Anamelona Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #1721 Skrevet 26. oktober 2009 Vi hadde en eller to ganger den mnd S ble unnfanga Treffsikre, disse mannfolka våre Ja, så på The DR's istad at det var sammenheng med høy IQ g sædkvalitet. Det må være det!! Skikkelig dyktige mannfolk vi har!
lille katt Skrevet 26. oktober 2009 #1722 Skrevet 26. oktober 2009 Ble litt satt ut selv jeg. Visste ikke at det gikk an å bli gravid ved å kun to ganger! Erhm - mulig jeg høres litt belærende ut nå, men man kan faktisk bli gravid bare ved å én eneste gang .
Cloudberry Skrevet 26. oktober 2009 #1723 Skrevet 26. oktober 2009 Vi hadde en eller to ganger den mnd S ble unnfanga Treffsikre, disse mannfolka våre Hoppa vel ikke noe mer i høyet vi heller da lillemor ble til
Superlilje Skrevet 26. oktober 2009 #1724 Skrevet 26. oktober 2009 Så konklusjonen her er altså at hvis man vil bli gravid må man slutte å ha sex?
Nótt Skrevet 26. oktober 2009 #1725 Skrevet 26. oktober 2009 Så konklusjonen her er altså at hvis man vil bli gravid må man slutte å ha sex? Det kan se sånn ut ja.
aimee Skrevet 26. oktober 2009 #1726 Skrevet 26. oktober 2009 Først: herlige IQ og sex-teorier her! Jeg MÅ være gravid nå Bruker ikke prevensjon fordi ingenting virker/gir for mye bivirkninger. Eneste som fungerer er spiral, og det er uaktuelt akkurat nå. Vil bli ferdig med barn før dentid... Det er ikke til å stikke under en stol at jeg tenkte at det godt kunne latt vente på seg MINST 2-3 mnd, for det klaffer vanvittig dårlig med neste års planer, men hjelpes - den lille er utrolig velkommen til vår lille familie uansett! :rødme: Det er gøy å tenke på at jeg har en liten baby i magen igjen. Og litt gøyere om vi havnet i samme klubb igjen. Jeg er i begynnelsen av juli-agust, så du har enda litt tid! Jeg har det akkurat som deg med hormonpervensjon. Jeg skjønner virkelig ikke hva som blir alternativet vårt når vi er ferdige med barn. Jeg vurderer Ladycomp, har du sjekka ut det? For spiral uten hormoner kan vel gi en del mellomblødninger? Det er i så fall en veldig kjip bivirkning. Gravid om 2-3 måneder? Ja takk! Der er jeg nå. Men herregud, det er jo fantastisk å både være gravid og få barn, så det er hjertlig velkommen ja. Har du gutte eller jentefølelse?
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1728 Skrevet 27. oktober 2009 Erhm - mulig jeg høres litt belærende ut nå, men man kan faktisk bli gravid bare ved å én eneste gang . Åh?? :klø: Nytt for meg... Hoppa vel ikke noe mer i høyet vi heller da lillemor ble til Nei, det er fort gjort iblant! Føler meg heldig, men også litt "skyldig" på vegne av alle de som må prøve lenge og gå gjennom masse for å bli gravide. Det skal man jo ikke være, men det er ikke til å komme unna... Så konklusjonen her er altså at hvis man vil bli gravid må man slutte å ha sex? Bare et par ganger iallefall . ikke noe mer! Det kan se sånn ut ja.
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1729 Skrevet 27. oktober 2009 Først: herlige IQ og sex-teorier her! Jeg MÅ være gravid nå Jeg har det akkurat som deg med hormonpervensjon. Jeg skjønner virkelig ikke hva som blir alternativet vårt når vi er ferdige med barn. Jeg vurderer Ladycomp, har du sjekka ut det? For spiral uten hormoner kan vel gi en del mellomblødninger? Det er i så fall en veldig kjip bivirkning. Gravid om 2-3 måneder? Ja takk! Der er jeg nå. Men herregud, det er jo fantastisk å både være gravid og få barn, så det er hjertlig velkommen ja. Har du gutte eller jentefølelse? Spiral med hormoner er mitt alternativ. Har så voldsomme og langvarige blødninger når jeg først blør, og deretter ingenting på flere mnd, så det slår meg helt ut når det først kommer. Da er det greit med hormonspiral som fjerner blødninger! Har veldig guttefølelse ja! Gratulerer Takk... Mangler jo egentlig at det løser seg for dere også nå, nå som dere er litt igang!
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1730 Skrevet 27. oktober 2009 da har jeg vært hos legen, og testen var minst like positiv der som den var her hjemme! Jeg ble satt opp på første kontroll i desember, jeg skulle kontakte sykdomslegen min på sykehuset og henvisning til tidlig UL er allerede sendt! Here we go...
^^Sunny^^ Skrevet 27. oktober 2009 #1731 Skrevet 27. oktober 2009 da har jeg vært hos legen, og testen var minst like positiv der som den var her hjemme! Jeg ble satt opp på første kontroll i desember, jeg skulle kontakte sykdomslegen min på sykehuset og henvisning til tidlig UL er allerede sendt! Here we go... Weeeeeee !!!!
aimee Skrevet 27. oktober 2009 #1732 Skrevet 27. oktober 2009 da har jeg vært hos legen, og testen var minst like positiv der som den var her hjemme! Jeg ble satt opp på første kontroll i desember, jeg skulle kontakte sykdomslegen min på sykehuset og henvisning til tidlig UL er allerede sendt! Here we go... Herregud, tenk at du er der igjen! Føles det litt rart og? Det er jo ikke så lenge siden sist vi var på kontroll
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1733 Skrevet 27. oktober 2009 Herregud, tenk at du er der igjen! Føles det litt rart og? Det er jo ikke så lenge siden sist vi var på kontroll dette var ikke første kontrollen min da. det var "Hjelp, jeg er gravid og må på tidlig-UL"kontrollen min! Men det føles ganske sprøtt ja.. Blir jo kanskje baby igjen.
Cloudberry Skrevet 27. oktober 2009 #1734 Skrevet 27. oktober 2009 Herregud, tenk at du er der igjen! Føles det litt rart og? Det er jo ikke så lenge siden sist vi var på kontroll HAdde en følelse av at det var litt sånn "rykk tilbake tl start" jeg... Men det er jo så koselig også da De første hjeteslagene, UL Jeg har også guttefølelse altså
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1735 Skrevet 27. oktober 2009 HAdde en følelse av at det var litt sånn "rykk tilbake tl start" jeg... Men det er jo så koselig også da De første hjeteslagene, UL Jeg har også guttefølelse altså Rykk tilbake til start.. Det er jo moro å gå gravid! Gleder meg til å føde.
pusilus Skrevet 27. oktober 2009 #1737 Skrevet 27. oktober 2009 Takk... Mangler jo egentlig at det løser seg for dere også nå, nå som dere er litt igang! Vi venter så tålmodig vi kan, det er ikke noe mye mer vi kan gjøre Jeg innrømmer så gjerne at jeg blir litt misunnelig på dere som får det til så lett
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1738 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Vi venter så tålmodig vi kan, det er ikke noe mye mer vi kan gjøre Jeg innrømmer så gjerne at jeg blir litt misunnelig på dere som får det til så lett Jeg hadde ikke bare vært misunnelig, jeg hadde også unngått folk som ble gravide rundt meg tror jeg... Det er dessverre så lett å vippe meg av pinnen til tider.. Jeg har jo nevnt tidligere at jeg gjerne ville hatt et par spennende prøverrunder, men sånn ble det ikke. Med mindre dette svangerskapet ikke går bra da.. Men da jeg var hos legen istad sa han at jeg nok var inne i et eller annet, og at jeg burde levere inn en lottokupong mens jeg først er i siget. Endret 27. oktober 2009 av Anamelona
dreia Skrevet 27. oktober 2009 #1739 Skrevet 27. oktober 2009 Næmmen! Ei minstemelon på veg? :strix: Gratulerer! Og ja, det er nok ei til, trur eg. Så konklusjonen her er altså at hvis man vil bli gravid må man slutte å ha sex? Er det på den måten dei held seg i live der inne også? Må prøvast! *notere seg og prøve seg på den umulige oppgava å få mannen med på eksperimentet* :gjeiper: Men da jeg var hos legen istad sa han at jeg nok var inne i et eller annet, og at jeg burde levere inn en lottokupong mens jeg først er i siget.
Anamelona Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #1740 Skrevet 27. oktober 2009 Næmmen! Ei minstemelon på veg? :strix: Gratulerer! Og ja, det er nok ei til, trur eg. Er det på den måten dei held seg i live der inne også? Må prøvast! *notere seg og prøve seg på den umulige oppgava å få mannen med på eksperimentet* :gjeiper: Takk! Enda ei jente altså? Nei, det er Minstemelon som har meldt sin ankomst! Er han ikke medgjørlig på "Operasjon null sex" ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå