dreia Skrevet 6. februar 2010 #2241 Del Skrevet 6. februar 2010 Om en og en halv uke er hun 1 år! :dåne: Og jeg er halvveis på vei med nestemann et par dager senere! Husker jo fødselen som det skulle vært igår jeg?? :klø: Ja, det var jo ikkje lenge sidan du var på føden sist. :klø: Nå er du på det midterste tickerbildet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2242 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Ja, det var jo ikkje lenge sidan du var på føden sist. :klø: Nå er du på det midterste tickerbildet! Jaaa! det er jeg!! Nei, jeg husker jo alt i detalj fra det som skjedde der sist! Nesten. Men kan jo ta historien frem for de som vil (les: gidder) å oppdatere seg : Fødselshistorie fra sist gang! Nesten ett år etter! :rødme: Endret 6. februar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 7. februar 2010 #2243 Del Skrevet 7. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #2244 Del Skrevet 8. februar 2010 Er du gammel kjenning i ny forkledning, eller er du helt ny? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #2245 Del Skrevet 8. februar 2010 Da er Babymelona i senga si, jeg har måkt oppkjørselen, ryddet vekk alle barneting for kvelden, luftet huset, tømt oppvaskmaskinen, vasket komfyr, tømt søppel, satt i oppvaskmaskin og spist middag den siste timen. Puh.. Nå er det Cæsar, Ullared og muligens litt mer tv før leggetid. For imorgen skal vi spise frokost og så hente Pappamelona i byen. De kommer hit ikveld, og han har fri fra imorgen av. Utrolig greit når de skal bytte i byen. Ikke bruke tid på å reise. Gleder meg!! Og onsdag morgen skal vi se hvem som gjemmer seg i magen min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. februar 2010 #2246 Del Skrevet 8. februar 2010 Er du gammel kjenning i ny forkledning, eller er du helt ny? Det finner du ut om du klikker på dagboklinken da, tulle Er jo reservesladrisen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #2247 Del Skrevet 8. februar 2010 Det finner du ut om du klikker på dagboklinken da, tulle Er jo reservesladrisen Tøs! (som er anamelonsk for raringen/søtingen) Unnskyldning min må være at jeg er lite på pc, bruker wifi på mobilen for det meste i disse dager, og da er det småavansert å kikke rundt i masse dagbøker! Men nå er jeg med altså... Hehe. Men du blir nødt å sende meg tlf-nr ditt igjen forresten, i tide til sladring, for jeg har mistet en del numre da jeg skiftet telefon.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 8. februar 2010 #2248 Del Skrevet 8. februar 2010 Sender PM din vei nå Og tøs er jo bare søt baklengs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 8. februar 2010 #2249 Del Skrevet 8. februar 2010 For meg er det fremdeles berre stressa businessfolk som bruker internett på mobilen. Eg trur eg tilhøyrer ein annan generasjon enn den eg er fødd inn i. Alt anna enn high tech! Så koselig med UL igjen snart. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #2250 Del Skrevet 9. februar 2010 For meg er det fremdeles berre stressa businessfolk som bruker internett på mobilen. Eg trur eg tilhøyrer ein annan generasjon enn den eg er fødd inn i. Alt anna enn high tech! Så koselig med UL igjen snart. :rødme: Stresset småbarnsmamma. Det er ikke en sånn høyavansert mobil faktisk, men den bruker trådløst nettverk.. Hvis jeg setter meg foran pc'n blir jeg sittende hele kvelden og ingenting blir gjort i huset. Med mobilen kan jeg gå på nett om natten og sjekke litt mens jeg venter på at Vesla skal sovne. Dette er forøvrig andre natten på rad hun har sovet gjennom. Jeej.. Men jeg er våken nå fordi Pappamelona plutselig kom hjem igår kveld, men dro for 5 min siden for å være på båten under vaktskifte. Han kommer hjem igjen om 4-5 timer! Og ja, nå er det et lite døgn til vi får se hvem som er i magen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #2251 Del Skrevet 9. februar 2010 Da er en Peppes Tropical fortært. Nammenam. Så nå gleder vi oss bare til å hilse på mageboeren imorgen. Dette blir tredje gang jeg får se den nye, og hans første gang. Men da vi hadde lagt oss igår kveld kjente han faktisk et spark. :rødme: Det var litt koselig.. Nei, nå gleder jeg meg veldig til å se hvem som ligger og sparker meg i magen altså. Håper h*n viser seg skikkelig frem med sikre tegn. 12 timer og 40 minutter igjen. Klokka 9 blir så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. februar 2010 #2252 Del Skrevet 9. februar 2010 Så spennende! Håper mageboeren viser seg fra sin fineste side! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 9. februar 2010 #2253 Del Skrevet 9. februar 2010 Kos dere i morgen! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 9. februar 2010 #2254 Del Skrevet 9. februar 2010 Lykke til på ultralyd i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. februar 2010 #2255 Del Skrevet 9. februar 2010 Så spennende gleder meg til bilde i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. februar 2010 #2256 Del Skrevet 10. februar 2010 Håpar alt såg bra ut på UL-en i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2257 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Så spennende! Håper mageboeren viser seg fra sin fineste side! Kos dere i morgen! :rødme: Lykke til på ultralyd i morgen Takktakk! Så spennende gleder meg til bilde i morgen Bilde avsendt. Håpar alt såg bra ut på UL-en i dag. Jepp! ----------------- SORRYYYYY!! Nettet var nede igår ettermiddag... UL'en gikk veldig bra, alt var på stell, med barn, morkake og utvikling. Ble flyttet ENDA lenger tilbake. 18+4 idag, og termin 13 juli. :dåne: Dvs at jeg var 2+5 da jeg fikk positiv test.. :klø: Skeeeeptisk!! Men men.. Nykommeren lå og vinket og snurret litt og alle mål av lengde og organer var fine. Hodet er 4,5 cm i diameter. Store, lille babyen. :rødme: Kjenner veldig mye liv nå, spesielt på kvelden når jeg ligger rett ut på rygg! Resultatene på spørsmålet om kjønn var litt tvetydige, men jordmoren hadde tro på en lillesøster! Jeg skal på ny UL om 4 uker, hjerteundersøkelse pga medisiner, og en ny en i midten av mai - vekstkontroll, også pga medisiner.. Så jeg skal nok få et skikkelig svar. Men akkurat nå ser det ut til at Babymelona skal bli storesøster til ei lita jente! :rødme: Glad vi har det flotte navnet på lur da! Endret 11. februar 2010 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. februar 2010 #2258 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, eg og Pappamelona kan dette med tipping, ser du. Så bra at alt såg fint ut! Men 2+5 med positiv test? Kanskje det berre er ei lita ei som treng litt ekstra tid i magen til mamma? Det betyr jo berre ekstra lang tid med spark, det. :rødme: (Og ekstra mange kilo vatn midt i sommarvarmen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #2259 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, eg og Pappamelona kan dette med tipping, ser du. Så bra at alt såg fint ut! Men 2+5 med positiv test? Kanskje det berre er ei lita ei som treng litt ekstra tid i magen til mamma? Det betyr jo berre ekstra lang tid med spark, det. :rødme: (Og ekstra mange kilo vatn midt i sommarvarmen. ) Ja, det blir bra herlig å gå smellfeit i 30 grader! Heldigvis har jeg en unnskyldning i lille Babymelona som "har lyst på" svømmebasseng i hagen! Gjett om den skal bli brukt av begge!! Ja, dere er visst bedre enn de fleste når det gjelder å tippe kjønn, men jeg kan, tildels, dette med datoer da. Hun som skulle ligge med rier da jeg var på UL, gjorde det.. Selv om det går litt tregt med prosessen der stakkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. februar 2010 #2260 Del Skrevet 11. februar 2010 Så koselig med ei lita da! Og dere har jo et kjempefint navn liggende på lur! Men jeg skjønner deg i den at det er greit med flere UL slik at vi får dobbeltsjekka litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå