Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:veslejenta: TEAM SOFAGRIS :veslejenta:

(Hiv deg på du også)

:ler:

Beskrivelse:

En gang iblant (minst en gang i mnd.. Hehe) bør man ha en jentekveld hvor man bare gjør ingenting og prater tull.. Hvis vi gjør det her, kan ingen bebreide oss.... Og så kan vi gjøre det NÅR vi vil.. :jepp: )

Vi tar på oss dasse-klærne, slenger rundt oss et teppe, tar med godt humør, chattelyst, snop, en kopp brus/vin/kakao (anything) til dataen og dasser litt og prater tull og tøys...

Foreløpige medlemmer:

Anamelona

Tussi!

spinnvil

En liten hyllest til Tussi som kom inn på ideen.. :tommelopp:

Vi er offisielt skap-latsekker.. Og hva verre er; dette høres ut som en lam Facebook-gruppe... :skratte:

Uansett: Jeg lagde en bok jeg.. :fnise: Det beste jeg kunne legge den under var "Dagbok" Men pytt pytt...

TEAM SOFAGRIS:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=359261

Prat om løst og fast, alt og ingenting!

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det høres egentlig ut som noe som hører til på fjeset... Men jeg tror det er bra der er her på KG, vil ikke at hele omgangskretsen min skal vite om sofagristendensene mine ;)

anonyme sofagriser :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det høres egentlig ut som noe som hører til på fjeset... Men jeg tror det er bra der er her på KG, vil ikke at hele omgangskretsen min skal vite om sofagristendensene mine ;)

anonyme sofagriser :ler:

Jepp, her foregår det uten at vi blir "tatt på senga" :ler:

Tror jeg lager en bok jeg, så får vi prate litt tull der og se om flere dukker opp! Verving er bra.. :jepp:

TEAM SOFAGRIS:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=359261

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså.. Selv om jeg trener noen ganger i uka kan jeg vel fint være sofagris på fritida? :klø: Jeg er ihvertfall stolt eier av tidenes styggeste og deiligste kosebukse, som jeg sikkert kunne vært høygravid med tvillinger i uten problem! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. Selv om jeg trener noen ganger i uka kan jeg vel fint være sofagris på fritida? :klø: Jeg er ihvertfall stolt eier av tidenes styggeste og deiligste kosebukse, som jeg sikkert kunne vært høygravid med tvillinger i uten problem! :fnise:

Jepp! :jepp:

Det er jo akkurat det du kan!!!

Og du har grunnlaget for påbudt klubbantrekk! :fnise:

Klikk på TEAM SOFAGRIS nede på innlegget mitt, snok litt rundt, så skal jeg skrive deg på medlemslista!!! :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter bare innom for å ønske deg en fin dag :klem:

Tussi! er bestest!!! :klem:

Ha en fin aften, kjære Tussi!

Så du forresten at Tussimannen er på TEAM SOFAGRIS?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...oooog over til graviditeten ja;

Magen poppet plutselig ut her om dagen. Torsdag morgen var jeg hard over hele magen sør for navlen! Og da jeg stod opp var det DEN kulen.. :hakeslepp:

Hjelpe meg, også så plutselig da.. :dåne:

Jeg fikk et bilde av "begivenheten" :ler: Men uten bluetooth eller bildebehandlingsprogram på nye dataen her så får jeg ikke lagt det til enda dessverre.. :( Men det kommer nok etterhvert... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

..Og en annen ting..

Inatt fikk jeg ikke sove, og jeg som igrunn har vært stuptrøtt om kvelden siden jeg ble gravid, fant dette litt merkelig...

Men sånn ca kl 2 inatt var det en krabat som vill vise mamman sin hva h*n er god for og gjorde et lite byks.. :hjerter_rundt:

Jeg har følt litt smått før, men vil ikke si sikkert om det har vært Babymelona, men nå; uten tvil. Plutselig var det bare en slags aktiv "leamus" nede på venstre siden av magen! Bare et lite sekund, så kunne jeg bare kjenne svak, svak bevegelse med håndflaten om jeg holdt pusten litt.. Nei, det var IKKE pulsen min. :ler: Det var noe som beveget seg svært, svært svakt...

Merkelig, men åh, så gøy. :hjerter_rundt:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

..Og en annen ting..

Inatt fikk jeg ikke sove, og jeg som igrunn har vært stuptrøtt om kvelden siden jeg ble gravid, fant dette litt merkelig...

Men sånn ca kl 2 inatt var det en krabat som vill vise mamman sin hva h*n er god for og gjorde et lite byks.. :hjerter_rundt:

Jeg har følt litt smått før, men vil ikke si sikkert om det har vært Babymelona, men nå; uten tvil. Plutselig var det bare en slags aktiv "leamus" nede på venstre siden av magen! Bare et lite sekund, så kunne jeg bare kjenne svak, svak bevegelse med håndflaten om jeg holdt pusten litt.. Nei, det var IKKE pulsen min. :ler: Det var noe som beveget seg svært, svært svakt...

Merkelig, men åh, så gøy. :hjerter_rundt:

Åh så spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...