Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet
Er han ikke medgjørlig på "Operasjon null sex" ?? :ler:

Kjenner eg han rett, er det vel heller tvilsomt. Iallfall med tanke på at eg sikkert ikkje tør ha noko ekteskapelig omgang dei første 12 vekene iallfall. :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:hoppe:

Jeg hadde ikke bare vært misunnelig, jeg hadde også unngått folk som ble gravide rundt meg tror jeg... Det er dessverre så lett å vippe meg av pinnen til tider.. :sukk:

Jeg har jo nevnt tidligere at jeg gjerne ville hatt et par spennende prøverrunder, men sånn ble det ikke. Med mindre dette svangerskapet ikke går bra da.. :fy_fy:

Men da jeg var hos legen istad sa han at jeg nok var inne i et eller annet, og at jeg burde levere inn en lottokupong mens jeg først er i siget. :ler:

Til tider holder jeg meg mest til mine single, ugravide venninner :sjenert:

Enkelte ganger takker jeg fint nei til invitasjoner, uansett hvem det er som vil finne på noe. Jeg sliter litt med konsentrasjonen til tider når tankene tar overhånd.

Nå er jeg heldigvis i en "god" periode, mange aktiviteter med venninner :)

Skrevet
Kjenner eg han rett, er det vel heller tvilsomt. Iallfall med tanke på at eg sikkert ikkje tør ha noko ekteskapelig omgang dei første 12 vekene iallfall. :gjeiper:

:skratte: Skjønner deg egentlig godt da, med din historie. :) Legene anbefaler kanskje å ta det rolig på den fronten også i ditt tilfelle? ;)

Til tider holder jeg meg mest til mine single, ugravide venninner :sjenert:

Enkelte ganger takker jeg fint nei til invitasjoner, uansett hvem det er som vil finne på noe. Jeg sliter litt med konsentrasjonen til tider når tankene tar overhånd.

Nå er jeg heldigvis i en "god" periode, mange aktiviteter med venninner :)

Godt å høre at det ikke er bare meg. Nå gjelder det kanskje ikke graviditet, men når noen andre lykkes bedre enn meg på punkt jeg mistrives med. Heldigvis trives jeg 90%, så jeg skal ikke klage. Bare små detaljer egentlig. :ler: Så lenge svineinfluensaen holder seg unna! :regler: Jeg kan jo ikke vaksineres! :sukk:

Hadde det vært mulig med bloggtilgang...? :sjenert:

Fikset for leeenge siden. :fnise: Si fra om du ikke kommer inn. ;)

Skrevet

Babymelona har faktisk fått sin første tann, har jeg nevnt det? :sjenert: En liten tann nede har såvidt brutt igjennom. Hun har laget nyyydelige striper på fjernkontrollen etter å ha "smakt" litt på den! :fnise:

Oppdaget det samme dag som jeg oppdaget at en ny baby er på vei! :roll: Går visst unna her. :ler:

Skrevet
Hun har laget nyyydelige striper på fjernkontrollen etter å ha "smakt" litt på den! :fnise:

:ler:

Ja, de er jammen produktive. :fnise: Koselig med to søstre (:lur:) som er veldig nære i alder, då. :strix:

God helg, Melonmora! :klemmer:

Skrevet
:ler:

Ja, de er jammen produktive. :fnise: Koselig med to søstre (:lur:) som er veldig nære i alder, då. :strix:

God helg, Melonmora! :klemmer:

Du er en feminist du! :ler:

God helg til deg også, kjære dreia.. :klemmer:

Skrevet
Kanskje du burde endre navnet på dagboka di tilbake igjen :fnise:

Etter den første ul'en.. Kanskje.. :sjenert:

Skrevet

Babymelona har blitt ufattelig mobil den siste uka. Startet forrige helg med å dra seg fremover, og nå raser hun rundt i hele stua! :dåne:

Jeg må hele tiden passe på at jhun ikke suser bort til ovnen, finner noen ledninger å tygge på og hund å bite i halen. Selv om han har blitt en racer på å styre unna jenta! :ler: Hun har vært og sett seg ut et lekebein han har også, og smakte litt på det. *blæ*

Men altså, dette kræsjer totalt med gravidformen min. Jeg er utmattet, legger meg 2200ish, sovner 2230, står opp 0800, sover middagslur sammen med Babymelona i 11tida, sover middagslur med Babymelona i 16tida, og soser egentlig bare rundt i svime resten av dagen. Går på autopilot og har ingen overskudd. Ikke kvalm enda da men... :sukk:

Må få meg litt energi altså... :)

Skrevet
*energistøv* :strix:

Tusen hjertelig takk! :klem:

Skrevet

Uff, hørtes slitsomt ut med så lite energi. Men det er godt du i alle fall får sove litt når hun sover på dagtid ;)

Når blir det ultralyd da?

Skrevet
Uff, hørtes slitsomt ut med så lite energi. Men det er godt du i alle fall får sove litt når hun sover på dagtid ;)

Når blir det ultralyd da?

Venter på skriv fra sykehuset! :jepp: Satser på det kommer i løpet av noen dager! :) Blir vel uka før eller uka etter "tur" :)

Skrevet

Orker bare ikke å ta meg til med dette bildegreiene idag heller. :sukk: Men jeg skal legge inn dagens :ler: før jeg skal tømme oppvaskmaskinen og gå og legge meg. Er helt gåen!! :dåne:

Skrevet (endret)

Dagens :ler:

Rumpehumor!

Sånn! Natta! :)

Edit: Rumpehumor passet bedre. ;)

Endret av Anamelona
Skrevet (endret)

Dagens :ler:

;) Endret av Anamelona

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...