Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg klarte å få et bilde av Babymelona da hun smilte istad! :hoppe: Bilde i bloggen!! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Gjest Grafica
Skrevet

Jeg har inntrykk av at folk etter fødsel enten er av typen "aldri, aldri, ALDRI mer!!!" eller "jeg vil gjøre det igjen nå!!!" :fnise:

Skrevet (endret)
Jeg har inntrykk av at folk etter fødsel enten er av typen "aldri, aldri, ALDRI mer!!!" eller "jeg vil gjøre det igjen nå!!!" :fnise:

..det er samme greia jeg også har oppdaget. Og de som aldri, aldri, aldri vil gjøre det igjen ryker ofte på en smell, frivillig eller ufrivillig, og så går de og gruer seg under hele svangerskapet.. Stakkars. Jeg gleder meg allerede! :hoppe: Men jeg vil vente litt, vil ikke ta alt på en gang!

*gledeseg* :hoppe:

Endret av Anamelona
Gjest *Frida*
Skrevet

Så kjekt å lese at du kosar deg, Anamelona. Med baby, pappaen og med bryllups- og dåpsplanar :)

Eg gler meg også til neste gong eg får bli gravid, og få ein ny baby! Men det blir altså et par år til.

Skrevet
Så kjekt å lese at du kosar deg, Anamelona. Med baby, pappaen og med bryllups- og dåpsplanar :)

Eg gler meg også til neste gong eg får bli gravid, og få ein ny baby! Men det blir altså et par år til.

Ja, det er en herlig tid.. men igjen; jeg frykter at det kanskje blir litt mye på en gang, og at det blir en slags nedtur (i rette forstand) når bryllupet og sånt er over. Selv om det jo ikke er det. Jeg kan jo glede meg over Babymelonas fremskritt.. Men uansett.. :sjenert:

Vi får sette oss et mål så vi får baby samtidig neste gang også da. :ler:

:klem:

Skrevet

Når er det egentlig bryllupet skal stå? :klø:

Skrevet
Når er det egentlig bryllupet skal stå? :klø:

27 juni 2009. Kombinert dåp og bryllup! :jepp:

Skrevet (endret)

Du har i det minste ei lita tulle som stjeler oppmerksomheten din! :jepp: Verre med oss vanlig dødelige bridezillaer når bryllupet er overstått! ;)

Endret av Mazilla
Skrevet
Du har i det minste ei lita tulle som stjeler oppmerksomheten din! :jepp: Verre med oss vanlig dødelige bridezillaer når bryllupet er overstått! ;)

:fnise:

ikke dum den artikkelen der! Gode tips.

Har forøvrig fått vite at vi er invitert i et bryllup som skal forgå en uke etter vårt bryllup! :sjenert: Kanskje jeg kan drikke litt? :rodme: Er jo bare å pumpe plenty! :ler: Nei, huffa... Jeg klarer meg godt med brus jeg da..... Men da kan jeg iallefall glede meg til et nytt selskap! :jepp:

Skrevet

:hallo:

Innom og oppdaterer meg :)

Så hærlig dere har det i melonfamilien !! Kos deg masse :klemmer:

Høres kjekt ut med dåp og bryllup, hadde du planlagt det i forkant kanskje ?

Gruer du deg til pappamelona reiser, er han borte lenge av gangen eller ? er sikkert litt spesielt første gangen.

Skrevet

Innom og oppdaterer meg :)

Så hærlig dere har det i melonfamilien !! Kos deg masse :klemmer:

Høres kjekt ut med dåp og bryllup, hadde du planlagt det i forkant kanskje ?

Gruer du deg til pappamelona reiser, er han borte lenge av gangen eller ? er sikkert litt spesielt første gangen.

Vel, planlagt og planlagt. Jeg satte datoen 6 juni, og 15 juni fant jeg ut at jeg var gravid. Og så blir jo Babymelona ca 4 mnd (perfekt dåpsalder) når bryllupet da blir, så da er det jo like greit å slå ting sammen! :jepp: Gleder meg litt til det, det må jeg bare ærlig innrømme! :sjenert:

Jeg gruer meg litt til Pappamelona reiser ja, men jeg er så heldig at jeg får reise til foreldrene hans og bli der noen uker slik at jeg får litt hjelp. Han er "bre" borte i tre uker, så vi skal nok overleve! :)

Men det er ikke bare bare å ta vare på seg selv, baby og hund når man har en liten en som på død og liv må ligge oppå - eller i armene våre til enhver tid. :roll: Det tar intet mindre enn 3 sekunder før babyalarmen går hvis vi legger henne fra oss. Hyl og skrik til lungene slår sprekker! Hehe.. Trøster meg med at det er en fase!

Skrevet

Babymelona er jo såååååååå søt da :rødme:

Skrevet

Burde ikke tittelen på dagboka endres til "Anamelona HAR en mini"? ;)

God helg!

Skrevet
Babymelona er jo såååååååå søt da :rødme:

Jaaa.. :sjenert:

Burde ikke tittelen på dagboka endres til "Anamelona HAR en mini"? ;)

God helg!

Shit, er det også noe? Joda. Forrige dagbok het jo "Får jeg også en mini?" Så den må jo nesten gå videre denne også!

Eller "Livet hos melonfamilien" :fnise:

<må bli noe i retning av "tradisjonen" her, så "Anamelona har fått en mini" må nok bli den rette! :jepp: Moderatooor.. :sjenert:

Gjest Grafica
Skrevet

Jaja såklart :fnise: Synes bare melonfamilien er så herlig ord :nigo:

Skrevet
Jaja såklart :fnise: Synes bare melonfamilien er så herlig ord :nigo:

Da kan vi jo omtales som det her inne.. For det er litt søtt ja. :sjenert:

Skrevet

Hvis ikke du er i gang med andre runde snart da, da er det jo bare å beholde tittelen :fnise:

Skrevet
Hvis ikke du er i gang med andre runde snart da, da er det jo bare å beholde tittelen :fnise:

:ler:

Ja, det hadde vært noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...