Gjest Gjest_meg_* Skrevet 8. desember 2008 #21 Skrevet 8. desember 2008 Frokost: 40 g havregryn m kli 2 dl skummet melk (lages til havregrøt) kaffe Mellommåltid: 1 avocado 1 knekkebrød Lunsj: 1 rugbrødskive og 1 knekkebrød med peppermakrell 1 appelsin 1 cappucino (uten sukker) Middag: 3 knekkebrød m 27%ost og krydder 1 paprika kaffe og noen rosiner Etter trening: noen biter mango Kvelds: 1 skål brokkoli 2 kokte egg, + krydder og ketchup 1 kopp lett kakao
vilja Skrevet 8. desember 2008 #22 Skrevet 8. desember 2008 Frokost: en skive med brelett smør, leverpostei, rødbeter og majones. Noen slurker drue juce. Lunsj: 3 skiver med kalverullade og majones. En klemmentin, ettersom vi ikke har mandarin i Norge. Vann til drikke Middag: Rester fra lørdag: Lammeskav med løk, champingjong, rømme og litt fløte i + en potet. Vann til drikke kveldsmat: Et beger med julens favoritter med gløggsmak og en lefse naturell. Vann til drikke.
Agurk Skrevet 8. desember 2008 #23 Skrevet 8. desember 2008 I dag har jeg spist: Frokost: 1 fiberrik med majones, ost, tomat, salt og pepper Lunch: Omelett med salsa og ost Mellom: Atkinsbar "Middag": 2 fiberrik med ost, tomat og egg(blir ikke skikkelig middag de dagene jeg jobber sent) Kvelds: 1 fiberrik med smøreost, tomat og egg. Noen mandler og rosiner
Essie_ Skrevet 8. desember 2008 #24 Skrevet 8. desember 2008 Frokost: 1 brødskive med ost Lunsj: Makaronisuppe Middag: Fullkornspasta, kjøttkakesaus, 2 god og mager kjøttkaker, grønnsaker Mellom: 1 banan og 1 klementin, ettersom vi ikke har klemmentin i Norge
hjema Skrevet 8. desember 2008 #25 Skrevet 8. desember 2008 Vanskelig å definere måltidene idag men totalt. - 3 epler med kanel på - 1 yoghurt mager med musli - 5dl sort te - masse vann - 4 cubasjokolader - 4 tortillalefser - 6 små dumlesjokolader - 3 mandariner - 1 kyllingfilet - masse brokkoli og blomkål, gulerøtter - 4 dl kokt ris - kyllingsaus og sursøtsaus - 5 brødskiver - 1 boks nugatti - 2 knekkebrød med hvitost - en halv pose go dag frukt med masse sukker og en halv liter melk - 300gram smågodt i løsvekt, mest sjokolade - 0,5liter cola light tror det var alt til nå, mulig det blir mer... ehh ja, spiseforstyrrelser...
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2008 #26 Skrevet 8. desember 2008 Min dag: - 1 Fiberrik med brunost - 2 polarbrød med roastbiff - 2 polarbrød med brunost - 1 eple - 1/4 boks steinfrie druer - 1 Fedonbar
Phobos Skrevet 8. desember 2008 #27 Skrevet 8. desember 2008 Frokost 1 tykk skive med Nugatti Air 1 glass sjokolade melk 2 omega3 tilskudd Lunch 2 tykke skiver med Nugatti Air 0,5l Eplejuice Middag Ris med noe biffkjøtt (overtidsmat) 0,5l pepsi Snax 7 Knekkebrød med brunost 2 glass med sjokolademelk .... En del sjokolade der gitt!
Paibunn Skrevet 9. desember 2008 #28 Skrevet 9. desember 2008 Dagen er ikke over enda, men svarer likevel Frokost: 2 skiver med hjemmelaget blåbærsyltetøy + 1 glass vann Mellommåltid: En pepperkake Lunsj: 2 skiver med egg + vann Mellommåltid: En banan-twist Middag: En tallerken med Bali kyllinggryte + vann Har laget deig til berlinerkranser, så kommer nok til å kose meg med julekaker og julebrus i kveld
Gjest Gjest_Titti_* Skrevet 9. desember 2008 #29 Skrevet 9. desember 2008 Frokost: Et knekkebrød med makrell i tomat Ellers ingen ting
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 9. desember 2008 #30 Skrevet 9. desember 2008 Frokost: 40 gram havregryn m kli + 2 dl skummet melk kaffe Mellommåltid: 2 egg, 2 klementiner, 1 cappucino u sukker Lunsj: 3 knekkebrød m 27%ost, 1 egg, te, 1 bamsemums Middag: 2 rugbrødskiver, 1 banan, 1 cappucino uten sukker Kvelds: 1 porsjon brokkoli m ketchup, krydder og 27%ost noen biter smågodt
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #31 Skrevet 11. desember 2008 Hmm.. lure på om eg spiser veldig mye ut i fra de svarene her da. brødskive med banan pose med julenisseskum(halve pakken) ca 1 kilo klementiner en troika en brødskive med grønnsaksuppe en brødskive med skinke et eple regne med at jeg kommer til å spise en eller to brødskiver før jeg legger meg. har drukket mye kaffe sånn ellers. har jeg spist mye eller?
Gjest Gjest Skrevet 11. desember 2008 #32 Skrevet 11. desember 2008 En halv skive brød med syltetøy, 2 kopper kaffe.. Men det skal sies at jeg ikke er frisk,- og matlysten er deretter... Ellers blir det nok litt mer ja..
Yougogirl Skrevet 11. desember 2008 #33 Skrevet 11. desember 2008 En halv skive brød med syltetøy, 2 kopper kaffe.. Men det skal sies at jeg ikke er frisk,- og matlysten er deretter... Ellers blir det nok litt mer ja.. Oups, ikke innlogget jooooo..
Paibunn Skrevet 13. desember 2008 #34 Skrevet 13. desember 2008 (endret) Sen Frokost: 2 rista skiver med honning Sen Lunsj: 2 skiver med røkt kalkunskinke + 2 egg Senere blir det Sen Middag: Taco med kjøttdeig, mais, ananas, agurk og tomat Kos: Salt og Pepper chips og julebrus Endret 13. desember 2008 av solsikkesøndag
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #35 Skrevet 13. desember 2008 Sen frokost: 2 ristete grove skiver med smør og gul ost. + Et lite hjemmelagt pizza stykke fra igår. Sen lunsj: To grove skiver med laks Middag: Det blir hummer Snaks: Det blir nok litt sjokolade senere tenker jeg.
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2008 #36 Skrevet 13. desember 2008 Alt for sen frokost: En brødskive med skinke, ost og argurk + en klementin Lunsj: En skål havregryn med rosiner og melk Middag: Kyllinggrateng med ris Så blir det litt ostepop og sjokolade senere i kveld
Gjest Ylva Virvla Skrevet 13. desember 2008 #37 Skrevet 13. desember 2008 Tre ristede brødskiver med honning, nøkkelost og brunost. Noen båter klementin. Kalkunsalat. En calzone. En klementin. Lakris og kjeks.
rox Skrevet 13. desember 2008 #38 Skrevet 13. desember 2008 (endret) Frokost : En tallerken med en blanding av havregryn/havrekli, en ss linfrø, et eple i biter og ekstra lett melk over. Lunsj : Vel. Noen på jobben hadde satt frem en konfekteske og pepperkaker. Såå.. 1 skjokisbit. og en pepperkake. så min egentlige lunsj, 3 grove hjemmebakte brødskiver med vita hjertego' leverpostei, mager prim og vanlig hvitost, og en banan. Så 2-3 skjokisbiter igjen På vei hjem fra jobb : oi, enda to pepperkaker. Og tyggis. Middag : Risengrynsgrøt med masse kanel, bittelitt sukker og en ekstremt liten skje med smør ( spiser bare smør på varme ting). et glass saft. Så kommer det dessverre alt for mye. 1/2 boks nøtteblanding, den du plukker selv. Naturmiks, og 5-6 skjokonøtter. Kiwi, eple, mandarin. Gløgg. en brødskive varmet i mikroen, og en liten kopp havregryn/-kli med ekstra lett melk kopt til grøt. Om jeg hadde hatt ubegrenset tilgang på mat jeg likte, hadde jeg spist ubegrenset. Sliter med overspising og dårlig selvkontroll, dette var en bra dag i forhold til mange hvor jeg skeier helt ut.. Endret 13. desember 2008 av rox
Gjest Catwoman Skrevet 14. desember 2008 #39 Skrevet 14. desember 2008 igår: Frokost: en halv skive tysk fullkornsrugbrød med tahini, tomat og agurk. lunsj/middag (rundt halv fire) : en halv skive tysk fullkornsrugbrød med tahini. Diverse stekte grønnsaker og røde linser. Og litt salat. litt senere (rundt 6 tror jeg): en kopp havregrøt av 25 g. gryn med rosiner. Utenom: litt nøtter- forskjellige typer, et eple, muligens et knekkebrød. hmmm... er det noe jeg har glemt tro. Det så ganske lite ut når jeg skrev det sånn - men jeg følte meg helt stappa da jeg gikk og la meg.
Paibunn Skrevet 14. desember 2008 #40 Skrevet 14. desember 2008 Frokost: To skiver med banan og blåbærsyltetøy Mellommåltid: En mandarin og to berlinerkranser Middag: 10 kjøttboller (sånne små svenske) med potetmos og fløtesaus Mellommåltid: Et par pepperkaker Senere i kveld blir det sikkert litt chips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå