Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Huff da. Ikke greit å være Babymelona med så dårlig mage. :kose: Nok en gang sender jeg mine ønsker om god bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkar Babymelona. Nå er det på tide at hun blir frisk og holder seg frisk.

Bra at mannen endelig er hjemme igjen da, sånn at du får jobbet litt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folkens, jeg begynner å bli litt lei av alt hun pådrar seg nå. ;) Det begynner å bli nok. Håper bare hun blir fort ferdig og er over det verste når neste baby kommer i hus. Det er mer enn nok med en som krever oppmerksomhet hele døgnet. Greit med barnehage da, så i sommer skal hun være frisk altså. :jepp: Litt bedring nå da, spiser litt mer igjen, ingen oppkast siden tirsdag kveld, og diaréen har gått over til (beklager detaljene, jeg er en mamma. :fnise: ) peanøttsmørkonsistens. Det er klar forbedring! Jeg er optimistisk, og satser på at hun skal klare barnehageuka neste uke. Det er tross alt bare 2,5 dager. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, folkens, jeg begynner å bli litt lei av alt hun pådrar seg nå. ;) Det begynner å bli nok. Håper bare hun blir fort ferdig og er over det verste når neste baby kommer i hus. Det er mer enn nok med en som krever oppmerksomhet hele døgnet. Greit med barnehage da, så i sommer skal hun være frisk altså. :jepp: Litt bedring nå da, spiser litt mer igjen, ingen oppkast siden tirsdag kveld, og diaréen har gått over til (beklager detaljene, jeg er en mamma. :fnise: ) peanøttsmørkonsistens. Det er klar forbedring! Jeg er optimistisk, og satser på at hun skal klare barnehageuka neste uke. Det er tross alt bare 2,5 dager. ;)

:fnise:

Ja, du er en mamma ;) hehe..

Offda, ikke godt å være liten og syk. Håper hun er over det værste av deyye når det kommer ny baby :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, du er en mamma ;) hehe..

Offda, ikke godt å være liten og syk. Håper hun er over det værste av deyye når det kommer ny baby :klem:

:ler: Sånn er det! ;)

Nei, hun virket relativt upåvirket, ihvertfall i forhold til alt hun har gjnnomgått, for så fort det er litt energi å ta av så utnytter hun det fullt ut og smiler og ler. Godjenta mi! :rødme:

Hvor er tickeren min forresten?? :klø:

..og alt det andre av linker og styr jeg hadde her??

FAEN ta KG! Dette er, som sagt, RÆVA!! :kjefte: Skjønner ikke bloggen heller. :( Dete fikk meg ikke akkurat til å ville komme ut av "KG-pause-moduset" mitt! :snurt:

..og smileyene?? :bond:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte lage meg ny ticker og link til dagbok jeg.. Liker ikke helt dette nye greiene altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte lage meg ny ticker og link til dagbok jeg.. Liker ikke helt dette nye greiene altså.

..som om jeg gidder. Hvis de skal drive å slette alt jeg har så får de bare ha det så godt. Da blir jeg heller liksom-bruker. :snurt:

Hva kan man gjøre for at de skal ta til vett da? Mener de at de vet bedre enn folk flest hva folk flest vil ha? Den forrige innstillingen var slitsom, men den var iallefall forståelig og jeg kom inn i det tilslutt, men denne.. Hvor er den knappen til "vis siste innlegg" greia på "mine innlegg"?? :vetikke:

KG begynner å suge beinhardt! :kjefte:

Kan oppdatere manuelt jeg!

24+4! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trasig at babymelona skal være så mye syk da :sukk: Håper det kommer seg utover våren :Nikke:

Peanøttsmørkonsistens :ler:

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24+5! Tida fyk! :hoppe:

Kjipt med så mykje sjukdom i heimen. Godt at pappamelona har komme heim, så han får ta sin del av jobben og ho mor får dra på jobb. :tommelopp: Håpar babymelona har fått det som er mulig å pådra seg for ein periode nå, så ho held seg frisk og fin mens mor går høggravid og er heime med lillesøster. :Nikke:

Elles inne for å ønska god påske! :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sånn er det! ;)

Nei, hun virket relativt upåvirket, ihvertfall i forhold til alt hun har gjnnomgått, for så fort det er litt energi å ta av så utnytter hun det fullt ut og smiler og ler. Godjenta mi! :rødme:

Hvor er tickeren min forresten?? :klø:

..og alt det andre av linker og styr jeg hadde her??

FAEN ta KG! Dette er, som sagt, RÆVA!! :kjefte: Skjønner ikke bloggen heller. :( Dete fikk meg ikke akkurat til å ville komme ut av "KG-pause-moduset" mitt! :snurt:

..og smileyene?? :bond:

Godt at det ikke bare er meg som sitter å banner og skriker pga denne tåpelige nye KGèn !!! :kjefte: Regner med de har fått drøssevis med tilbakemeldinger på dette her !

Må få tilbake tickeren din og link til dagboken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får fikse det når jeg har tid og overskudd til å sette meg ved skjermen igjen. Jenta er syk på femte uka, og har opphold så noen dager mellom slagene.

Mest for å oppdatere meg selv og holde styr på sykdommene, så hennes dag er kort fortalt: Diaré, dårlig matlyst, drikker VELDIG masse, hyler minst like mye, masse luft i magen, dvs masse promping og hard buk, oppkast, kolikksmerter, legevaktbesøk, kontaktsøkende og mye syt og hylte seg i søvn. Jeg er så ufattelig utslitt nå, og hadde vel lagt meg ned for å dø hadde det ikke vært for verdens beste mann og støttespiller som har tatt alt med fatning. :) Jeg har vondt i rygg og mage, har vasket tre maskiner med utspydde klær og sengetøy, samt spylt stueteppet som også fikk en god halvliter spy på seg. Skal bli godt å legge seg ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jammen godt at mannen er hjemme litt nå da. Så får vi håpe at Babymelona er helt frisk igjen når han drar, for det høres ut som det blir litt mye for deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff :( Litt av noen dager dere har :troest: Håper virkelig det snart kommer seg !! Nå som det er påske og alt..

God bedring til Babymelona :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ting er litt bedre nå ja. Hun er litt utilpass i barnehagen, og hyler en del. Men min teori er at de andre leker litt for mye med henne nå som hun ikke er helt 100 prosent enda, og da ville jeg også kjeftet litt. :fnise: Nå er det ferie for alle sammen, og vi skal en tur til foreldrene hans i helga. Det blir kos! Håper at formen hennes holder seg nogenlunde. Hun spiser iallefall som en HEST igjen! :roll:

Og alt av leker, utstyr, tekstiler og alt annet forresten, fra gulv til tak er rengjort. Vasket og fritt for bakterier. Deilig at alt er rent og fint!

Så må jeg :hoppe: høyt for Sunny som fødte en skjønn liten gutt igår kveld! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babymelona er skikkelig slitsom om dagen. Våkner 1-2 ganger om natta, inn og putte inn smokk, og så sovner hun igjen. Greit, men litt unødvendig søvnavbrudd.. Og så krever hun mat konstant nå! Mellom måltidene stikker hun av med både mat og drikke som jeg prøver å spise. :roll: Skiver, vannglass, eplebiter, banan.. Hva det måtte være! Det holder ikke med 3 dl grøt til frokost, to kornmo pluss fruktmos til lunsj, nesten en hel banan til mellommåltid, middagsglass pluss to kornmo til middag og 4 dl grøt til kvelds. :sjokkert: Hun krever kjeks mellom måltidene også, i tillegg til alt hun stjeler fra oss. :fnise: Mye syt og hyl om ikke ting går hennes vei, og hun skal bæres hele tiden. Hun er ganske hes også.. :klø: Men men.. Så lenge matlysten og formen generelt er tilbake skal jeg ikke klage. Svigers i helgen, og da blir det andre fang og armer å strekke seg etter! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..og så må jeg bare si at jeg får høre det daglig av Pappamelona nå. ''Du er svær!'' :ler: Magen er jo enorm. Ser virkelig ut som jeg har termin i disse dager! Sukk, var jeg så svær sist jeg var 25 uker? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Så herlig å lese om matlysten til Babymelona :fnise: Hun har jo så mye å ta igjen ;)

Kos dere masse hos svigers i helgen og nyt barnepass :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...