Nótt Skrevet 2. februar 2009 #881 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke lenge igjen nå. Spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #882 Del Skrevet 2. februar 2009 25 dager igjen :dåne: Det er jo jammen meg litt over tre uker bare... Kan vel stemme når jeg kun har noen dager igjen til permisjonsstart! tror dagen kommer til å suse avgårde nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #883 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke lenge igjen nå. Spennende!! Ja, her er det vel bare å henge med i svingene! Gleder meg til å banne jordmora full i lovord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. februar 2009 #884 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, her er det vel bare å henge med i svingene! Gleder meg til å banne jordmora full i lovord... Gleder meg til full rapport av all banningen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #885 Del Skrevet 2. februar 2009 Gleder meg til full rapport av all banningen. Nesten så jeg håper på en slik jordmor som ble omtalt i nyhetene idag. Da skulle jeg virkelig fått rast fra meg!! Og hører dere ikke om det her inne, så kommer jeg til å ringe VG, Dagbladet osv for å avlegge rapport! Så dét så! Men joda, fødselsrapport kommer nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 2. februar 2009 #886 Del Skrevet 2. februar 2009 Nesten så jeg håper på en slik jordmor som ble omtalt i nyhetene idag. Da skulle jeg virkelig fått rast fra meg!! Og hører dere ikke om det her inne, så kommer jeg til å ringe VG, Dagbladet osv for å avlegge rapport! Så dét så! Men joda, fødselsrapport kommer nok. Spennende da - skjønner godt at du neste håper på en slik jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. februar 2009 #887 Del Skrevet 2. februar 2009 Det blir stadig mer spennende å lese boka di!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #888 Del Skrevet 2. februar 2009 Det blir stadig mer spennende å lese boka di!! Det er jo tross alt innspurten for planlegging, permisjon, fødsel og Babymelonas hjemkomst! Skulle bare mangle at ting skjer her! Må jo oppdatere litt for min egen del også.. Kjekt å se tilbake på hva jeg har skrevet og hva jeg følte i tiden før fødselen vil jeg tro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #889 Del Skrevet 3. februar 2009 Det var kjempelurt! Greit å vite til neste gang (selv om dere kanskje ikke har begynt å planlegge Babymelonas småsøsken enda.. ), for å ha noe å fortelle lille frøken Melona, og ikke minst for å bli bedre kjent med din egen kropp! Håper du får en fin tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #890 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Det var kjempelurt! Greit å vite til neste gang (selv om dere kanskje ikke har begynt å planlegge Babymelonas småsøsken enda.. ), for å ha noe å fortelle lille frøken Melona, og ikke minst for å bli bedre kjent med din egen kropp! Håper du får en fin tirsdag! Melonasøsken?? :dåne: Det blir ikke før Babymelona klarer å smøre sin egen mat iallefall.. Slik det ser ut nå. Joda, tirsdagen har vært bra så langt.. Har din også det?? Synes denne uka her går innmari fort da.. Siste arbeidsuka før permisjon. Går LITT for fort synes jeg. Kommer til å savne jobben, men på den annen side har jeg mye å se fram til! :rødme: Endret 3. februar 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. februar 2009 #891 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes denne uka går skrekkelig sent jeg! Er klar for helg jeg, og enda er det bare tirsdag! Merkelig at din uke går fort, for jeg synes alltid det pleier å være sånn at tida går kjempesent når man venter på noe! Ja ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 3. februar 2009 #892 Del Skrevet 3. februar 2009 Hei! Bare innom for å sniklese litt og for å si..hei:) Sett deg i di andre dagbøkene. Ikke lenge igjen til du får en liten beibis Litt misunnelig...hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #893 Del Skrevet 3. februar 2009 Synes denne uka går skrekkelig sent jeg! Er klar for helg jeg, og enda er det bare tirsdag! Merkelig at din uke går fort, for jeg synes alltid det pleier å være sånn at tida går kjempesent når man venter på noe! Ja ja.. Går vel kanskje så fort siden jeg "gruer" meg litt til å slutte på jobb. Skal jo ikke innom på nærmere ett år! Vel, en liten tur innom i ny og ne kan vel ordne seg da men.. Kommer til å savne de jeg jobber med. Hei! Bare innom for å sniklese litt og for å si..hei:) Sett deg i di andre dagbøkene. Ikke lenge igjen til du får en liten beibis Litt misunnelig...hihi. Sniklesere er alltid velkomne. Nei, nå er det jammen ikke lenge igjen. Dagene flyr, og ting som skulle vært gjort begynner bare å haste mer og mer. Like greit, så går det fortere til Babymelona kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. februar 2009 #894 Del Skrevet 3. februar 2009 Håper du koser deg masse med Pappamelona Er det ikke godt å ha han hjemme? Jeg har bare to arbeidsdager til helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #895 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Håper du koser deg masse med Pappamelona Er det ikke godt å ha han hjemme? Jeg har bare to arbeidsdager til helg Jeg har to halve arbeidsdager. Vi er jammen bra heldige!!! Ja, det er helt herlig å ha han hjemme igjen! Nå sitter han og ser på noe Discovery-greier. Skikkelig Ikke-Anamelona-interessant. Så da blir det litt KG på meg. Han får bare nyte tiden mens han kan han også, elsklingen min. :rødme: Håper ikke vi må vente for lenge til jenta vår kommer. Vi har begge bestemt at det skjer denne månenden, så da får det jammen meg bli sånn! Da får han litt tid til å bli kjent med gullet før han reiser iigjen 1 april... Jo mere tid de får sammen, jo bedre er det! :rødme: Jeg har jammen mye kos å se frem til! Endret 3. februar 2009 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattlys Skrevet 3. februar 2009 #896 Del Skrevet 3. februar 2009 Oh, må følge spent med:) Blir du alene når lille babyen kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 3. februar 2009 #897 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har to halve arbeidsdager. Vi er jammen bra heldige!!! Jeg og, jeg og Eller nei, jeg har faktisk bare en halv når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #898 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg og, jeg og Eller nei, jeg har faktisk bare en halv når jeg tenker meg om Det har jeg også! Nå.. Men da er det jammen ikke jobb på ca ett år!! :dåne: Ikke lenge til UL for deg nå. Under ett døgn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. februar 2009 #899 Del Skrevet 4. februar 2009 Snart permisjon på deg ja. Så rart og fort tiden har gått. Synes ikke det er så lenge siden du fikk positiv test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 4. februar 2009 Forfatter #900 Del Skrevet 4. februar 2009 Oh, må følge spent med:) Blir du alene når lille babyen kommer? Han blir her helt til Babymelona er ute, og vel så det! Reiser ikke herfra før i april igjen! Velferdspermisjon er geniale greier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå