trultetrulte Skrevet 8. januar 2009 #141 Skrevet 8. januar 2009 Frokost: Et beger hummus og 2 grove rundstykker Lunsj: 5 lomper med eggerøre (3 egg), noen skiver spekekalkun og et par salatblader Middag: 2 kyllingfileter med stekt løk, hjertesalat og masse krydder Kvelds: 1 ss peanøttsmør
Gjest Lovise22 Skrevet 8. januar 2009 #142 Skrevet 8. januar 2009 ett knekkebrød med cottage cheese og blåbærsyltetøy ett speltrundstykke med gulost og paprika to pizzastykker cornflakes med skummet melk to glass appelsinjuice en iskaffe fra tine en kaffe mocca på cafè vann = i underkant av 1700 kcal
Agurk Skrevet 8. januar 2009 #143 Skrevet 8. januar 2009 Skal vi se... I dag har jeg spist: Frokost: 2 stk ryvita med majones, skinke, ost og agurk. Te og vitaminer. Mellom: 1 Atkinsbar Lunch: 2 stk ryvita med ost og skinke Mellom: en halv Atkinsbar Middag: urte og hvitløkskrydret svinebiff, kokt rosenkål, brokkoli, blomkål og gulerøtter med litt olivenolje, maldonsalt og grovkvernet pepper. En klatt dillrømme. Kvelds: Noen mandler og 4 ruter 70% sjokolade Har også drukket en te latte, vanlig te, litt pepsi max og vann.
Strix Skrevet 8. januar 2009 #144 Skrevet 8. januar 2009 2 skiver med nugatti air og skummet melk Lapskaus med brød og vann Ostesmørbrød og skummet melk
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 9. januar 2009 #145 Skrevet 9. januar 2009 Frokost: 1 dl firkorn, 3 dl skummet kulturmelk 1 ts lettsyltetøy, kaffe og vann Tidlig lunsj: 1 rugbrødskive og 1 knekkebrød m vita hjertegod ost 1 kiwi, kaffe Tidlig middag: 1 laksefilet, litt fullkornspasta, agurk og sitron Etter trening: 1 eple Kvelds: 1 tacolefse,litt ost og kjøttdeig, mye salat 1 dl solo 1 stykke sjokoladekake (u krem/glasur) 1 kule sjokoladeis Sen kvelds: 1,5 dl skummet kulturmelk Ble usunn kvelds pga vennemiddag;)
Lizz84 Skrevet 9. januar 2009 #146 Skrevet 9. januar 2009 Nøyaktig hva har du spist og drukket i dag? Frokost: - 1 boks tunfisk i vann + ett glass vann Kaffe Lunsj: - 3 rugsprø med philidelphia light naturell ost med krydder kjøpt i Spania - Kaffe - Glass vann Når jeg kom hjem fra jobb: - 1 gullerot Middag: (ikke spist ennå, men venter på....) - Ovnsbakt kyllingfile med hvitløk, chilli, urter og fløte - Ris - Grønnsaker (brokkoli, purre, løk og grønn paprika)
venus_ Skrevet 9. januar 2009 #147 Skrevet 9. januar 2009 (endret) Spørs hva slags mat du liker, det Det beste er å lage det selv, men jeg er lat og kjøper den på ultra (ridderheims hummus). Jeg slenger alltid i litt ekstra salt, olivenolje og paprikakrydder. Det er noe av det beste man kan spise, sånn ernæringsmessig..men jeg kan ikke love at det smaker godt for alle..har ei venninne som ble helt sånn: i fjeset da hun prøvde hummus for første gang..haha. Visste ikke man kunne kjøpe det ferdig i butikk. Står det i kjøledisken? Min dag: Frokost: To brødskiver med makrell i tomat, 1 glass melk. Lunsj: 5 fiskepinner Middag: Svinebiff med rødvinsjy og linsepure. Mellom: 2 knaskerøtter, 1 krumkake, 1 cortado, 1 cafe mocha, 1 glass rødvin Kvelds blir enten potetsalat med rullepølse eller hjemmelaget brød med hummus Edit: + et glass appelsinjuice og mye vann Endret 9. januar 2009 av venus_
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2009 #148 Skrevet 9. januar 2009 Frokost: 1 fiberrik med makrell i tomat, 1 fiberrik med kalkunskinke Lunsj: 1/2 eple Middag: 1 porsjon grønnsakswok (med indiskinspirert saus) + 2 papadums dyppet i raita av lettyoghurt Innimellom: Kanskje 50 gr. smågodt + noen biter brokkoli med raita yoghurt 2 kopper kaffe (hvorav en med soyamelk) Vann, cola zero, farris Hadde vært greit med mer mat og mindre godis. Skal liksom legge på meg, men sliter med å kutte ut godiset. Det gjør at jeg kutter ned på mat for å ha lov til å spise det. Syk, ja. Det som er verst er at jeg har massivt dårlig samvittighet og angst fordi jeg har spist aaalt for mye og sikkert legger på meg, selv om det jo er det jeg egentlig skal. Hvordan i h*****e skal jeg klare dette da? :cry:
