Litavesla Skrevet 5. januar 2009 #121 Skrevet 5. januar 2009 (endret) begynner mitt nye liv idag, og har i dag fortært dette: Frokost: All bran med melonyoghurt, halvt glass med juice, mellommåltid: pære, Lunsj:1 grov skive med laks og agurk. Til middag blir det thalaindsk rød karrikylling 1 porsjon og vann til. I tillegg har jeg spist 6-7 druer og drukket masse vann. Blir vel 1 appelsin mellom middag og kveldsmat. Kveldsmat: Enten knekkebrød eller brødskive med noe pålegg på som jeg ikke vet enda.. Endret 5. januar 2009 av Litavesla
trultetrulte Skrevet 5. januar 2009 #122 Skrevet 5. januar 2009 Frokost: 4 pizzabiter, left-overs fra middagen i går. Grov pizzabunn, kyllingfilet, ost og dolmiosaus. Lunsj: Tomatsuppe med hardkokt egg Mellom: 3 klementiner Middag: 2 bananer og ca 2 ss peanøttsmør (trøtt og sliten og gadd ikke lage noe fancy ) Til kvelds blir det kanskje greske bønner.
Gjest Gjest_Trullti_* Skrevet 5. januar 2009 #123 Skrevet 5. januar 2009 Opp-i-vekt dietten min ser ut til å fungere fint, og dette har jeg spist idag: Frokost: 50g 4korn 2,5 dl melk 1 ss syltetøy 1 neve pinjenøtter 3 ss kanel Mellom: 1 glass biola med aprikos 1 banan Lunsj: 2 skiver med makrell i tomat (en boks, 170g) Mellom: 1/2 l appelsinjuice 10 pecannøtter Middag: Amerikansk gryte med kyllingkjøttdeig .. og til kvelds blir det vel antagelig en brødskive med cottage cheese, paprika og en appelsin
Gjest Hekla Skrevet 5. januar 2009 #124 Skrevet 5. januar 2009 Frokost: 2 skiver grovt brød med makrell i tomat og agurk. Mellommåltid: 1 stk kiwi Lunsj: 2 skiver grovt brød med hamburgerrygg, tomat og agurk Middag: Wok med strimlet svinekjøtt og litt ris Drikker kun vann.
Gjest vimsa_gjest Skrevet 5. januar 2009 #125 Skrevet 5. januar 2009 frokost: 2 varme epler med kanel lunch: 2 små appelsiner middag: 1/2 potet, grønsaker og 2 1/2 laksefile kvelds: 1 appelsin og 1 eple masse vann
FrizzleSizzle Skrevet 5. januar 2009 #126 Skrevet 5. januar 2009 2 brødskiver med ost og skinke 1 glass juice 1 pannekake med syltetøy 1 brødskive med reker 1 eple 2 pærer 2 clementiner
Agurk Skrevet 5. januar 2009 #127 Skrevet 5. januar 2009 I dag har jeg spist: 4 ryvita med ost, salat og skinke, en posjon indisk fiskegryte med grønnsaker og røde linser og 1 Atkinsbar. Har drukket vann og te. Blir sikkert litt nøtter til kvelds. Nå koser jeg meg med et glass Champagne :gjeiper:
Gjest NiChia Skrevet 5. januar 2009 #128 Skrevet 5. januar 2009 I dag har jeg spist kjeks og potetgull. Og drukket vann.
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 5. januar 2009 #129 Skrevet 5. januar 2009 Frokost: 1 dl firkorn 3 dl skummet kulturmelk 1 ts bringebærsyltetøy kaffe og vann Mellom: 1 eple Lunsj: 1 grov baguett m smør, kylling og salat bonaqua Middag: 1 kyllingfilet, 2 knekkebrød m 10%ost grønnsaker, 1 appelsin Mellom: 2 epler Kvelds: 1 dl havre m kli 3 dl skummet melk 20 rosiner vann
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #130 Skrevet 6. januar 2009 Idag har jeg da spist...; Frokost: Kaffe med melk Lunsj: 1 banan Middag(nå) : 2 nutrilett barer Nå er jeg så trøtt så det ble vel det i dag!
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2009 #131 Skrevet 6. januar 2009 Frokost: 2 skiver med ost/ kalkunskinke Lunsj: 2 skiver med ost Mellommåltid: 1 kvikklunsj (ikke bra og ikke vanlig) Middag: 1 stor hjemmelagd hammburger med salat, og litt chips Kvelds: Tror ikke det blir noe.
Agurk Skrevet 6. januar 2009 #132 Skrevet 6. januar 2009 Frokost: 1 ryvita med majones, skinke og agurk. 1 kokt egg Mellom: 1 fedonbar Lunch/middag: 1 ryvita med ost, skinke og agurk. 1 kokt egg. 1 stk kyllinglår Kvelds: 1 ryvita med ost, skinke og agurk. Drikke: te og vann Skal ta meg en neve mandler nå....
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 6. januar 2009 #133 Skrevet 6. januar 2009 Frokost: 1 dl firkorn 3 dl skummet kulturmelk 1 ts lettsyltetøy kaffe og vann Mellom: 2 osteskiver (10%ost) 1 eple Lunsj: 1 rugbrødskive + 3osteskiver (10%) 1 paprika, 2 epler kaffe Middag: tunfisk i sataysaus+grønnsaker Mellom: 1 rugbrødskive m lettsyltetøy 1,5 dl skummet kulturmelk Snack på kino: 0,5 l pepsi max + litt smågodt
hysteria Skrevet 7. januar 2009 #134 Skrevet 7. januar 2009 før frokost: kaffe med soyamelk frokost(klokka 9): ei brødskive og ett knekkebrød med smør og banan, ett glass apelsinjuice. lunsj(klokka 12): grønnsaksuppe og to "baguetterundstykker" lunsj "2" (klokka 15): to brødskiver med smør, ett glass sjokomelk, ett glass apelsinjuice og pepperkaker. middag: stekt brokkoli og egg, kiwi og ett knekkebrød. Interessant? ...hehe.. morsom tråd, se
Gjest Eriika Skrevet 7. januar 2009 #135 Skrevet 7. januar 2009 Nøyaktig hva har du spist og drukket i dag? Frokost: Brødkive med gulost, vitaminer og vann Mellom: En vaffel Lunsj: To brødkiver, en med salami og en med gulost, en liten sjokomelk og vann mellom: Her glemte jeg å spise, fordi jeg er så forskjølet at jeg ikke har orket å spise hele tiden.. Middag: Spagetti og kjøtteig. Kvels: En gulrot, to små yoghurter og en banan. Oi, jeg spiser ikke så mye som jeg tror.. Det er ikke bra, for man blir ikke tynnere av å spise mindre.. Men det kommer jo også helt ann på hva man spiser da. Jeg har ikke trent på en stund, men jeg har ikke gått opp i vekt forde, ser ikke noen forskjell heller, men føler meg bare litt slappere.. Takk Gud for høy forbrenning!
Agurk Skrevet 7. januar 2009 #136 Skrevet 7. januar 2009 Frokost: 2 stk ryvita med hjemmelaget eggesalat, skinke og agurk. Te og vitaminer. Mellom: Atkinsbar Lunch: 1 stk ryvita med ost, skinke og paprika. 1 kokt egg. Middag: Krydrete kyllingbiter på grønn salat, sitronsaft, salt, pepper og rømme. Kvelds: Gresk yougurt med splenda og rørte jordbær, mmmm
Gjest Lovise22 Skrevet 7. januar 2009 #137 Skrevet 7. januar 2009 frokost: to knekkebrød med karveost og agurk + ett glass appelsinjuice mellom: iskaffe fra tine lunsj: rundstykke med gulost og agurk etter trening: nutrilett bar middag: potetmos kvelds 1: cornflakes med skummet melk kvelds 2: to knekkebrød med philadelfia light og tomat = 1700 kcal
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 7. januar 2009 #138 Skrevet 7. januar 2009 Frokost: 1 dl firkorn, 3 dl skummet kulturmelk 1 ts lettsyltetøy kaffe og vann Lunsj: 2 rugbrødskiver, m 4 osteskiver (10%) og 1 ts lettsyltetøy 1 paprika, kaffe m skummetmelk Middag: 1 laksefilet, litt fullkornspasta, grønnsaker, sitron kaffe m skummet melk, noen rosiner Etter trening: 1 eple Kvelds: Havregrøt ( av 1 dl havre m kli + 2,5 dl skummetmelk+kanel) 1 appelsin
Gjest Gjest_Marihøna_* Skrevet 7. januar 2009 #139 Skrevet 7. januar 2009 Feil: 2 epler etter trening, ikke 1:)
Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2009 #140 Skrevet 7. januar 2009 Frokost: 2 hjemmelagdebrødskiver med hjemmelaget bringebærsyltetøy Lønsj: 2 hjemmelagde brødskiver med skinke ost, agurk og en dæsj oregano Småsnacks: (uff og uff:S) noen cashewnøtter, 5 seigmenn og 3 kapteinkjeks med brunost..ufff uf uff. Dette var ikke bra. Middag: 2 poteter, litt raspet gulerot og 3 skiver med stekt fiskepudding (+ litt stekt løk) Kveldsmat: en skål fitness med biola naturell + èn lakrissnor Ehhh, ikke heeelt fornøyd med dagen nei. Hvertfall ikke småmaten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå