Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Grattis med det som sannsynligvis er ei lillesøster til Babymelona i magen :blomst: Jeg burde vel skjønt at det blir jente, for jeg tror ikke jeg til dags dato har tippet rett kjønn hos noen :ler:

Får håpe det ikke blir tidenes heteste sommer på dine trakter da, men heller en litt kjølig variant :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit med varme dager så lenge jeg og Vesla har tilgang på et stort plaskebasseng i hagen! :nigo:

Men nå skal jeg straks hente venninna mi i byen, og deretter stikker vi på spa. :hoppe: Hjemme igjen søndag ettermiddag!

Snakkes, jentene mine! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh, endelig spahelg! Kos deg masse masse masse!! :rødme:

Det gjør vi! :nigo:

Vært og badet i inne- og utebasseng, varmebasseng, boblebad og tatt vannsklie. Herlig! :) Skikkelig god massasje for ryggen i boblebadet.. Nå har vi akkurat kommet fra en fantastisk buffet. Imorgen er det oljemassasje og bodypeeling på programmet! Dét blir bra!! ..og mer bading og litt shopping! :nigo:

Nei, nå logger jeg av hotellets nettverk, slenger beina på bordet og lar magen jobbe med det gode maten vi har spist. Vi er SÅ mette nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER noe å være misunnelig på! :jepp:

Dagens program: Fantastisk frokostbuffet, shopping, inne- og utebasseng, oljemassasje, spabasseng med forskjellig massasjefunksjoner, spesielle regn/tåkedusjer med lukter av sitron eller peppermynte, peelingbehandling, en tur i tyrkisk bad, og nå er jeg klar til middagsbuffeten igjen! :nigo:

Må bare vente på følget mitt! :fnise:

Jeg stemmer 100% seriøst for et KG-treff her om en stund. Eller? :) Gud, for en fantastisk dag, og den er ikke ferdig enda.

Snakkes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du koser deg. Det har du fortjent nå.

Håper det går bra med mannen og vesla hjemme også ;)

Det gikk så bra som det kunne gå hjemme! :) Herlig...

:opplyser: Jeg stemmer ja til kg-spa-treff! :dåne: Høres helt fantastisk ut! Kos deg videre! :)

Det er bra. Jeg er veldig klar for en ny tur dit en gang. :) En helg var akkurat passe. Ikke for mye og ikke for lite. Og vel verdt de 4500,- oppholdet kom på!

Igår var Babymelonas første barnehagedag. Vi var der alle tre i to timer før vi dro hjem. Hun storkoste seg. Mye snørr og syt på mange av de andre. Håper ikke hun har tenkt å ta etter de andre når det gjelder all sytingen. For hun krabbet bare rundt og smilte. Hele tiden! Synes det kan fortsette sånn jeg! :) Idag kom vi dit kl 9, og vi dro halv 10. Vesla blir igjen til ca 2 idag.

Min førstefødte er på egenhånd for første gang! :sjokkert: Og hadde det ikke vært for at vi har masse forberedelser til morgendagens bursdag, så hadde jeg sikkert felt en tåre her jeg sitter... Det er jo litt skummelt. :sjenert:

Det hjelper veldig at hun fant tonen med barnehagetantene med én gang da. :) Så ut til at hun hadde glemt oss i løpet av de minuttene vi var der før vi dro!

Men ja, det er stille og spesielt hjemme nå.. :sukk:

Nå må jeg gå og passe på sjokoladekaka! Viktig å holde seg i sjakk på en slik dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugh, jeg gruer meg til det blir min tur å levere poden i barnehagen. Vi venner oss til det etterhvert håper jeg. Det er vel verst for ho mor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:blåse: Gratulerer med dagen til Babymelona, og til deg Anamelona, som ble mor for første gang for nøyaktig ett år siden! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle søtinger! :rødme: Så koselig med så mange hilsener! :)

Ja, idag var Babymelonas NESTEN fulle barnehagedag. 6 timer. Vi har bakt, blåst ballonger, dekket bord, pyntet kaker og styret i hele dag mens hun var borte. :) Men rakk vi alt? Nei. Vi fikk ikke kjøpt gave til henne engang. :fnise: Vi skulle kjøpe akebrett, men vi får ta det imorgen istedet, for hun ville ikke hatt tid til å bruke det idag uansett. :sjenert:

Vi fikk uansett gjennomført et lite selskap med noen venner og en liten gutt på 4 mnd. :) Sjokoladekake, nøttekake, muffins, brus, fruktsalat og krem! Babymelona fikk finhakket fruktsalat med krem og litt sjokoladekrem.. Hun har kost seg masse og sovnet som en stein! :rødme:

Tenk at for akkurat et år siden var hun akkurat en halvtime gammel.... :) :) :) Spesielt..

Og siden klokka her er riv ruskende gal må jeg presisere at min klokke var 2232 da jeg skrev innlegget. Ikke 2333. Hun ble født 2202. :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...