Gjest Lovise22 Skrevet 11. januar 2009 #161 Skrevet 11. januar 2009 2 knekkebrød med karveost og paprika 1 knekkebrød med cottage cheese og blåbærsyltetøy 200 g spaghetti med 1 dl saus 2 glass appelsinjuice 1 glass biola 100 g melkesjokolade 40 g potetgull + vann og kosttillskudd ca 1700 kcal
Gjest CookieMonster Skrevet 12. januar 2009 #162 Skrevet 12. januar 2009 Lunch/frokost: en sans cottage cheese, banan, 1 glass ferskpresset appelsinjuice og vann. Liten snack: 1 kick lakris. Middag: finnbiff fra fjordland og et glass pepsi max. Etter trening i kveld blir det en fruksalat bestående av: kiwi, druer, klementin og et eple samt litt forskjellige nøtter + vann.
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 12. januar 2009 #163 Skrevet 12. januar 2009 Skal vi se... Frokost: 1 dl firkorn, 3 dl skummet kulturmelk 1 ts lettsyltetøy 1 pære Kaffe og vann Lunsj: 2 rugbrødskiver m italiensk salat og kokt skinke 1 appelsin kaffe Middag: 1 rugbrødskive og 1 knekkebrød m italiensk salat og kokt skinke 1 skål grønnsaker, 2 små epler te m 1 dl skummet melk Mellom: diverse nøtter og rosiner Planlegger kvelds etter trening: 1 dl havregryn m kli, 2 dl skummet kulturmelk, kanel
Agurk Skrevet 12. januar 2009 #164 Skrevet 12. januar 2009 Frokost: 2 stk ryvita med majones, salatblader, salami og agurk. Mellom: 1 Atkins morningshine, 1 eple og noen mandler Lunch/Middag: Tomatsalat med løk, hvitløk, basilikum, olivenolje og balsamico. 1 stk ryvita med gulost. Kvelds: 1 Atkins morningshine, 1 eple, noen nøtter og 2 ruter 70% sjokolade. Det siste ble fordelt utover kvelden. Spiste ikke alt på en gang. Drikke gjennom dagen: vann og te og 1 glass rødvin i skrivende stund :gjeiper:
stjernekyss Skrevet 12. januar 2009 #165 Skrevet 12. januar 2009 Frokost: Havregrøt med kruskakli, et eple, hakkede nøtter og honning Mellom: Banan Lunsj: To brødskiver med peanøttsmør og hjemmelaget syltetøy Snacks: Mandler og blå rosiner Mellom: To brødskiver med peanøttsmør og hjemmelaget syltetøy Snacks: En rugkjeks med smør og brunos Sen middag: Bulgurhvete med bønnemix i texmexsaus Kos etterpå: Kakao laget av 70% mørk sjokolade og rismelk
Gjest ..... Skrevet 12. januar 2009 #166 Skrevet 12. januar 2009 1 brødskive med eggerøre, skinke tomat og agurk + 1 glass melk Litt stort rundstykke med eggerøre, skinke, agurk og tomat 1 eple Litt over en halv pakke med fiskegraten, 1 potet, 1/2 gulrot pære 2 knekkebrød med eggerøre, skinke, agurk og tomat + eple + 1 glass melk. Har drukket litt over en liter med vann i dag. Hvor mange kalorier blir dette? For mye? Pleier egentli å ha havregrøt til frokost, men fikk ikke lyst på det i dag. og pleier å spise mer variert når det gjelder pålegget
Gjest CookieMonster Skrevet 13. januar 2009 #167 Skrevet 13. januar 2009 Frokost: et grovt knekkebrød med kalkunfilet, et glass ferskresset appelsinjuice og en yoplait 0% sukker og fett yoghurt. Resten av dagen står dette på menyen: en fruktsalat bestående av epleære, kiwi, klementing og litt druer. 1 banan, en sans cottage cheese, et grovt rundstykke, egg og en liten salat + litt forskjellige nøtter! Ettersom jeg skal å trening, så blir dette litt lite, men har forelesning til kl.8 og da gidder jeg ikke lage meg noe mer ettersom jeg har skolearbeid å gjøre.
Gjest Hekla Skrevet 13. januar 2009 #169 Skrevet 13. januar 2009 Frokost: omelett av 2 egg og litt rød paprika, en skive brød, en kopp grønn te og et glass vann. Mellommåltid: 1 kiwi(etter 40 min. kondisjonstrening) Lunsj: 2 skiver grovt brød med makrell i tomat og agurk, vann Middag : blir antagligvis kyllingwok
mia83 Skrevet 13. januar 2009 #170 Skrevet 13. januar 2009 To knekkebrød med skinkeost og 0,5 liter vann
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 13. januar 2009 #171 Skrevet 13. januar 2009 Frokost: 1 dl firkorn, 3 dl skummet kulturmelk litt nøtter (tilsv 100 kcal), 1 ts lettsyltetøy 1 lite eple kaffe Lunsj: 2 rugbrødskiver m italiensk salat+kokt skinke 2 små epler, litt nøtter (tilsv 100 kcal) kaffe m 1 dl skummet melk Middag: 1 laksefilet, 1 skål grønnsaker 1 rugbrødskive m lettsyltetøy Etter trening: 1 knekkebrød m vita hjertegod ost 1 appelsin, 1 lite eple Kvelds senere: 1 dl havre m kli, 2 dl skummetmelk, kanel Har vært en særdeles aktiv dag, merkes på appetitten;)
Agurk Skrevet 13. januar 2009 #172 Skrevet 13. januar 2009 Frokost: 1 ryvita med leverpostei og agurk. Vitaminer og te Mellom: 1 Atkins morningshine, 1 eple og noen mandler Lunch: 2 ryvita med gulost og agurk. 1 kokt egg Middag: Kokt rosenkål, brokkoli, blomkål og gulerøtter blandet sammen med litt stekt kebab(?)kjøtt og litt rømme. Svinekjøttet jeg hadde tatt ut luktet ufyselig, så det ble litt kebabkjøtt fra fryseren Men godt var det Kvelds: 2 ruter 70% sjokolade og noen mandler.
Gjest Siton Skrevet 13. januar 2009 #173 Skrevet 13. januar 2009 I dag har jeg spist: wienerpecan lapskaus litt grandiosa (rester fra i går) breiflabb, poteter og grønnsaker blir rundstykke, egg og frukt litt senere..
stjernekyss Skrevet 13. januar 2009 #174 Skrevet 13. januar 2009 (endret) Frokost: Havregrøt med kruskakli, et eple, hakkede nøtter og honning Kostttilskudd Lunsj: To brødskiver med majones, fiskepudding, ferskkvernet pepper og gul paprika og et glass appelsinjuice Mellom: Cookie Middag: Tortillas med hjemmelaget guacamole, biter fra quorn , rødløk, mais, tomat, salat, couscous, oliven, fetaost og salsa Kveldsmat: Vet ikke enda. Tror jeg tar meg en appelsin. Kanskje litt mandler og blå rosiner. Endret 9. mars 2009 av Alice Ayres
Frk. Stella Skrevet 14. januar 2009 #175 Skrevet 14. januar 2009 1 frokostknekkebrød m/ litt bringebærsyltetøy 1 lite glass melk 1 lite glass appelsinjuice og jernkapsel 3 tynne skiver hjemmebakt grovbrød m/ mager leverpostei, skinke, brunost - agurk og paprika 1 kopp sitronte 1 aprikosyoghurt 1 appelsin 1 grønt eple En håndfull grønne druer Wok av en halv paprika, en halv rød løk, en kvart pakke sukkererter, to sjampinjong, en håndfull brokkolibuketter, en halv gulrot, vannkastanjer, ca 200gr renskåret biff. "Saus" av østerssaus, soyasaus, hakket chili, hvitløk og ingefær. I glass Pepsi Max I tillegg ca to liter vann og to kopper kaffe i løpet av dagen.
AnAnAss Skrevet 14. januar 2009 #176 Skrevet 14. januar 2009 (endret) kan ta dagen i går da, siden denne dagen ikke er over en gang frokost: orket ikke lunch: gadd ikke middag: fjordland kjøttkaker dessert: sjokoladekakerester noen frukter snop kvelds: 2 skiver nugatti 2 skiver med cottage cheese noen frukter igjen - elsker frukt ble veldig usunn i går men men hehe edit: pluss en flaske cola Endret 14. januar 2009 av AnAnAss
Gjest Hekla Skrevet 14. januar 2009 #177 Skrevet 14. januar 2009 Frokost: eggerøre, 1 skive brød, vann og en kopp grønn te. Mellommåltid: 1 banan, 3 fiberrik med solsikkekjerner med norvegia og paprika(etter 40 min. kondisjonstrening) Middag: 7 fiskeboller, 1 potet, litt saus, brokkoli og gulrot.
stjernekyss Skrevet 14. januar 2009 #178 Skrevet 14. januar 2009 Står for det jeg skrev og etter å ha lest dette så er jeg fortsatt like imponert. kommer til å kopiere litt her du.. Spennende og god mat... Morsomt Bare å kopiere, kom gjerne med tips selv også, alltid gøy med nye ideer. I dag har vært en rar matdag, sikkert fordi jeg har hatt vondt i magen i hele dag: Frokost: Tre rugkjeks med smør og brunost Masse blå rosiner Lunsj: To brødskiver med majones, fiskepudding, ferskkvernet pepper og agurk Mellom: Banan Mellom 2: Eple Der middagen skulle vært: Ukjent antall pepperkaker, brente mandler, cookies, brus ( og jeg som egentlig ikke liker brus en gang! ) og fire brødskiver med margarin og gulost :klø: Snacks: Fancy ost og appelsin Kveldsmat: Vet ikke enda, men kjenner jeg må ha noe før jeg legger meg. Noe enkelt. Muligens en brødskive med peanøttsmør og hjemmelaget syltetøy.
Gjest Klaveret Skrevet 15. januar 2009 #179 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Frokost: 2 måltidserstattere, to møllers dobbel og en multivitamin. Kaffe og 1/2 l vann. Lunsj: 1 måltidserstatter, 1l vann. Middag: 1/2 kylling og 1/2 l vann. Kveld: 2 måltidserstatter og 1/2 l vann. Snop: tørrfisk, baconsvor, rødvin og vann. Endret 15. januar 2009 av erteblomst1
Gjest Gjest_marmelade_* Skrevet 15. januar 2009 #180 Skrevet 15. januar 2009 Bare litt blomkål, og 4 potet båter med hvitløkyoghurt på hittil også litt kaffe skal snart spise 3skiver med grov knekkebrød med kyllingpostei og kaviar på til lunsj Middag blir det vel en type salat og litt suppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå