Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med ny dagbok! Klarer du å senke skuldrene litt nå og venne deg til tanken på at du skal få en mini? Tenk på det, snart er du Mammamelona!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med ny dagbok! Klarer du å senke skuldrene litt nå og venne deg til tanken på at du skal få en mini? Tenk på det, snart er du Mammamelona!! :hoppe:

Jaaa!! Mammamelona.. Den må jeg bruke når den tid kommer.. :lur:

:juhu: jeg fikk innvie side to i dagboka! :juhu:

Ikke sant?? Det var ikke dårlig! Og velkommen skal du være på min ferd mot tiden som Mammamelona.. :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med 12+2 og over kneiken. *misunnelig*

Eg ser du har ein liten mini-melon som profilbilde? Har du vore på tidlig UL? Artig. Og ikkje minst rart å tenka på at du har ein slik liten sak inni magen!? :-D

Når er termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Gratulerer med 12+2 og over kneiken. *misunnelig*

Eg ser du har ein liten mini-melon som profilbilde? Har du vore på tidlig UL? Artig. Og ikkje minst rart å tenka på at du har ein slik liten sak inni magen!? :-D

Når er termin?

Hei, og velkommen skal du være... :klem:

Kunne ikke tenke meg å gå tilbake til før 12ukern nei.. Merker skuldrene har senket seg litt!! :) Mindre stress og bekymringer.

Termin er 28 februar. (Bra det ikke er skuddår i 2009. :fnise: )

Jepp, det er Babymelona som er på bildet, og jeg er der 8+6... Så din lille pode ser vel sånn ut nå.. :danse: og ikke sånn som på tickeren din. :fnise: Og da jeg var på UL der så viftet Babymelona med armer og bein, og vred seg rundt! Tenk på det du.. Din lille rører på seg! Er ikke det en god tanke?? :)

Det var tidlig ultralyd for å fastslå hvor langt jeg var på vei grunnet særdeles ustabile sykluser. Og på tirsdag som kommer blir det ny UL for å gjøre noen undersøkelser grunnet medisiner jeg går på. Hørte hjertelyden på onsdag, og senest igår, så der er liv iallefall. Gleder meg til å se hvor mye Babymelona har utviklet seg/forandret seg siden sist.. :jepp:

Det er gøy å tenke på at Babymelona danser rundt inni der. Ca 6 cm har h*n rukket å strekke seg fra hode til rumpe.. :juhu: På bildet var det bare 2,3cm om å gjøre... Så nesten tredobling siden den gang.. :jepp:

Hang in there... det går overraskende fort til 12te uke - faktisk. Og det er veldig deilig å komme så langt.. Gled deg!!!

:klem:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typisk.. Dobbelposting...

Kjipt, så da får jeg omgjøre denne til en hilsen til alle og ønske om en fortsatt god dag!! Og en lykke-til-hilsen til min nye besøkende "dreia" og god tur videre til 12 uker. Bare tre små uker igjen.. :juhu:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du får se ho igjen allerede til tirsdag! (Jepp, er fortsatt sikker på at det er ei lita jente som bor i magen din! :jepp:) Skal du ha like hyppige ultralyder gjennom hele svangerskapet eller? Har du fått noe mage forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du får se ho igjen allerede til tirsdag! (Jepp, er fortsatt sikker på at det er ei lita jente som bor i magen din! :jepp:) Skal du ha like hyppige ultralyder gjennom hele svangerskapet eller? Har du fått noe mage forresten?

Svakt, svakt bittelitt fylde nederst på magen. :fnise: Men det synes best på kvelden... Skal prøve 5uker-på-vei-bildet vs. 15uker... (om det synes greit da..) Okay? Og nei, det er ikke sånn mett-mage, det er litt annerledes.. :lur:

Men det er kanskje bare jeg som merker/ser den enn så lenge.. :fnise:

Jaa, gleder meg sånn til tirsdag. Babymelona'n min.. :kgbaby:

Det blir minimum 4 UL-kontroller. Første var for å fastslå termin, andre er pga undersøkelser mht medisiner, tredje er den ordinære, og fjerde (i desember) er vedlikeholdskontroll/EU-kontroll.. :skratte:

:klem:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EU kontroll :skratte: he he he...

Legger du ut nytt bilde av babymelona etter kontrollen ? ;):jepp:

Klart det... Må jo vise fram Babymelonas framgang! :jepp:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg også :), men jeg er dessverre en av de sløvere KGerene, så det er ikke sikkert jeg klarer å følge opp. Er 16 uker på vei nå, og har begynt å kjenne litt sprelling der inne :rødme:

hehe... Diskutere hvordan type smertelindring som er best under fødsel...

Epidural! Selvfølgelig! O store smertelindringslykke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom jeg også :), men jeg er dessverre en av de sløvere KGerene, så det er ikke sikkert jeg klarer å følge opp. Er 16 uker på vei nå, og har begynt å kjenne litt sprelling der inne :rødme:

Epidural! Selvfølgelig! O store smertelindringslykke....

Velkommen.. Tittere er helt flott.. På kg. :fnise: Grattis med første bevegelses-oppdagelser. Gleder meg!!

Men først skal jeg kikke litt på min lille på UL imorgen. Det er jo også moro da. :jepp:

Jeg gleder meg til fødselen, men gruer meg til epidural... Så det er ikke så ille som det høres ut??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg til fødselen, men gruer meg til epidural... Så det er ikke så ille som det høres ut??? :klø:

:ler: jeg er helt omvendt, jeg gruer meg til fødselen, men gleder meg til jeg får epidural! Jeg synes epidural er helt genialt. Og ille på hvilken måte? Kan ikke huske at de satte den en gang, husker bare effekten :ler:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny UL i morgen, så artig :hoppe:

Jaaa.. Det var SÅ gøy. Babymelona spratt rundt og danset. Akkurat som sist. :jepp:

Gleder meg til neste i begynnelsen av oktober!! :juhu:

:juhu:

:ler: jeg er helt omvendt, jeg gruer meg til fødselen, men gleder meg til jeg får epidural! Jeg synes epidural er helt genialt. Og ille på hvilken måte? Kan ikke huske at de satte den en gang, husker bare effekten :ler:.

Jammen daså.. Da skal jeg kanskje ikke grue meg så mye. Gleder meg sånn til å holde det lille vesenet som gror inni magen min. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, da er vi tilbake fra mønstringen av Babymelona, og det var SÅ herlig å få se...

Er mye dårlig om dagen, kvalmen er intensivert og er så drøy at jeg ikke klarte å holde på noe mat igår. Så når UL-greia trykket på magen min i 15min istad, følte jeg meg passe uggen. Men det lindret å se på den lille på skjermen. :hjerter_rundt:

Forandringene var store fra sist gang, og bildene jeg fikk med nå var ikke så gode, men jeg ser da det jeg trenger. :fnise:

Skal prøve å få lagt ut så fort jeg kan. Men kan ikke love det blir idag. Fortsatt litt data-problemer. (Dette er feil pc.. ;) )

Vi kunne telle 5 fingre på den ene hånden. Hjertet slo, 145 pr min, og når vi skulle sjekke ryggmargen snudde Babymelona seg rundt og viste hele raden, fra topp til hale.. *FlinkesteBabymelona*

Ellers så alt helt fint ut, lengde på ca 6cm og alt som det skal være, så langt. Fikk (utrolig nok) samme dato som sist. Dvs at jeg er 12+4... Ikke dårlig det altså. Hehe.. Hadde sett for meg ny termin..

Så idag har jeg kjøpt album, og skal lage meg en bok om "Babymelona før vi får holde h*n..." med bilder fra ultralydene og litt sånne ting. Det blir moro!!

*GlederOssTilNesteGang*

:hjerter_rundt:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, det høres koselig ut!! :rødme: Så bra at alt ser ut til å være bra med Babymelona!!

Høres kjempegøy ut å lage sånn bok! Jeg fikk ei bok av mamma til 18-årsdagen hvor ho hadde skrevet ting helt fra jeg ble født, om min utvikling, mine første ord, og etterhvert når jeg begynte å si masse rare ord og setninger og sånt. Kanskje den beste gaven jeg har fått noengang! Det var så mye kjærlighet i den... :rødme: Hvis du begynner allerede nå vil boka være full av forventninger, og det er sikkert også kjempekoselig å lese senere! :Nikke:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at babymelona viste seg fra sin beste side idag også, gleder meg til å se nytt ULbilde!

Høres ut som det blir en kjempefin bok også, med masse gode minner å ta vare på til senere :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...