Ilja** Skrevet 11. februar 2010 #2261 Del Skrevet 11. februar 2010 Grattis med det som sannsynligvis er ei lillesøster til Babymelona i magen Jeg burde vel skjønt at det blir jente, for jeg tror ikke jeg til dags dato har tippet rett kjønn hos noen Får håpe det ikke blir tidenes heteste sommer på dine trakter da, men heller en litt kjølig variant Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #2262 Del Skrevet 12. februar 2010 Helt greit med varme dager så lenge jeg og Vesla har tilgang på et stort plaskebasseng i hagen! Men nå skal jeg straks hente venninna mi i byen, og deretter stikker vi på spa. Hjemme igjen søndag ettermiddag! Snakkes, jentene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2010 #2263 Del Skrevet 12. februar 2010 Ååh, endelig spahelg! Kos deg masse masse masse!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #2264 Del Skrevet 12. februar 2010 Ååh, endelig spahelg! Kos deg masse masse masse!! :rødme: Det gjør vi! Vært og badet i inne- og utebasseng, varmebasseng, boblebad og tatt vannsklie. Herlig! Skikkelig god massasje for ryggen i boblebadet.. Nå har vi akkurat kommet fra en fantastisk buffet. Imorgen er det oljemassasje og bodypeeling på programmet! Dét blir bra!! ..og mer bading og litt shopping! Nei, nå logger jeg av hotellets nettverk, slenger beina på bordet og lar magen jobbe med det gode maten vi har spist. Vi er SÅ mette nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. februar 2010 #2265 Del Skrevet 12. februar 2010 Så bra du kosar deg. Eg er jo aldeles ikkje misunnelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 12. februar 2010 #2266 Del Skrevet 12. februar 2010 Kjempemisunnelig! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. februar 2010 #2267 Del Skrevet 12. februar 2010 Misunnelig, å næhi aldeles ikke Det høres utrolig deilig ut Anamelona,det er det vel undt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #2268 Del Skrevet 13. februar 2010 Det ER noe å være misunnelig på! Dagens program: Fantastisk frokostbuffet, shopping, inne- og utebasseng, oljemassasje, spabasseng med forskjellig massasjefunksjoner, spesielle regn/tåkedusjer med lukter av sitron eller peppermynte, peelingbehandling, en tur i tyrkisk bad, og nå er jeg klar til middagsbuffeten igjen! Må bare vente på følget mitt! Jeg stemmer 100% seriøst for et KG-treff her om en stund. Eller? Gud, for en fantastisk dag, og den er ikke ferdig enda. Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 13. februar 2010 #2269 Del Skrevet 13. februar 2010 Godt å høre at du koser deg. Det har du fortjent nå. Håper det går bra med mannen og vesla hjemme også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. februar 2010 #2270 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg stemmer ja til kg-spa-treff! :dåne: Høres helt fantastisk ut! Kos deg videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #2271 Del Skrevet 16. februar 2010 Godt å høre at du koser deg. Det har du fortjent nå. Håper det går bra med mannen og vesla hjemme også Det gikk så bra som det kunne gå hjemme! Herlig... Jeg stemmer ja til kg-spa-treff! :dåne: Høres helt fantastisk ut! Kos deg videre! Det er bra. Jeg er veldig klar for en ny tur dit en gang. En helg var akkurat passe. Ikke for mye og ikke for lite. Og vel verdt de 4500,- oppholdet kom på! Igår var Babymelonas første barnehagedag. Vi var der alle tre i to timer før vi dro hjem. Hun storkoste seg. Mye snørr og syt på mange av de andre. Håper ikke hun har tenkt å ta etter de andre når det gjelder all sytingen. For hun krabbet bare rundt og smilte. Hele tiden! Synes det kan fortsette sånn jeg! Idag kom vi dit kl 9, og vi dro halv 10. Vesla blir igjen til ca 2 idag. Min førstefødte er på egenhånd for første gang! Og hadde det ikke vært for at vi har masse forberedelser til morgendagens bursdag, så hadde jeg sikkert felt en tåre her jeg sitter... Det er jo litt skummelt. Det hjelper veldig at hun fant tonen med barnehagetantene med én gang da. Så ut til at hun hadde glemt oss i løpet av de minuttene vi var der før vi dro! Men ja, det er stille og spesielt hjemme nå.. Nå må jeg gå og passe på sjokoladekaka! Viktig å holde seg i sjakk på en slik dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 16. februar 2010 #2272 Del Skrevet 16. februar 2010 Så moro at det gikk så bra da. Da satser vi på det holder seg sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 16. februar 2010 #2273 Del Skrevet 16. februar 2010 Så spennende med første barnehagedag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ilja** Skrevet 16. februar 2010 #2274 Del Skrevet 16. februar 2010 Ugh, jeg gruer meg til det blir min tur å levere poden i barnehagen. Vi venner oss til det etterhvert håper jeg. Det er vel verst for ho mor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 17. februar 2010 #2275 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer så mye med dagen til BabyMelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 17. februar 2010 #2276 Del Skrevet 17. februar 2010 Happy birthday til babymelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. februar 2010 #2277 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med dagen til babymelona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 17. februar 2010 #2278 Del Skrevet 17. februar 2010 :blåse: Gratulerer med dagen til Babymelona, og til deg Anamelona, som ble mor for første gang for nøyaktig ett år siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. februar 2010 #2279 Del Skrevet 17. februar 2010 Gratulerer med dagen til Babymelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #2280 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Tusen takk alle søtinger! :rødme: Så koselig med så mange hilsener! Ja, idag var Babymelonas NESTEN fulle barnehagedag. 6 timer. Vi har bakt, blåst ballonger, dekket bord, pyntet kaker og styret i hele dag mens hun var borte. Men rakk vi alt? Nei. Vi fikk ikke kjøpt gave til henne engang. Vi skulle kjøpe akebrett, men vi får ta det imorgen istedet, for hun ville ikke hatt tid til å bruke det idag uansett. Vi fikk uansett gjennomført et lite selskap med noen venner og en liten gutt på 4 mnd. Sjokoladekake, nøttekake, muffins, brus, fruktsalat og krem! Babymelona fikk finhakket fruktsalat med krem og litt sjokoladekrem.. Hun har kost seg masse og sovnet som en stein! :rødme: Tenk at for akkurat et år siden var hun akkurat en halvtime gammel.... :) Spesielt.. Og siden klokka her er riv ruskende gal må jeg presisere at min klokke var 2232 da jeg skrev innlegget. Ikke 2333. Hun ble født 2202. Endret 17. februar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå