^^Sunny^^ Skrevet 24. november 2008 #361 Del Skrevet 24. november 2008 (endret) Åh :rødme: Så fin gravidmage Anamelona !!!!! :rødme: Ble helt rørt jeg nå *snufs.. Så du hadde tenkt på meg også den 19 nov også :rødme: Snille Melona :klemmer: edit: skriveleif.. Endret 24. november 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. november 2008 Forfatter #362 Del Skrevet 24. november 2008 Åh :rødme: Så fin gravidmage Anamelona !!!!! :rødme: Ble helt rørt jeg nå *snufs.. Så du hadde tenkt på meg også den 19 nov også :rødme: Snille Melona :klemmer: edit: skriveleif.. Klart.. Det er veldig spennende å følge deg skjønner du.... Jeg føler spenning, entusiasme og frustrasjon helt hjem i stua når ting skjer hos deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. november 2008 #363 Del Skrevet 24. november 2008 Så utrolig fin mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. november 2008 Forfatter #364 Del Skrevet 24. november 2008 Så utrolig fin mage. For akkurat nå føler jeg meg bare som et fjell.. Da hjelper det å høre slikt. Middag på meg... Ha en fin kveld alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 24. november 2008 #365 Del Skrevet 24. november 2008 Kose deg med middagen. Og du skal ikke føle deg som et fjell - du er nydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 24. november 2008 #366 Del Skrevet 24. november 2008 Gravide kvinner er vakre, ikke noe fjellaktig ved de! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. november 2008 #367 Del Skrevet 24. november 2008 Mazilla er så god.. Jeg forventer selvfølgelig slike bilder av deg også om et års tid.. Gi meg to, så kanskje vi er der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 25. november 2008 Forfatter #368 Del Skrevet 25. november 2008 Kose deg med middagen. Og du skal ikke føle deg som et fjell - du er nydelig. :rødme: Snille deg... Gravide kvinner er vakre, ikke noe fjellaktig ved de! :D *Brokeback Mountain* nemlig.. Vondt i ryggen, og ja, jeg vagger litt... Gi meg to, så kanskje vi er der! Okay da... Men ikke et minutt lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Sunny^^ Skrevet 26. november 2008 #369 Del Skrevet 26. november 2008 (endret) Klart.. Det er veldig spennende å følge deg skjønner du.... Jeg føler spenning, entusiasme og frustrasjon helt hjem i stua når ting skjer hos deg. For akkurat nå føler jeg meg bare som et fjell.. For noe tøv !! Du hadde kjempefin gravidmage Anamelona ! En kjempefin gravid melon :skratte: uff, nei sorry Jeg mener det helt seriøst selvfølgelig !! edit. jeg har blitt litt påvirket av MrAnn sin syke humor ! Kjempe, kjempefin mage har du :rødme: hadde gitt masse for den magen jeg altså :rødme: Endret 26. november 2008 av Ann78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. november 2008 Forfatter #370 Del Skrevet 26. november 2008 For noe tøv !! Du hadde kjempefin gravidmage Anamelona ! En kjempefin gravid melon :skratte: uff, nei sorry Jeg mener det helt seriøst selvfølgelig !! edit. jeg har blitt litt påvirket av MrAnn sin syke humor ! Kjempe, kjempefin mage har du :rødme: hadde gitt masse for den magen jeg altså :rødme: Du er god du..... Den humoren er min humor også, så det går så bra så.. Greia er jo det at det bildet var morgenmagen min, og den dobler seg nesten på kvelden.. :dåne: Så jeg føler meg ganske sprengt når kvelden kommer... Og du; du har jo gitt masse for en sånn mage. Tid, energi og penger, så om noen mnd så har du sånn mage!!! Det synes jeg! Har lest litt i dagboka di igjen, og der var det masse nye positive tegn å høre om. Bare dager igjen til testing nå... Tror det er mange spente her, og vi VIL at det skal være positiv test nå, og så høre om UL etterhvert som viser om det er en eller to som har festet seg. *GlederMeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. november 2008 #371 Del Skrevet 26. november 2008 Kan du ikke legge ut bilde av kveldsmagen også da, så vi kan se om du virkelig er så svær som du skal ha det til..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. november 2008 Forfatter #372 Del Skrevet 26. november 2008 Kan du ikke legge ut bilde av kveldsmagen også da, så vi kan se om du virkelig er så svær som du skal ha det til..? Hehe.. Okay.. Jeg skal se om jeg får tatt et ikveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 27. november 2008 #373 Del Skrevet 27. november 2008 Det var en nydelig gravidmage Anamelona. Gleder meg til å sladre Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. november 2008 Forfatter #374 Del Skrevet 27. november 2008 Kveldsmagen min!! http://i451.photobucket.com/albums/qq237/A...na/DSC02872.jpg (Kanskje ikke dobbelt så stor.. Men den føles sånn! Og en del større synes jeg den er da.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 27. november 2008 #375 Del Skrevet 27. november 2008 Kveldsmagen min!! http://i451.photobucket.com/albums/qq237/A...na/DSC02872.jpg (Kanskje ikke dobbelt så stor.. Men den føles sånn! Og en del større synes jeg den er da.. ) Syns den var rimelig stor jeg da :D:D Hehe!! Fantastisk fin er den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. november 2008 Forfatter #376 Del Skrevet 27. november 2008 Syns den var rimelig stor jeg da :D:D Hehe!! Fantastisk fin er den! Ja, den ER større enn morgenmagen altså. Overbevist om det... Føler meg sprekkeferdig når kvelden kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 27. november 2008 #377 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, den ER større enn morgenmagen altså. Overbevist om det... Føler meg sprekkeferdig når kvelden kommer. Da blir det moro å se hvordan du føler deg når du er 40 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. november 2008 #378 Del Skrevet 27. november 2008 Den var litt større ja Men fremdeles kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. november 2008 Forfatter #379 Del Skrevet 27. november 2008 Da blir det moro å se hvordan du føler deg når du er 40 uker I'm gonna blow!!! Den var litt større ja Men fremdeles kjempefin Da er det ikke bare jeg som innbiller meg ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2008 #380 Del Skrevet 27. november 2008 Fine kveldsmagen også! Håper Babymelona finner veien ut før du eksploderer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå