Gå til innhold

Anamelona og Melonbarna!

Anamelona

Anbefalte innlegg

Fine kveldsmagen også! :Nikke: Håper Babymelona finner veien ut før du eksploderer... :sjenert:

:ler: Ja, jeg får virkelig håpe det ja...

Akkurat 3 mnd til termin.. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn!!

Kom jo på at jeg glemte å legge ut bilde etter den ordinære UL'en min.. :dåne:

Her er iallefall lille Babymelona 19+3. :hjerter_rundt:

Ultralyd 19+3

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og til dere som ikke har oppdaget det, så lager jeg fortløpende oppdatering og oversikt over bilder jeg legger inn, på innlegg nr 1 i denne dagboka. Så da kan dere lett finne frem de gamle bildene etc... :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ligger jo babymelona og vinker til mamma´n sin jo :rødme: Søte babymelona

Hun er så søt atte.. :rødme: Ser nå litt ut som om hun gir meg finger'n da men.. En liten "moroklump" :ler:

Hun er nok enda større når jeg får se henne igjen på mandag!! Skal se om jeg får lagt ut noen bilder da, om jeg får med hjem, litt raskere denne gangen. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så stor hun hadde blitt! Skal du se henne igjen allerede på mandag? Da har hun sikkert blitt kjempestor! :jepp:

Ifølge bøkene er hun over 30 cm lang og ca 1kg tung nå, så ja, hun er nok større. :jepp:

Mandag er dagen da jeg har siste oppstatte UL... Gleder meg veldig.. :strix: Selv om jeg merker massemasse liv der inne hver dag. Deler av magen spretter ut rett som det er. :ler: Skikkelige byks der inne...

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh!! :strix: Stor og fin! :hjerte:

(Allerede større enn dattera til en kamerat av meg var da hun plutselig fant veien ut tidligere i år jo...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååh!! :strix: Stor og fin! :hjerte:

(Allerede større enn dattera til en kamerat av meg var da hun plutselig fant veien ut tidligere i år jo...)

Oj.. Kanskje litt vel tidlig det kanskje?? Håper alt gikk bra til tross for litt tidlig ankomst! :)

Men det kan gå bra nå hvis Babymelona plutselig skulle få et slikt innfall ja, og det er deilig å tenke på.. :jepp:

Når det er sagt vil jeg presisere at jeg håper hun blir der i minst 10 uker til altså. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor og fin mage og stor og fin bebis :jepp:

*LittFlau* For det bildet er jo tatt for 2 mnd siden.. :sjenert: *GårOgGraverMegNed* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj.. Kanskje litt vel tidlig det kanskje?? Håper alt gikk bra til tross for litt tidlig ankomst! :)

Men det kan gå bra nå hvis Babymelona plutselig skulle få et slikt innfall ja, og det er deilig å tenke på.. :jepp:

Når det er sagt vil jeg presisere at jeg håper hun blir der i minst 10 uker til altså. :sjenert:

Selvfølgelig! Det er jo det beste det! :Nikke:

Ser ut til å gå bra med lillejenta forresten.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og helsar på.

Fine gravidmagen. Og enda finare babymelon. :rødme:

Og du er ikkje aleine om å gleda deg til fødsel, altså. I fjor haust brukte eg "Jordmødrene"-serien på NRK som eit for-forspill til sex. :flau: Og det var godt over eit halvt år før prøvestart. Babygal, sa du? Neeeeiiiida! :ler: Og eg har heller ikkje blitt noko mindre babygal etter SA-en i september, sjølv om det var virkelig intense smerter eg hadde då - rett og slett ein liten mini-fødsel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig det der med at magen din er større om kvelden altså! Nysgjerrig på hvorfor, jeg. Kanskje spørre på UL? :jepp:

mat, mat, mat, mat og litt drikke. :fnise: Kan tenke meg at det har noe med saken å gjøre. :fnise: Og kanskje at jeg har ligget på rygg og sovet i flere timer har noe å si for at bebissen og alt har fordelt seg jevnt utover. :ler:

Det er jo NOE logisk i det, uansett hvor merkelig det høres ut. :)

Har hørt det er flere enn meg som sliter med "problemet", så normalt er det nok... :)

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og helsar på.

Fine gravidmagen. Og enda finare babymelon. :rødme:

Og du er ikkje aleine om å gleda deg til fødsel, altså. I fjor haust brukte eg "Jordmødrene"-serien på NRK som eit for-forspill til sex. :flau: Og det var godt over eit halvt år før prøvestart. Babygal, sa du? Neeeeiiiida! :ler: Og eg har heller ikkje blitt noko mindre babygal etter SA-en i september, sjølv om det var virkelig intense smerter eg hadde då - rett og slett ein liten mini-fødsel. ;)

Takketakk. :sjenert:

:ler: Høres bra ut!! Skikkelig babygal. :jepp: Jeg snoket litt i boka di, og jeg må si du har nerver som venter med testen, selv om du er over testdagen din. :jepp:

Unner deg ikke å gå gjennom "fødselsabort" igjen iallefall. Eller noen abort for den saks skyld... Jeg leste meg gjennom boka di dengang, og det var sterke saker.

Satser på at neste sitter som den skal.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 fullgått måned: 4+3

2 fullgåtte måneder: 9+0

3 fullgåtte måneder: 13+2

4 fullgåtte måneder: 17+4

5 fullgåtte måneder: 22+0

6 fullgåtte måneder: 26+2

7 fullgåtte måneder: 30+2

8 fullgåtte måneder: 34+4

9 fullgåtte måneder: 38+6

Frem til termin: 40+2

Jeg er i 7de måned... :dåne:

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr de tallene som er bak plusstegnet? Jeg kan se at 25 betyr 25 uker, men hva betyr +5?

Og HURRA for syvende måned :D Bare to måneder igjen! Eller, hadde ikke du termin i begynnelsen av februar? Nå ble jeg forvirra.

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr de tallene som er bak plusstegnet? Jeg kan se at 25 betyr 25 uker, men hva betyr +5?

Og HURRA for syvende måned :D Bare to måneder igjen! Eller, hadde ikke du termin i begynnelsen av februar? Nå ble jeg forvirra.

:hallo:

Har BEGYNT på 7de måned. Såvidt begynt... Så det er i underkant av 3 mnd igjen. :jepp:

Termin er 27 februar!!

En mnd er jo litt lenger enn 4 uker, så det blir litt kluss i ukene når man regner. Man er jo gravid i 10de måned når man er 40 uker, hvis du leser på oversikten. :fnise: Men altså litt over 9 fullgåtte mnd...

Det at det står f.eks 25+5 betyr at man er 25 uker og 5 dager på vei. You see??

:klemmer:

edit: endret/la til litt info.

Endret av Anamelona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...