har begynt å se sånne tendense her i huset :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

... føler at vi allerede har begynt å se sånne tendense her i huset :sjenert:

:fnise: Ta ondet ved rota. Ikke la dem utvikle "evnen!" :tommelopp:

Skrevet

Nye bilder i bloggen straks! :lur:

Skrevet

:goodbye:

Hmm, trodde jeg hadde lagt igjen spor her før, men ser ut til at jeg bare har sniklest. :sjenert:

Først av alt; GRATULERER med ny spire! :hoppe: Blir spennende å følge deg! Og forhåpentligvis er jeg og Nilla-mannen også "back on track" før minstemelonen melder sin ankomst i juli. :Nikke:

Hva slags sykdom er det du har? Trenger ikke å svare hvis du ikke vil altså, har ikke lest hele dagboka di (den er jo kjempelaaaaang!) og vet ikke hvor åpen du er rundt det emnet.

Ellers så ville jeg egentlgi bare så gi deg en takk for mange gode hilsener i dagboka mi. :blomst:

Skrevet
:goodbye:

Hmm, trodde jeg hadde lagt igjen spor her før, men ser ut til at jeg bare har sniklest. :sjenert:

Først av alt; GRATULERER med ny spire! :hoppe: Blir spennende å følge deg! Og forhåpentligvis er jeg og Nilla-mannen også "back on track" før minstemelonen melder sin ankomst i juli. :Nikke:

Hva slags sykdom er det du har? Trenger ikke å svare hvis du ikke vil altså, har ikke lest hele dagboka di (den er jo kjempelaaaaang!) og vet ikke hvor åpen du er rundt det emnet.

Ellers så ville jeg egentlgi bare så gi deg en takk for mange gode hilsener i dagboka mi. :blomst:

Takketakk for gratulasjoner! :) Ja, dere er nok like rundt hjørnet - bare dere blir klare for det! ;)

Dett kommer nok flere hilsener fra min side! :tommelopp: Sender deg en pm jeg! :jepp:

Skrevet
Dagens :ler:

;)

Haha.. Dritbra. Mannen begynte og lure på hva jeg egentlig så på :ler:

Skrevet
Haha.. Dritbra. Mannen begynte og lure på hva jeg egentlig så på :ler:

:fnise: Da skal du fortelle han at det er derfor du vil at vesla skal forbli den skjønne babyen hun er! ;)

Skrevet

Ultralyd!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

17 november - Babymelonas 9mnd-dag, da skal vi inn og kikke på Minstemelona! Babymelona og jeg! :rødme:

Pappamelona kommer hjem noen timer etter, så vi har mye å se frem til! :nigo:

Krysser fingre og tær for at jeg klarer å holde på spiren. Er en del sliten og svimmel, men kvalmen ventes når som helst. Sist var det på dagen 5 uker den kom snikende.

Og jeg er 5 UKER IDAG!!!!! :strix:

Skrevet

Gratulerer med 5 uker! :hoppe:

Det blir spennende med ultralyd da, håper alt går bra! Og det er jo lov å håpe at du slipper å bli kvalm denne gangen da? :jepp:

Skrevet
Gratulerer med 5 uker! :hoppe:

Det blir spennende med ultralyd da, håper alt går bra! Og det er jo lov å håpe at du slipper å bli kvalm denne gangen da? :jepp:

Håper egentlig på LITT kvalme da, sånn at jeg ikke går rundt og bekymrer meg.. Men kanskje litt mindre enn sist, siden det jo er gutt denne gangen?? :ler:

Skrevet
siden det jo er gutt denne gangen?? :ler:

Pføyt! :tunge1:

:hoppe: 5 veker! :hoppe:

Skrevet
Pføyt! :tunge1:

:hoppe: 5 veker! :hoppe:

Positivt med jente: Vi sparer MASSSSE penger!! :jepp: Og Babymelona får en jevnaldrende venninne.

Positivt med gutt: Vi har jo ei jente fra før, verdens beste datter. ;) Og en av hver er jo aldri å forakte.

Gjest Problematique
Skrevet

Oi, så bra at det ble så fort UL! :jepp: Men sykehuset ditt er flinke på sånt, var jo der stemoren min var, hun mistet 2 eller 3 mellom brødrene mine, og hun fikk masse masse oppfølging da i siste svangerskapet på sykehuset :)

Skrevet
Oi, så bra at det ble så fort UL! :jepp: Men sykehuset ditt er flinke på sånt, var jo der stemoren min var, hun mistet 2 eller 3 mellom brødrene mine, og hun fikk masse masse oppfølging da i siste svangerskapet på sykehuset :)

Det er et knall sykehus! :tommelopp: Han legen jeg skal til der har hatt opptil flere ultralyder på meg tidligere! Han er fylkets eneste ekspert på den undersøkelsen jeg må ha i 12te uke! :) Og det blir i romjula.... Hmm... :klø: Kan jo ikke rive han vekk fra julematen heller... :vetikke:

Skrevet
Gratulerer med fem uker! :bolledeig:

Takk!

:klem:

Skrevet (endret)

Dagens :ler: eller :sjokkert: kan man vel heller si..

Man kan vel ikke bli annet enn

:vetikke:

Men jeg kan godt slenge på litt

også! :fnise: Endret av Anamelona
Skrevet
Snikleser!

:hallo:

:velkommen: ut av skapet! :fnise:

Skrevet

Innom og :hoppe: litt for 5 uker. det blir spennende den 17. November, det aller første møtet med minstemelonen :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...