Anamelona Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2221 Del Skrevet 1. februar 2010 Den er helt grusom den vogna der ja. Skjønner ikke at folk betaler 5sifra for å eie noe så tåpelig. Hadde den kosta en tusenlapp så hadde jeg forstått det..nesten.. *grøsse* Utseende har faktisk litt å seia, ja. Ein av grunnane til at eg vurderer Simo og Emmaljunga, er vel at eg faktisk har høyrt om dei vogntypane. Eg har rett og slett ikkje peiling og bør vera open for det meste. Men eg er ikkje open for 3 hjul. Uansett. Utseendet har ganske mye å si, nest etter sikkerhet og gadgets, så er utseendet viktigst! farger er ikke nøye, for man kan kompensere med tepper, voksiposer etc, så en nøytral farge er ok.. Men jeg så en ufattelig sær vogn på finn en gang. Kritthvit, babyrosa boa sydd langs kantene, stjerner og glitter og masse bling. Denne skulle selges for 12000. 3hjuls er totakt uaktuelt her også. Sikkert greit å navigere seg rundt i butikker med, men totalt håpløst på grus og snø.. har prøvd... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. februar 2010 #2222 Del Skrevet 1. februar 2010 3hjuls er totakt uaktuelt her også. Sikkert greit å navigere seg rundt i butikker med, men totalt håpløst på grus og snø.. har prøvd... Der må jeg faktisk være uenig med deg, for jeg tror det har mye med hvilket merke og modell man prøver. Den vognen vi har valgt er nemlig ganske god på snø og grus, bedre enn simo eller de andre tunge 4-hjulingene synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 1. februar 2010 Forfatter #2223 Del Skrevet 1. februar 2010 Der må jeg faktisk være uenig med deg, for jeg tror det har mye med hvilket merke og modell man prøver. Den vognen vi har valgt er nemlig ganske god på snø og grus, bedre enn simo eller de andre tunge 4-hjulingene synes jeg. Smak og behag! Jeg ble nesten gal av det.. men det er sikkert en grunn til at mange kjøper trehjuling da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 1. februar 2010 #2224 Del Skrevet 1. februar 2010 Smak og behag! Jeg ble nesten gal av det.. men det er sikkert en grunn til at mange kjøper trehjuling da... Takk og lov for at vi er forskjellige sier jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2225 Del Skrevet 2. februar 2010 Nå har jeg vært inne til trollet 5 ganger. Hun har vært våken en time nå. Jeg går inn og ut og legger henne ned og plukker opp smokk. Nå gidder jeg ikke mer. Hun får bare sitte/stå der til hun slukner, så kanskje hun skjønner hvor idiotisk det er å kaste fra seg den jævla smokken.. Dritt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 2. februar 2010 #2226 Del Skrevet 2. februar 2010 Åh, så kjipt. Skikkeleg frusterande når dei driv på sånn. Når T gjer lignande ting, lar eg han til slutt berre stå der og rope, eg og. Når det berre er trass og tull, er det det som er greiast trur eg... Håpar denne natta blir betre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. februar 2010 Forfatter #2227 Del Skrevet 2. februar 2010 Åh, så kjipt. Skikkeleg frusterande når dei driv på sånn. Når T gjer lignande ting, lar eg han til slutt berre stå der og rope, eg og. Når det berre er trass og tull, er det det som er greiast trur eg... Håpar denne natta blir betre! Ja, det er jo bare trass og tull. Det er selvmord av meg å la henne vinne denne krigen. Det skal ikke skje. Hun stod en stund, så gikk jeg inn etter en halvtime, la henne ned, og hun var borte før jeg var ute av døra:) Nå er hun våken igjen, og har vært våken i nesten en time. Uten særlig oppstyr heldigvis. Men det er virkelig lov å ha forhåpninger for denne natta da. Og så er det bare en uke til UL. Onsdag morgen kl 0900! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. februar 2010 #2228 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Oi, berre ei veke til UL? Endret 3. februar 2010 av imli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #2229 Del Skrevet 3. februar 2010 Oi, berre ei veke til UL? Jepp! Og ja, jeg husker ''avtalen'' vår. Du blir oppdatert med en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 3. februar 2010 #2230 Del Skrevet 3. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #2231 Del Skrevet 5. februar 2010 Igår så jeg et bittelite dunk, men nå sitter jeg og ser på at magen hopper! :rødme: Det er så herlig. Tenk at jeg er her igjen! Lille propell.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 5. februar 2010 #2232 Del Skrevet 5. februar 2010 Skal dere kjøpe tvillignvogn/søskenvogn? Tror ikke jeg hadde klart meg uten vår nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2233 Del Skrevet 6. februar 2010 Skal dere kjøpe tvillignvogn/søskenvogn? Tror ikke jeg hadde klart meg uten vår nei Vi var litt frem og tilbake, men siden vi ikke triller altfor masse, ikke har plass i bilen, og eldstemann er i bhg, så går vi for en enkel vogn. den vi har nå skal stå i bhg. Lurer på å kjøpe ståstativ til Babymelona, så vi har den i backup:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 6. februar 2010 #2234 Del Skrevet 6. februar 2010 Igår så jeg et bittelite dunk, men nå sitter jeg og ser på at magen hopper! :rødme: Det er så herlig. Tenk at jeg er her igjen! Lille propell.. :rødme: Så herlig Anamelona God helg til alle melonene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2235 Del Skrevet 6. februar 2010 :rødme: Så herlig Anamelona God helg til alle melonene Det er skikkelig kos ja. Håper du også sitter der og ser på det samme innen året er omme. Det er noe spesielt med første gangen, men den andre er jammen ikke så verst den heller! God helg til deg og dine også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 6. februar 2010 #2236 Del Skrevet 6. februar 2010 Å, det er såååååå koselig når magen lever sitt eget liv :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 6. februar 2010 #2237 Del Skrevet 6. februar 2010 Gleder meg til minmage begynner å hoppe. Men det er vel 2-3 måneder til det enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2238 Del Skrevet 6. februar 2010 Å, det er såååååå koselig når magen lever sitt eget liv :rødme: Fantastisk. Gleder meg til kveldene hvor pappamelona ligger med hånden på magen for å kjenne etter bevegelser. De har jeg savnet! :rødme: Gleder meg til minmage begynner å hoppe. Men det er vel 2-3 måneder til det enda. Det kommer tidsnok, og da vil du kjenne en stor glede inni deg. Du er jo på god vei allerede! ------------------- Jeg har jammen meg bare en uke igjen med Vesla mi hjemme jeg! Til helga reiser jeg og ei venninne på spa-weekende, og når jeg kommer hjem på søndag har jeg noen timer med Vesla før vi skal i barnehage på mandag! :dåne: Første dagen er riktignok bli-kjent dag og vil vare fra 0900-1100, men allikevel; hun har begynt i barnehagen da!!! Så er det opptrapping og tilvenning den uka før vi alle tre reiser nedover i dåp, til Bergen om 2 uker, før hun skal i barnehagen for sin andre uke, og Anamelona er på plass i jobb igjen! Jaggu flyr tida. Program fremover: Tirsdag: Hente Pappamelona som kommer fra jobb! Onsdag: UL!!! :hoppe: Torsdag: NADA! (kanskje pakke litt) Og han skal ta bilen på service Fredag-søndag: SPA!! Mandag: Barnehage. Tirsdag: Barnehage, jordmor og sykdomslegen min. Onsdag: Halv barnehagedag fordi Babymelona fyller 1 år!!!! Torsdag: Barnehage, pakke. Fredag: Babymelona og jeg flyr til Bergen, Pappamelona kjører. Lørdag: Familieselskap for Babymelona der nede med hans side som jo er samlet grunnet dåp. Søndag: Dåp! Mandag: Kjøre hjem igjen. Tirsdag: Barnehage, og jobb på meg. :dåne: Litt av et skjema!! Men guuud så jeg gleder meg til å komme ut i verden igjen også da, for noen mnd iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 6. februar 2010 #2239 Del Skrevet 6. februar 2010 Igår så jeg et bittelite dunk, men nå sitter jeg og ser på at magen hopper! :rødme: Det er så herlig. Tenk at jeg er her igjen! Lille propell.. :rødme: Åh, som eg gleder meg til eg er der! Håpar det ikkje er så veldig lenge til. Men - er Babymelona snart 1 år?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #2240 Del Skrevet 6. februar 2010 :rødme: Åh, som eg gleder meg til eg er der! Håpar det ikkje er så veldig lenge til. Men - er Babymelona snart 1 år?! Om en og en halv uke er hun 1 år! :dåne: Og jeg er halvveis på vei med nestemann et par dager senere! Husker jo fødselen som det skulle vært igår jeg?? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå