Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!


Anamelona

Anbefalte innlegg

Helt fantastisk! :nigo:

God helg til spraydronningen også! :fnise: Hilser fra Babymelona som vagler ustøtt rundt i stua og blåser snørrbobler. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte babymelona, synes jeg ser henne :rødme: (også snørrbobler :fnise: , det passer jo fint nå som jeg begynner å bli forkjølet. Hun sympatiserer nok bare der ja ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo: på dere.. :fnise: Jeg titter innom, iblant. ;)

Er bare det at nå er jeg utrolig trøtt og utmattet for tiden. Blir nok ikke data på meg på en stund foreløpig. MASSE kraftige kynnere. Heldigvis gjør de ikke vondt, men jeg blir låst fast i ett minutt når de først kommer. Vondt i halsen har jeg også fått, men Vesla er i storform. :nigo: Løper rundt i stua og balansen blir bare bedre og bedre! Matlysten er helt enorm, og hun har gått opp alt hun mistet da hun var syk. ;)

Men som vår lille baby hun jo er, har hun ikke passert 10 kg enda. :ler: 14 mnd og 9,4 kg. ;)

Glad jeg har Pappamelona hjemme, han tar seg av det meste tunge. Magen er så enorm nå at jeg kjenner fortsatt at strekkmerkene kommer. River skikkelig i huden. Vondt!!

Tenkte å spørre min kjære tekniske sladris om å legge ut 30+0 magebilde. Og det bildet tar jeg på søndag. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her om dagen kom en ungdomsskoleelev og solgte postkasseskilt til inntekt for en klassetur de skulle på. Jeg ville jo gjerne ha med Minstemelona også, så jeg ble stående og klø meg litt i hodet mtp hva det skulle stå på skiltet. Ingenting er jo sikkert før ungen er ute. ;)

Men nå må det bli ei jente, som 2 UL'er påstår, og navnet er bestemt - det jeg la ut i bloggen i sin tid. ;)

Nå står det på skiltet vi får snart, så det er ingen vei utenom nå. :ler:

:hoppe: for 30 uker imorgen, og jordmorkontroll på mandag! Så får vi se om en evt ny forgiftning er på vei... Nærmer seg tiden da den kom snikende sist!

Så skal vi se om jeg får i havn dette 30+0 magebildet jeg snakket om. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så skummelt med medisinen! Håper du finner en løsning på det med legen din til uka :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes den forgiftningen kan holde seg laaaangt unna!

Spennende med magebilde da :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den forgiftningen kan holde seg laaaangt unna!

Spennende med magebilde da :popcorn:

Næss da.. Så lenge det ikke blir ille før svangerskapet er fullgått, 37-38 uker, så må den bare komme for min del. :) Litt greiere i hverdagen med nogenlunde planlagt fødsel. ;) Ihvertfall med tanke på barnevakt. Jeg har jo termin midt i fellesferien og vi har dessverre ikke altfor mange rundt oss som kan komme på kort varsel. De bor noen timer unna.. Tenker litt praktisk. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til deg ashelia: Nå venter jeg bare på resultatene etter økt dose. Satser på at de er enda bedre. Kommer vel iløpet av uka tenker jeg. ;) Nå er det mest spennende å se hva jordmor har av nytt å fortelle.. Alltid litt spennende med dette blodtrykket. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er magebilde 30+0 avsendt min kjære tekniske assistent. ;) Hun lovet å få lagt det ut ikveld. :jepp:

Har fått meg en good del ekstra strekkmerker i dette svangerskapet, og det både merkes og synes. Vondt, ømt og rødt. Men men.. Overse dem. :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på det lille mirakelet du bærer på - det er lønn god nok med tanke på strekkmerkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på det lille mirakelet du bærer på - det er lønn god nok med tanke på strekkmerkene.

:jepp: Helt klart!

Jeg bryr meg igrunn ikke altfor mye. Magen min er vanligvis ikke offentlig vare, så det får bare skure.. ;) Så lenge bmi'en og helsa holder, så er noen babybevis helt greit for meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorry, men...

:hakeslepp: Sværemelona! :ler:

Eg har fremdeles ein del igjen til eg når 26-vekersbildet ditt. Men så er eg til gjengjeld noko mindre enn "det normale" også. :tunge1:

Uansett, kjempefin babymage. :strix:

*krysser fingrar for fint blodtrykk, gode resultater etter aukt medisindose og at det faktisk er ei jente som passar til navnet sitt* ;)

Endret av dreia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er du 30 uker på vei alt :dåne:

Jeg klarer jo ikke å henge med i svingene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

Shit :sjokkert: Hvordan skal detta ende :ler:

Tenkte det samme :dåne: Tror aldri jeg kommer til å nå dine magemål iallfall! ;)

Men du ser SKIKKELIG gravid ut - det er kjeeeempefint! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...