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 10. januar 2009 #149 Skrevet 10. januar 2009 Frokost: 3 dl skummet kulturmelk, 1 dl firkorn, 1 ts lettsyltetøy, kaffe og vann Lunsj: 2 rugbrødskiver m vita hjertegod ost og lettsyltetøy, agurk 1,5 dl skummet kulturmelk, 1 kiwi, 1 eple Middag: 3 knekkebrød m vita hjertegod ost, krydder og agurk kaffe m skummet melk, noen rosiner Mellom: 20 g mars sjokolade Kinobesøk: 1 tyggegummipakke, 20 g maltesers sjokolade, litt jellybeans
Gjest Klaveret Skrevet 10. januar 2009 #150 Skrevet 10. januar 2009 Frokost: Dobbelt måltidserstatter (pulver) og to kopper kaffe. Vitaminer og tran. 1/2l vann. Lunsj: 1 måltidserstatter Middag: 2 egg Kvelds: 2 måltidserstatter. Snop; ett par glass rødvin og en øl-pølse
stjernekyss Skrevet 11. januar 2009 #151 Skrevet 11. januar 2009 (endret) Foreløpig: Frokost: Appelsin Havregrøt med kruskakli, hakkede nøtter og flytende honning. Pleier å ha oppi et eple i store biter, mens grøten koker opp, men var tom for epler i dag. Kosttilskudd Lunsj: Fem rugsprø med majones, fiskepudding, ferskkvernet pepper og gul paprika Middag: Quinoa med caribbean bønnemix, grønn salat og agurk Kos: Kakao laget av 70% mørk sjokolade og rismelk med kalsium Kvelds: Tre rugkjeks med smør og brunost Endret 11. januar 2009 av stjernekyss
Gjest CookieMonster Skrevet 11. januar 2009 #152 Skrevet 11. januar 2009 Frokost: et egg, 1 glass ferskpresset appelsinjuice, en 0% fett og 0% sukker yoplait yoghurt. Lunch: To grove brødskiver med kalkunpålegg. Middag: 1 kyllingfilet, salat og litt ris med litt sukkerfri idun ketchup. Til kvelds blir det vel litt frukt tenker jeg, kjøleskapet er litt tomt i dag.
Gjest PpP Skrevet 11. januar 2009 #153 Skrevet 11. januar 2009 Har verken spist forkost, lunch eller middag idag faktisk. Men spiste et eple ista, og har drikki 2 kopper kaffe, 1 glass vann og 1 glass Cola. Herregud, er så dårlig til å spise noen ganger.. Tror nesten jeg går opp å lager meg mat
Chanel.No5 Skrevet 11. januar 2009 #154 Skrevet 11. januar 2009 (endret) "Til kvelds blir det vel litt frukt tenker jeg, kjøleskapet er litt tomt i dag." hehe.. Du er ikke den eneste der gitt, men hadde heldigvis noen ciabattaer i frysern som er i ovnen nå... Endret 11. januar 2009 av Lotte27
Gjest Glad i reiser Skrevet 11. januar 2009 #155 Skrevet 11. januar 2009 Frokost: ett knekkebrød med lettmajones, biffsalami og sylte agurk. Vann Lunsj: to knekkebrød med lettmasjones, kokt skinke, ett eple. Vann Mellom: rett i koppen kremet kantarellsuppe Middag: steinbittfilet med litt creme fraiche og masse gode wokgrønnsaker. 100% juice til drikke Til kvelds blir det ett egg og en yoghurt og appelsinjuice til drikke Hva syns dere om dette? Spiser meg passe mett..
Gjest Fugl Fønix Skrevet 11. januar 2009 #157 Skrevet 11. januar 2009 Til frokost: Musli med jordbær og banan. Mellommåltid: banan Middag: Raspeballer med knoke, kålrabbistapp og gulrøtter Kvelds: To skiver med leverpostei og syltetøy + ett stooooort glass appelsinjuice
Frk. Stella Skrevet 11. januar 2009 #158 Skrevet 11. januar 2009 Sliter med å orke å lage mat etter en uke med influensa, jobb igjen i morgen - må prøve å komme i gjenge igjen i morgen. 3 fiberknekkebrød, to med gulost og paprika, ett med salami og agurk 1 glass ferskpresset appelsinjuice 1 eple 1 yoghurt med aprikos 1 appelsin Noen biter med Dessertsjokolade Og nå venter jeg på levering fra Peppes - grønn salat, paprika, mais, sjampinjong, ost og reker. Iskald 7Up Free å drikke til. Gleder meg!
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 11. januar 2009 #159 Skrevet 11. januar 2009 I dag har vært en ustrukturert m mye småspising, ikke så smart nei Frokost: 2 dl cultura naturell, 1 dl musli, noen få druer 1 dl appelsinjuice, kaffe Mellom: Pepsi max og 4-5 konfektbiter Noen biter kald hjemmelaget pizza Lunsj: 1 knekkebrød m skinkeost, 2 osteskiver (27%), masse ruccolasalat, 1 eple, 2 pepperkaker kaffe Middag: 1 dl havre m kli, 3 dl skummet kulturmelk 2 epler Kvelds: 1,5 dl skummet kulturmelk
Gjest Klaveret Skrevet 11. januar 2009 #160 Skrevet 11. januar 2009 Frokost: Dobbel måltidserstatter Lunsj: Måltidserstatter Middag: Grønnsakssuppe (måltidserstatter) Ettermiddag: Måltidserstatter Kveld: Ett kyllinglår Masse vann
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå