Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke lenge igjen nå. Spennende!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 dager igjen :dåne:

:hakeslepp: Det er jo jammen meg litt over tre uker bare...

Kan vel stemme når jeg kun har noen dager igjen til permisjonsstart! :) tror dagen kommer til å suse avgårde nå... :jepp:

Skrevet
Ikke lenge igjen nå. Spennende!!

Ja, her er det vel bare å henge med i svingene!

Gleder meg til å banne jordmora full i lovord... :sjenert::ler:

Skrevet
Ja, her er det vel bare å henge med i svingene!

Gleder meg til å banne jordmora full i lovord... :sjenert::ler:

Gleder meg til full rapport av all banningen. :fnise:

Skrevet
Gleder meg til full rapport av all banningen. :fnise:

:fnise: Nesten så jeg håper på en slik jordmor som ble omtalt i nyhetene idag. :sjenert: Da skulle jeg virkelig fått rast fra meg!! Og hører dere ikke om det her inne, så kommer jeg til å ringe VG, Dagbladet osv for å avlegge rapport! :ler: Så dét så!

Men joda, fødselsrapport kommer nok. :jepp:

Skrevet
:fnise: Nesten så jeg håper på en slik jordmor som ble omtalt i nyhetene idag. :sjenert: Da skulle jeg virkelig fått rast fra meg!! Og hører dere ikke om det her inne, så kommer jeg til å ringe VG, Dagbladet osv for å avlegge rapport! :ler: Så dét så!

Men joda, fødselsrapport kommer nok. :jepp:

Spennende da - skjønner godt at du neste håper på en slik jordmor. :fnise:

Skrevet

Det blir stadig mer spennende å lese boka di!! :jepp:

Skrevet
Det blir stadig mer spennende å lese boka di!! :jepp:

Det er jo tross alt innspurten for planlegging, permisjon, fødsel og Babymelonas hjemkomst! Skulle bare mangle at ting skjer her! :lur:

Må jo oppdatere litt for min egen del også.. Kjekt å se tilbake på hva jeg har skrevet og hva jeg følte i tiden før fødselen vil jeg tro! :jepp:

Skrevet

Det var kjempelurt! :jepp: Greit å vite til neste gang (selv om dere kanskje ikke har begynt å planlegge Babymelonas småsøsken enda.. :fnise: ), for å ha noe å fortelle lille frøken Melona, og ikke minst for å bli bedre kjent med din egen kropp! :)

Håper du får en fin tirsdag! :klemmer:

Skrevet (endret)
Det var kjempelurt! :jepp: Greit å vite til neste gang (selv om dere kanskje ikke har begynt å planlegge Babymelonas småsøsken enda.. :fnise: ), for å ha noe å fortelle lille frøken Melona, og ikke minst for å bli bedre kjent med din egen kropp! :)

Håper du får en fin tirsdag! :klemmer:

Melonasøsken?? :dåne: Det blir ikke før Babymelona klarer å smøre sin egen mat iallefall.. Slik det ser ut nå. :fnise:

Joda, tirsdagen har vært bra så langt.. Har din også det?? Synes denne uka her går innmari fort da.. Siste arbeidsuka før permisjon. Går LITT for fort synes jeg. :sjenert: Kommer til å savne jobben, men på den annen side har jeg mye å se fram til! :rødme:

Endret av Anamelona
Skrevet

Synes denne uka går skrekkelig sent jeg! :sukk: Er klar for helg jeg, og enda er det bare tirsdag! Merkelig at din uke går fort, for jeg synes alltid det pleier å være sånn at tida går kjempesent når man venter på noe! Ja ja.. :vetikke:

:klemmer:

Skrevet

Hei! Bare innom for å sniklese litt og for å si..hei:) Sett deg i di andre dagbøkene. Ikke lenge igjen til du får en liten beibis :) Litt misunnelig...hihi.

Skrevet
Synes denne uka går skrekkelig sent jeg! :sukk: Er klar for helg jeg, og enda er det bare tirsdag! Merkelig at din uke går fort, for jeg synes alltid det pleier å være sånn at tida går kjempesent når man venter på noe! Ja ja.. :vetikke:

Går vel kanskje så fort siden jeg "gruer" meg litt til å slutte på jobb. Skal jo ikke innom på nærmere ett år! :hakeslepp: Vel, en liten tur innom i ny og ne kan vel ordne seg da men.. Kommer til å savne de jeg jobber med. :sjenert:

Hei! Bare innom for å sniklese litt og for å si..hei:) Sett deg i di andre dagbøkene. Ikke lenge igjen til du får en liten beibis :) Litt misunnelig...hihi.

:hallo:

Sniklesere er alltid velkomne. :fnise:

Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen. Dagene flyr, og ting som skulle vært gjort begynner bare å haste mer og mer. Like greit, så går det fortere til Babymelona kommer. ;)

:kose:

Skrevet

Håper du koser deg masse med Pappamelona :) Er det ikke godt å ha han hjemme?

Jeg har bare to arbeidsdager til helg :skya:

Skrevet (endret)
Håper du koser deg masse med Pappamelona :) Er det ikke godt å ha han hjemme?

Jeg har bare to arbeidsdager til helg :skya:

Jeg har to halve arbeidsdager. :lur: Vi er jammen bra heldige!!!

Ja, det er helt herlig å ha han hjemme igjen! :strix: Nå sitter han og ser på noe Discovery-greier. Skikkelig Ikke-Anamelona-interessant. :roll: Så da blir det litt KG på meg. Han får bare nyte tiden mens han kan han også, elsklingen min. :rødme:

Håper ikke vi må vente for lenge til jenta vår kommer. Vi har begge bestemt at det skjer denne månenden, så da får det jammen meg bli sånn! :ler: Da får han litt tid til å bli kjent med gullet før han reiser iigjen 1 april... Jo mere tid de får sammen, jo bedre er det! :rødme:

Jeg har jammen mye kos å se frem til! :hjerter_rundt:

Endret av Anamelona
Skrevet

Oh, må følge spent med:) Blir du alene når lille babyen kommer?

Skrevet
Jeg har to halve arbeidsdager. :lur: Vi er jammen bra heldige!!!

Jeg og, jeg og :hoppe: Eller nei, jeg har faktisk bare en halv når jeg tenker meg om :bolledeig:

Skrevet
Jeg og, jeg og :hoppe: Eller nei, jeg har faktisk bare en halv når jeg tenker meg om :bolledeig:

Det har jeg også! Nå.. :ler: Men da er det jammen ikke jobb på ca ett år!! :dåne:

Ikke lenge til UL for deg nå. Under ett døgn igjen. :jepp:

Skrevet

Snart permisjon på deg ja. Så rart og fort tiden har gått. Synes ikke det er så lenge siden du fikk positiv test.

Skrevet
Oh, må følge spent med:) Blir du alene når lille babyen kommer?

Han blir her helt til Babymelona er ute, og vel så det! Reiser ikke herfra før i april igjen! :strix: Velferdspermisjon er geniale greier! :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...