pusilus Skrevet 17. oktober 2008 #261 Del Skrevet 17. oktober 2008 jeg hadde rett Babymelona blir jo en jente God helg Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 18. oktober 2008 #262 Del Skrevet 18. oktober 2008 (endret) Jeg hadde også rett, forresten! *danser rundt seg selv* får vi premie, eller? Endret 18. oktober 2008 av Grafica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 18. oktober 2008 Forfatter #263 Del Skrevet 18. oktober 2008 Så herlig med en liten jente i magen Syns alle får gutter, så på tide med noen jenter også Og herlig solbrent mage ja, så ikke så veldig godt ut. Hehe.. Det var bare noen dager med litt svie og aua.. Syns alle får jenter jeg, så jeg henger meg vel på trenden jeg har sett iallefall. på Tussi... jeg hadde rett Babymelona blir jo en jente God helg Anamelona Ja! Du var flink. God helg til deg også. Jeg hadde også rett, forresten! *danser rundt seg selv* får vi premie, eller? Selvfølgelig! En sang til dere som hadde rett, og til dere andre som var med å gjette... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 19. oktober 2008 #264 Del Skrevet 19. oktober 2008 Åh en jente i magen. Så koselig da. håper du har ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 19. oktober 2008 Forfatter #265 Del Skrevet 19. oktober 2008 Åh en jente i magen. Så koselig da. håper du har ei fin helg! Lille jenta mi som sparker meg dag og natt i magen. Ser tilogmed at magen rører på seg når Babymelona flytter på seg, og et lite spark synes også godt. Ser ut som en alien som prøver å slå seg vei ut.. Jeg har hatt en superduperkoselig helg.. Hvordan har det vært med deg da?? Alt bare bra med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2008 #266 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har Babymelona oppført seg pent i løpet av uka, eller har ho herja rundt dag og natt..? 22 uker!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #267 Del Skrevet 24. oktober 2008 Har Babymelona oppført seg pent i løpet av uka, eller har ho herja rundt dag og natt..? 22 uker!! 22 uker ja!!!! :hoppe: Joda, hun herjer og styrer på.. Synes og kjennes utenpå, og definitivt inni. Blæra er fortsatt en morsom trampoline, og det er igrunn bare gøy. Til tider ubehagelig, men langt fra vondt. Bare gøy:) Det er spesielt når jeg har satt meg ned etter en lang dag eller akkurat lagt meg i senga at hun begynner å hoppe rundt, og jeg synes det bare er beroligende å slappe av, selv om det blir litt mer vrient å sove da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #268 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lille Babymelona er ikke av den sjenerte typen. Måtte på en liten "haste-UL" på fredag, og da fikk jeg dobbeltsjekket kjønnet mens jeg allerede var der... Og det er INGEN tvil om at HUN er ei jente. Der, midt mellom bena, så jeg og legen ALT! Trodde ikke det var mulig jeg, men sånn gikk det. Som legen sa: "Det er ei jente ja. No doubt about it!! Her har du (Mammamelona edit) jentetingen!" Vi måtte jo selvfølgelig fokusere og ta stillbilde, så til dere som leser og skal på UL og ikke vil vite kjønn; DET GÅR BRA!!! Så da, da er det bare å gå ut og kjøpe litt klær og sånt. Nå er jeg iallefall blitt fullt sykemeldt i noen uker, og skal stikke hjemmefra en stund etter ny legetime mandag. Vil ikke være alene nå som kjære er borte. Drar utpå ettermiddagen imorgen, så da blir jeg ikke å treffe her på en stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnvil Skrevet 26. oktober 2008 #269 Del Skrevet 26. oktober 2008 Lille Babymelona er ikke av den sjenerte typen. Måtte på en liten "haste-UL" på fredag, og da fikk jeg dobbeltsjekket kjønnet mens jeg allerede var der... Og det er INGEN tvil om at HUN er ei jente. Der, midt mellom bena, så jeg og legen ALT! Trodde ikke det var mulig jeg, men sånn gikk det. Som legen sa: "Det er ei jente ja. No doubt about it!! Her har du (Mammamelona edit) jentetingen!" Vi måtte jo selvfølgelig fokusere og ta stillbilde, så til dere som leser og skal på UL og ikke vil vite kjønn; DET GÅR BRA!!! Så da, da er det bare å gå ut og kjøpe litt klær og sånt. Nå er jeg iallefall blitt fullt sykemeldt i noen uker, og skal stikke hjemmefra en stund etter ny legetime mandag. Vil ikke være alene nå som kjære er borte. Drar utpå ettermiddagen imorgen, så da blir jeg ikke å treffe her på en stund. Håper alt går bra med deg. Skjønner godt at du ikke vil være alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #270 Del Skrevet 26. oktober 2008 Håper alt går bra med deg. Skjønner godt at du ikke vil være alene. Joda, går veldig bra.. Litt forslått etter et fall, men ingenting som ikke kan leges med litt tid, hvile og ro... Prøver bare å ta det litt rolig i svingene. Så får jeg bare overleve til jeg er ferdig hos legen på avtalt time imorgen og kan reise bort og bli passet på litt. Hvordan er det med deg da? Fin helg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grafica Skrevet 26. oktober 2008 #271 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jentebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #272 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jentebaby Klart det!! Og ingen tvil heller. Vi gleder oss veldig til å holde henne i armene våre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 27. oktober 2008 #273 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann du *Jeg finner ikke babymagebilder!!!!* VILSE!! :D Har bladd igjennom hele side 13 nå, var det ikke der dem skulle ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #274 Del Skrevet 27. oktober 2008 Heisann du *Jeg finner ikke babymagebilder!!!!* VILSE!! :D Har bladd igjennom hele side 13 nå, var det ikke der dem skulle ligge? De ligger ute som linker! Fikk ikke til noe bedre.. De ligger på innlegg nr 254. Tre linker... Finner du de nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SkumGummi Skrevet 27. oktober 2008 #275 Del Skrevet 27. oktober 2008 Anamelonas 14-ukers mage!! http://i451.photobucket.com/albums/qq237/A...isert14uker.jpg Anamelonas 15-ukers mage!! http://i451.photobucket.com/albums/qq237/A...isert15uker.jpg Anamelonas 18,5-ukers solbrente mage!! http://i451.photobucket.com/albums/qq237/A...sert185uker.jpg DER fant jeg dem :D:D Så nydelig mage! Men du må ha fått mage tidlig? 14 uker syns jeg den var rimelig stor jeg Hehe! :D:D Nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til å få mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #276 Del Skrevet 27. oktober 2008 DER fant jeg dem :D:D Så nydelig mage! Men du må ha fått mage tidlig? 14 uker syns jeg den var rimelig stor jeg Hehe! :D:D Nå kjenner jeg at jeg gleder meg veldig til å få mage Vel... Magen fra uke 14 (14+4) kom plutselig den natta.. :klø: Det var liksom litt antydning til mage før, men plutselig den morgenen var den der... Merkelig, men moro... Så trakk den seg litt tilbake iblant, før den plutselig "eksploderte" uke 18+4. Merkelige greier dette magegreiene. Husk at alt er individuelt, for alt du og jeg vet, kan magen din komme om 3 uker, eller om 10 uker... Aldri godt å vite. Men bare gled deg til både mage og spark! Det er litt moro ja.. Føles mer virkelig når det synes og kjennes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. oktober 2008 #277 Del Skrevet 28. oktober 2008 Hvordan står det til mad Anamelona og babyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. oktober 2008 #278 Del Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan går det med "melonene"? Både Anamelona og Babymelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2008 #279 Del Skrevet 31. oktober 2008 23 uker!! Jeg klarer vel sikkert ikke å hoppe like mye som Minimelona, men pytt sann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anamelona Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter #280 Del Skrevet 31. oktober 2008 (endret) 23 UKER!!! Hvordan står det til mad Anamelona og babyen? Hvordan går det med "melonene"? Både Anamelona og Babymelona Hei hei dere... Jo, mye skjer. Skjedde en liten "happening" i helga som førte til at jeg ble sykemeldt i noen uker. (Blir ikke jeg gjenkjent av folk nå så vet ikke jeg..) Jaja... Det er denne sykdommen min som bestemte seg for å vise seg litt, og den endte med litt sykehustimer dagen etter med ekstra UL og greier. Heldigvis var alt bra med både Mammamelona og Babymelona. Alle kontroller på UL viste normale tilstander. På tirsdag var jeg på timeoppsatt UL igjen, og alt var så normalt det kunne være - som legen sa. Jenta hadde det kjempebra, normal hjerterytme, ca 500g i vekt, og størrelse på kropp og lillehjerne var alt etter regelboka. Skal vel egentlig ikke klage. Nå gleder vi oss bare veldig til å se henne i virkeligheten, og jeg har fått pålegg av både lege, familie og arbeidsgiver om å roe meg ned... Så nå har jeg reist vekk noen dager for å slappe av og koble ut. Ikke noe stress og jeg blir passet på. Jo: 3 UL har nå sagt det er jente. Eller...; En sa det var jente, de to andre sa: "Det er ikke tvil!" (Vi så detaljer - med litt fokus selvfølgelig) Er det da noe å lure på? Jenta mi... :rødme: Hvordan går det ellers med dere/folk her da? Endret 31. oktober 2008 av Anamelona Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå