Tussi! Skrevet 5. september 2008 #121 Del Skrevet 5. september 2008 Tror kg lider av litt pms-fakter idag.. Tydeligvis, for nå så jeg den nettopp i dagboka mi.. Men ikke her... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. september 2008 Forfatter #122 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) TEAM SOFAGRIS (Hiv deg på du også) Beskrivelse: En gang iblant (minst en gang i mnd.. Hehe) bør man ha en jentekveld hvor man bare gjør ingenting og prater tull.. Hvis vi gjør det her, kan ingen bebreide oss.... Og så kan vi gjøre det NÅR vi vil.. ) Vi tar på oss dasse-klærne, slenger rundt oss et teppe, tar med godt humør, chattelyst, snop, en kopp brus/vin/kakao (anything) til dataen og dasser litt og prater tull og tøys... Foreløpige medlemmer: Anamelona Tussi! spinnvil En liten hyllest til Tussi som kom inn på ideen.. Vi er offisielt skap-latsekker.. Og hva verre er; dette høres ut som en lam Facebook-gruppe... Uansett: Jeg lagde en bok jeg.. Det beste jeg kunne legge den under var "Dagbok" Men pytt pytt... TEAM SOFAGRIS: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=359261 Prat om løst og fast, alt og ingenting! Endret 5. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 5. september 2008 #123 Del Skrevet 5. september 2008 ja det høres egentlig ut som noe som hører til på fjeset... Men jeg tror det er bra der er her på KG, vil ikke at hele omgangskretsen min skal vite om sofagristendensene mine anonyme sofagriser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. september 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) ja det høres egentlig ut som noe som hører til på fjeset... Men jeg tror det er bra der er her på KG, vil ikke at hele omgangskretsen min skal vite om sofagristendensene mine anonyme sofagriser Jepp, her foregår det uten at vi blir "tatt på senga" Tror jeg lager en bok jeg, så får vi prate litt tull der og se om flere dukker opp! Verving er bra.. TEAM SOFAGRIS: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=359261 Endret 5. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. september 2008 #125 Del Skrevet 5. september 2008 Inne og hilser på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. september 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 5. september 2008 Inne og hilser på Hilser tilbake og deler ut 'er... Koselig med besøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2008 #127 Del Skrevet 5. september 2008 Innom med en natta tusler til sengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 6. september 2008 Innom med en natta tusler til sengs Hehe.. Smiler pent tilbake og sier *GOD MORGEN* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 6. september 2008 #129 Del Skrevet 6. september 2008 Altså.. Selv om jeg trener noen ganger i uka kan jeg vel fint være sofagris på fritida? :klø: Jeg er ihvertfall stolt eier av tidenes styggeste og deiligste kosebukse, som jeg sikkert kunne vært høygravid med tvillinger i uten problem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 6. september 2008 Altså.. Selv om jeg trener noen ganger i uka kan jeg vel fint være sofagris på fritida? :klø: Jeg er ihvertfall stolt eier av tidenes styggeste og deiligste kosebukse, som jeg sikkert kunne vært høygravid med tvillinger i uten problem! Jepp! Det er jo akkurat det du kan!!! Og du har grunnlaget for påbudt klubbantrekk! Klikk på TEAM SOFAGRIS nede på innlegget mitt, snok litt rundt, så skal jeg skrive deg på medlemslista!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 6. september 2008 #131 Del Skrevet 6. september 2008 Titter bare innom for å ønske deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #132 Del Skrevet 6. september 2008 Titter bare innom for å ønske deg en fin dag Tussi! er bestest!!! Ha en fin aften, kjære Tussi! Så du forresten at Tussimannen er på TEAM SOFAGRIS?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. september 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 6. september 2008 ...oooog over til graviditeten ja; Magen poppet plutselig ut her om dagen. Torsdag morgen var jeg hard over hele magen sør for navlen! Og da jeg stod opp var det DEN kulen.. Hjelpe meg, også så plutselig da.. :dåne: Jeg fikk et bilde av "begivenheten" Men uten bluetooth eller bildebehandlingsprogram på nye dataen her så får jeg ikke lagt det til enda dessverre.. Men det kommer nok etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) ..Og en annen ting.. Inatt fikk jeg ikke sove, og jeg som igrunn har vært stuptrøtt om kvelden siden jeg ble gravid, fant dette litt merkelig... Men sånn ca kl 2 inatt var det en krabat som vill vise mamman sin hva h*n er god for og gjorde et lite byks.. Jeg har følt litt smått før, men vil ikke si sikkert om det har vært Babymelona, men nå; uten tvil. Plutselig var det bare en slags aktiv "leamus" nede på venstre siden av magen! Bare et lite sekund, så kunne jeg bare kjenne svak, svak bevegelse med håndflaten om jeg holdt pusten litt.. Nei, det var IKKE pulsen min. Det var noe som beveget seg svært, svært svakt... Merkelig, men åh, så gøy. Endret 7. september 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 7. september 2008 #135 Del Skrevet 7. september 2008 ..Og en annen ting.. Inatt fikk jeg ikke sove, og jeg som igrunn har vært stuptrøtt om kvelden siden jeg ble gravid, fant dette litt merkelig... Men sånn ca kl 2 inatt var det en krabat som vill vise mamman sin hva h*n er god for og gjorde et lite byks.. Jeg har følt litt smått før, men vil ikke si sikkert om det har vært Babymelona, men nå; uten tvil. Plutselig var det bare en slags aktiv "leamus" nede på venstre siden av magen! Bare et lite sekund, så kunne jeg bare kjenne svak, svak bevegelse med håndflaten om jeg holdt pusten litt.. Nei, det var IKKE pulsen min. Det var noe som beveget seg svært, svært svakt... Merkelig, men åh, så gøy. Åh så spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 7. september 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 7. september 2008 Åh så spennende!!! Jaa.. Helt herlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. september 2008 #137 Del Skrevet 7. september 2008 Ååhåååh Så artig at du kan kjenne babymelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 7. september 2008 #138 Del Skrevet 7. september 2008 Åh... Så herlig at du kan kjenne babymelona :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. september 2008 #139 Del Skrevet 7. september 2008 Oi, både mage og bevegelser! Så gøy!! Babymelona begynner å bli stor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 7. september 2008 #140 Del Skrevet 7. september 2008 Så gøy og kjenne liv Nå er det på tide og få se magen her altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå