Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Gjest faerytale

Netthandel er alltid lurt ;) Janus kan jo handles på Obs da, men da må du i butikken :) Har sett en del av pysjene på lille niese og jeg synes Janus sin er mykest :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Netthandel er alltid lurt ;) Janus kan jo handles på Obs da, men da må du i butikken :) Har sett en del av pysjene på lille niese og jeg synes Janus sin er mykest :hjerte:

Coop Obs?? Må ta en tur og kikke. Skal dit imorgen uansett! :)

Du kan legge til Name It eller Exit også på lista sier bestis :)

Der også?? Er litt usikker på om de er her nå, den ene jeg vet om forsvant.. Og jeg aner ikke hvor de flyttet, eller om de la ned. :vetikke: Men jeg skal holde gluggene åpne! Takk masse massevis av gode tips!

Har forresten ikke kikket etter pysj på Devold da, men jeg syns de nevnte at de ikke hadde noe med hel fot. Og det er et lite minstekrav altså.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir bare kanskje en nr 3, og isåfall om minst 3-4 år! Tre på rappen tror jeg ikke er noe særlig når jeg har så lite familie rundt meg. Er jo tre timer til nærmeste besteforeldre (Babymelonas). Jeg har litt tanter og slikt her, men det er jo ikke akkurat slik at jeg henger der hele tiden. :roll:

For min del er ikke tre på rappen aktuelt uansett :riste: :riste: :riste: Pause nå :jepp:

:sjenert: mannen derimot mener at vi bør sette tredjemann på kok i januar 2011.

Endret av Cloudberry
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del er ikke tre på rappen aktuelt uansett :riste: :riste: :riste: Pause nå :jepp:

:sjenert: mannen derimot mener at vi bør sette tredjemann på kok i januar 2011.

Tja.. Da har dere tre viltre krabater om 2 års tid iallefall! Det blir et himla liv! Men igjen, da går jo alt på løpende bånd, så å si... Og du risikerer (positivt og negativt) at alle flytter ut samtidig og dere blir dere to igjen! :) Kjærstepar! :nigo:

tre på rappen skjer ikke her iallefall. Har allerede begynt å bekymre meg for barnevakt til Vesla når vi skal på føden. Ikke alle som rekker å komme sånn på strak arm...

Barnehagen har jo pålagt oss å ta 3 uker ferie til henne midt i termintiden! :kjefte: Men men..

Tredje kommer eventuelt i 2014. IKKE tidligere iallefall! Med mindre spiralen jeg setter inn i høst slår feil da! :fnise: Nå SKAL spiralen inn!! Hjelp meg å banke litt vett inn i pæra om jeg begynner å surre om ny baby. Okay?? :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Da har dere tre viltre krabater om 2 års tid iallefall! Det blir et himla liv! Men igjen, da går jo alt på løpende bånd, så å si... Og du risikerer (positivt og negativt) at alle flytter ut samtidig og dere blir dere to igjen! :) Kjærstepar! :nigo:

tre på rappen skjer ikke her iallefall. Har allerede begynt å bekymre meg for barnevakt til Vesla når vi skal på føden. Ikke alle som rekker å komme sånn på strak arm...

Barnehagen har jo pålagt oss å ta 3 uker ferie til henne midt i termintiden! :kjefte: Men men..

Tredje kommer eventuelt i 2014. IKKE tidligere iallefall! Med mindre spiralen jeg setter inn i høst slår feil da! :fnise: Nå SKAL spiralen inn!! Hjelp meg å banke litt vett inn i pæra om jeg begynner å surre om ny baby. Okay?? :)

Kjenner at jeg ikke helt er klar for ny baby enda nei :riste:

Her ble også spiralen godt plantet etter nr to, men det har vært så mye tull med den at den kanskje må ut etterhvert. Var imidlertid til gyn for noen uker siden og vi ble enige om å prøve en stund til. Hvis ikke... Nei, det tør jeg ikke tenke på engang...

Vett skal bli hvis det trengs :slår:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner at jeg ikke helt er klar for ny baby enda nei :riste:

Her ble også spiralen godt plantet etter nr to, men det har vært så mye tull med den at den kanskje må ut etterhvert. Var imidlertid til gyn for noen uker siden og vi ble enige om å prøve en stund til. Hvis ikke... Nei, det tør jeg ikke tenke på engang...

Vett skal bli hvis det trengs :slår:

Har brukt den før, og det er etter MANGE forsøk med mye annet, det eneste som fungerer på meg! :roll: Så jeg håper ikke den skal begynne å lage opprør. Da må eggstokkene flagges ut! :ler:

Takk for at du vil hjelpe meg! :nigo: Er ikke heeelt klar for nr 2 engang jeg! det er så masse på tapeten i år. Sukk.. bryllup bare uker etter termin. Tenk om jeg har født bare en uke eller to i forveien. Tenk om jeg blir like svær som sist? Det tok noen uker å gå ned 30 kg altså - selv om det var stort sett bare vann! :dåne: Går ikke i bryllup om jeg skal se ut som en tampong igjen! :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte bare jeg skulle ønske deg en god helg!

:blomst:

Så koselig med nye fjes da! :nigo: En god helg til deg også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

:kose:

Her ligger jeg i senga og surfer.. Orker bare ikke sitte oppe lenger. For første gang på lenge sov Vesla natta gjennom uten en lyd. 14 timer. :) Men jeg våknet halv 6 pga en forferdelig drøm, og lå våken til Babymelona våknet. Jeg visste det var en drøm, men jeg hadde så stygge bilder oppi hodet at jeg klarte ikke å slappe av. Satser på en bedre natt inatt.

Natta kg-jentene mine! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke gøy med mareritt! Hadde et her en dag som var så virkelig. Jeg lå i sengen og hørte lyder utenfor vinduet og så noe lys. Så stod mannen opp og fant en lommelykt for å se hva som foregikk utenfor. Så hørte jeg noen stemmer, og det hørtes ut som de sa en forhekselse eller noe lignende. Jeg kunne ikke bevege meg, så jeg prøvde å skrike, men det gikk heller ikke. Så våknet jeg av at jeg lå å jamret meg. Mannen våknet også av det. Heldigvis hadde jeg en mann som kunne passe på meg til jeg sovnet igjen, hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde fått sove igjen.

Men du må sove godt i natt, uten mareritt. Og lillejenta di må også sove fint, for det har jeg bestemt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke gøy med mareritt! Hadde et her en dag som var så virkelig. Jeg lå i sengen og hørte lyder utenfor vinduet og så noe lys. Så stod mannen opp og fant en lommelykt for å se hva som foregikk utenfor. Så hørte jeg noen stemmer, og det hørtes ut som de sa en forhekselse eller noe lignende. Jeg kunne ikke bevege meg, så jeg prøvde å skrike, men det gikk heller ikke. Så våknet jeg av at jeg lå å jamret meg. Mannen våknet også av det. Heldigvis hadde jeg en mann som kunne passe på meg til jeg sovnet igjen, hvis ikke tror jeg ikke jeg hadde fått sove igjen.

Men du må sove godt i natt, uten mareritt. Og lillejenta di må også sove fint, for det har jeg bestemt :klemmer:

Hadde det vært så vel.. :sukk: Av en eller annen grunn ville hun danse i senga kl 0130, og jeg måtte inn nærmere 10 ganger og plukke opp smokk og legge ned baby før hun kapitulerte 0345. :klø: Trøtt ja....

Ja, denne drømmen var rett og slett den verste jeg noensinne har hatt. Hadde jeg bare hatt armen til Pappamelona i nærheten så jeg kunne pakke den rundt meg, så hadde det gått bra, men å ligge der i halvmørket, alene, lydløst og ensom, med bildet av en død person på netthinnen/hjernen, det ble for masse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, og sånne bilder sitter i lenge også!

Høres ut som du har noen slitsomme netter for tiden, håper det bedrer seg snart så du får sove skikkelig :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, og sånne bilder sitter i lenge også!

Høres ut som du har noen slitsomme netter for tiden, håper det bedrer seg snart så du får sove skikkelig :søvn:

Det kommer, det kommer.. Om to uker har jeg akkurat avsluttet et helgeopphold på hotell med spa, middagsbuffeter og bading. Barnefri helg og kun meg og ei venninne! Sove leeenge og kose oss! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres ut som akkurat det du trenger!

For tiden så er det dette målet som får dagene og nettene til å gå ja.. :hoppe: Babymelona er selvfølgelig en skjønning, men gud hjelpe, hun er krevende altså! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønskeliste:

En natt uten tur inn på babyrommet.

En natt uten mareritt.

En natt uten tissepauser.

En natt hvor jeg våkner toppen en gang, og sovner kjapt igjen.

En natt uten at det skal snø så voldsomt at jeg må måke på morgenen.

En natt uten skumle lyder utenfor.

En natt med bare gode drømmer.

Atter en morgen med verdens største smil som står i senga på babyrommet og ønsker meg god morgen! :rødme:

Tror jeg må ha med meg kameraet inn der imorgen, for det gliset er sååå herlig! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk ønskene dine oppfylt! :klem:

ALLE, bortsett fra at jeg bare skulle våkne en gang. Jeg våknet 4 ganger, men sovnet tvert rett etterpå! :nigo: En MEGET god natt!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...