Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Skal han fortsette å være på sjøen i lange perioder når det nærmer seg og etter Babymelonas ankomst også? Det høres ikke noe kjekt ut i såfall! :klem1:

Må nok jobbe videre før og etter, men tar fri i perioden rundt termin. Tjener jo godt på dette yrket, og det er jo dette han har jobbet mot siden han var 8, så jeg kan nesten ikke "nekte" han... (Ja, du skjønner hva jeg mener.. :P ) Da må livsstilen endres, og igrunn så trives jeg godt med å være nyforelska annenhver mnd... Når han kommer tilbake etter jobb..

Og vi har masse å betale på i 2009, baby, hus, bil, bryllup osv, så vi har nok ikke råd til at han blir landkrabbe.

Heldigvis har jeg svigers ikke latfor langt unna, og jeg får nok den hjelpen og støtten jeg trenger mens han er borte...

Synes ikke perioden er så lange heller jeg. Bare halvparten av før.. For da var det 8 uker på/av.. :dåne:

Kan ikke fatte at jeg fortsatt lever... :fnise:

Kanskje jeg endrer mening når Babymelona kommer, og jeg ser hvor mye det er for meg som gress-alenemor, men jeg tror ærlig talt at det vil gå veldig bra. Blitt vant til å klare meg selv når han er borte nå... Siden vi har vært samboere i 5 år, og han har jobbet på sjøen i 4 av dem..

Da blir det lett at ting bare går sin gang.

Også så fort som tiden flyr når han er hjemme, og til han kommer hjem neste gang osv... Vips så er 2009 her, babymelona melder sin ankomst og så skal vi gifte oss...

Bare masse kos å se fram til... SNART JUL!!!!!!!!! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye å se frem til ja, men er ikke jul riktig ennå da. ;)

Neeei..., men det er jammen ikke lenge til..

Tenk: Lukt av mandariner, appelsiner, julebakst, julemat, gløgg og juletre.. Til en god julemelodi... For første gang har jeg så tidlig på året begynt å glede meg til jul. :hoppe:

Åh, det blir så kos.....

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har manglet julestemning de siste, nesten 10 årene faktisk, så hadde vært fint å få litt julestemning i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste er jo at han er hjemme rundt termin da! Blir sikkert litt tøft de første gangene han reiser fra deg og Babymelona, men det blir vel en vanesak... Kanskje verst for han i grunnen, for babyer vokser jo masse på fire uker! Men som du sier, dere er vant til det, og så lenge begge er innstilt på det er det jo bare sånn det er! Høres fint ut å være nyforelska stadig vekk! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dere er jo faktisk ikke de eneste som har det på den måten, er jo mange fler enn din mann som reiser til Nordsjøen for å jobbe. Regner med at dere klarer dette så fint som bare det. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har manglet julestemning de siste, nesten 10 årene faktisk, så hadde vært fint å få litt julestemning i år.

Sender litt: :tree::nissegutt::gave: :snø: :kalle::tre: din vei...

Det viktigste er jo at han er hjemme rundt termin da! Blir sikkert litt tøft de første gangene han reiser fra deg og Babymelona, men det blir vel en vanesak... Kanskje verst for han i grunnen, for babyer vokser jo masse på fire uker! Men som du sier, dere er vant til det, og så lenge begge er innstilt på det er det jo bare sånn det er! Høres fint ut å være nyforelska stadig vekk! :fnise:

Å jada, han kommer nok til å se forskjellene fra gang til gang vil jeg tro.. Hehe.. Da får Anamelona være flink å dokumentere med kamera og videokamera... Blir så bra atte...

Og dere er jo faktisk ikke de eneste som har det på den måten, er jo mange fler enn din mann som reiser til Nordsjøen for å jobbe. Regner med at dere klarer dette så fint som bare det. :klem:

Neida, han har jo selv vokst opp på den måten, så han vet jo hva det går i.. Regner med at det gikk bra, for han selv er jo verdens beste mann!!

:tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender litt: :tree::nissegutt::gave: :snø: :kalle::tre: din vei...
Takker får se om det hjelper noe, akkurat nå måtte jeg bare smile siden det er strålende solskinn, ganske varmt og ganske langt unna hva jeg vil kalle julestemning ute. :fnise:

Å jada, han kommer nok til å se forskjellene fra gang til gang vil jeg tro.. Hehe.. Da får Anamelona være flink å dokumentere med kamera og videokamera... Blir så bra atte...

Er jo ikke verre enn det nei. Tror det blir kjempebra jeg. :tommelopp:

Neida, han har jo selv vokst opp på den måten, så han vet jo hva det går i.. Regner med at det gikk bra, for han selv er jo verdens beste mann!!

:tommelopp:

Da har det nok gått ganske så bra vil jeg tro. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei..., men det er jammen ikke lenge til..

Tenk: Lukt av mandariner, appelsiner, julebakst, julemat, gløgg og juletre.. Til en god julemelodi... For første gang har jeg så tidlig på året begynt å glede meg til jul. :hoppe:

Åh, det blir så kos.....

Nam, mandariner, eller klementiner som det faktisk heter :gjeiper:

Gleder meg til jul jeg ;)

Har han sånn annet hvert år hvor han må jobbe også da eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei..., men det er jammen ikke lenge til..

Tenk: Lukt av mandariner, appelsiner, julebakst, julemat, gløgg og juletre.. Til en god julemelodi... For første gang har jeg så tidlig på året begynt å glede meg til jul. :hoppe:

Åh, det blir så kos.....

Jeg gleder meg også til jul! Samme som deg - har aldri begynt så tidlig før :). Det blir så koooselig å pynte til jul og bake sammen med prinsessen, i tillegg til at spiren i magen begynner å blir ferdig også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, mandariner, eller klementiner som det faktisk heter :gjeiper:

Gleder meg til jul jeg ;)

Har han sånn annet hvert år hvor han må jobbe også da eller?

SHIT, så mye feil jeg gjør for tida da.. :fnise: SELVFØLGELIG mener jeg klementiner.. :ler:

Ja, han har nok det. Ifjor var han på jobb, men de var i nærheten så han var hjemme hele jula. Og dvs han har fri i år.. :ler:

Ska itj klage nei..

:tommelopp:

Jeg gleder meg også til jul! Samme som deg - har aldri begynt så tidlig før :). Det blir så koooselig å pynte til jul og bake sammen med prinsessen, i tillegg til at spiren i magen begynner å blir ferdig også...

Jaa... Babymelona og Babykatt blir store og sterke og klar til bruk.. :ler:

Gleder meg til stor mage i jula.. Da slipper jeg å bekymre meg for å overspise, siden det sikkert er liten plass der da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snurt: <--- Hehe...

Men over til dagsformen:

:spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:snurt: <--- Hehe...

Men over til dagsformen:

:spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy: :spy:

Huff det var jo ikke bra. Håper det går over snart. En stor :klem: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gleder meg også til jul! :ler: Begynner alltid tidlig med det jeg. Og i år blir det vår første jul med vår lille unge :)

Dagsformen din hørtes ikke noe særlig ut, god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var jo ikke bra. Håper det går over snart. En stor :klem: til deg

:klem: tilbake... Det varte så å si hele dagen, men nå er det over. Det er den verste dagen hittil. Håper jeg ikke får flere slike dager altså... :)

Jeg gleder meg også til jul! :ler: Begynner alltid tidlig med det jeg. Og i år blir det vår første jul med vår lille unge :)

Dagsformen din hørtes ikke noe særlig ut, god bedring!

Åh, litt misunnelig der gitt, er ikke sikkert Pappamelona er hjemme neste år siden han har fri denne jula. Men men.. Vi får bare gjøre det beste ut av det.. :jepp: Det er jo ikke verdens undergang.. :fnise:

Dagsformen er litt bedre idag.. Tilogmed spist sjokoladeis.. NAMNAM!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, jeg prøver alt jeg klarer å legge inn UL-bilde, men alt jeg får til svar er: "Bildet er for stort" (selv om den j**** skaleringsgreia er på, for jeg får virkelig ikke til å gjøre det selv på den nye pc'n med det h******* nye programmet) eller at "Rettighetene er ikke satt på opplastningen" eller noe i den dur.. Hva f***? Går de inn for å gjøre en hormonell kjerring som meg møkkasur?? Arg.. :fnise:

Anyway.. Nå er jeg for sur til å fortsette med dette tullet. Usj.. Prøver igjen når blodtrykket har gått ned.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokoladeis, en ny dille kanskje..? Eller er det fortsatt kokosboller som gjelder? :fnise:

Sjokoladeis er jo bare NAM da. :fnise:

Prøver å kutte ned litt på kokosbollene, selv om jeg har 6 i skuffen.. :ler:

Hadde nesten glemt dem... MÅ HA!

SNAKKES!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint bilde vel? :fnise:

I påvente at jeg klarer å få UL-bildene i mindre format...

NÅ må jeg gå og hive i meg noen kokosboller...

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...