Siam Skrevet 10. mars 2005 #101 Del Skrevet 10. mars 2005 Jeg er bare innom og sjekker at alt står bra til med deg, og det ser jo ut til at alt er bare fryd og gammen. Deilig å høre noen positive gravid-historier også, jeg synes det er så mange som sliter. Ha en fantastisk helgetur. Det blir sikkert fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 15. mars 2005 #102 Del Skrevet 15. mars 2005 Innom med en god og veeeldig enig med Siam!! Synes du har en solskinnshistorie og jeg er glad for at det finnes flere av dem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #103 Del Skrevet 16. mars 2005 Takk jenter! Jo dette er ein fryd og ei solskinnshistorie - så langt i alle fall, og no er det berre 15 dagar att til termin! Weekenden i Bergen gjekk bra - me er ein snål familie - det er no so - men me koste oss alle med ho Mor, restaurant, sightseeing og litt shopping. Merka når eg kom heim at eg var ganske sliten etter helga sjølv om eg tok det med ro og kvilte mykje. Men åh jøje meg ko eg gler meg til å handla og gå i normale klede att! I går var det ny sjekk hjå jordmor, mannen var med og - han er med når han har fri frå jobben. Jordmor seier og at eg har eit flott svangerskap og trur eg kjem til å få ein fin fødsel. Håpar ho har rett. Mannen fekk legga øyra i jordmorstetoskopet - det tykte han var moro - høyra godklumpen ordentleg og ikkje med slek metallisk lyd som det blir i dopplarinstrumentet. Det var svangerskapskurs og i går, del ein av to. Jordmor og fysioterapeut prata ein del kring fødsel og kva som skjer når barnet skal ut, me såg ein film og gjorde nokre avslapningsøvingar. Ikkje noko ny kunnskap i høve til kva eg allerede har lese i bøker, men ok å få det fortalt samt å treffa andre som ventar born. Daffe dagar no etter helga - kjem liksom ikkje i gang med noko. Har lagt klede og ting og tang i stellekommoden, pakka ferdig sjukehusbagen og tenkte eg so smått skulle gjera klar vogga med dyne og pute. Eg har og nokre høgtsvevande idear om å baka noko og legga i frysaren i lag med ferdige middagar - men me får sjå. No snør det jamen ute og - då får eg kanskje gjort litt inne sidan eg ikkje trivst med å gå tur på glatta desse siste vekene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 17. mars 2005 #104 Del Skrevet 17. mars 2005 Kan tenke meg det blir godt å komme seg inn i de vanlige klærne sine etter et svangerskap! Rart det der...i begynnelsen leeeengter man etter at det skal dukke opp en søt liten gravidmage...og den kommer jo! når fødselen nærmer seg så lengter man vel veldig etter at den magen skal forsvinne!! Skjønner det godt da..det er sikkert veldig tungt på slutten, og man vil jo så gjerne få møte den lille der inne! Tenk nå er det bare 14 dager igjen!! Kanskje ikke det engang! Du får kose deg med redebygging og forberedelser nå..jeg venter i spenning!! fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #105 Del Skrevet 21. mars 2005 Takk for helsing Madden Om eg nett ikkje er utålmodig og direkte lei so vert alt tyngre nesten dag for dag, berre det å reisa seg frå sofaen har vorte vanskeligare. Kvilte middag her forrige dagen og hamna på ryggen - då kjende eg meg verkeleg som ei skilpadde... Formen er kjempefin loll - trøytt utpå ettermiddagen men eg har ein tendens til å vakne utruleg tidleg for å ligge vaken nokon timar. So somnar eg og bråvaknar og tykkjer eg lyt stå opp. Prøver å gå meg ein liten tur kvar dag - men det vert i alle fall ikkje oftare enn annankvar dag. Svangerskapskurset er ferdig gjennomført - det var heilt greit å få med seg. Eg har og redd opp vogga og barnesenga er komen på plass på soveromet. Me manglar berre knøttet no - og bleier. Håpar det skjer noko snart - er så spent på fødselen og ungen og alt saman - kvir meg ikkje men veit no nett ikkje om eg gler meg heller... Det er so mykje so skal skje so fort - vips er me tre - med ein heilt ny sjef i huset. Men det går no helst bra, får me tru. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 22. mars 2005 #106 Del Skrevet 22. mars 2005 Klart det går fin Roadqueen...men skjønner godt at du synes det er litt skrekkblandet fryd...som du sier det er mye som skal skje veldig raskt, og livet blir jo aldri det samme etterpå! Håper påsken blir fin, og at dere koser dere masse med de få dagene dere har igjen før den store styrkeprøven... :klem2: fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 23. mars 2005 #107 Del Skrevet 23. mars 2005 Ønsker deg en riktig god påske, RoadQueen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 26. mars 2005 Forfatter #108 Del Skrevet 26. mars 2005 Takk for helsingar Madden og Sirka! Påsken ruslar og går - det gjer forsovidt eg og. Ingen antydning til action av noko slag enno - men det er og 6 dagar att til termin. Ikkje nett utålmodig men spent på om ikkje det skjer inkort snart. Mannen og. Siste døgeret har knøttet vore meir aktiv enn vanleg, ko no enn det måtte bety, ellers so er knøttet inspirert av turgåingen og trimmar litt ekstra han og. Me har hatt kjempefint vær hittill, og enda finare skal det bli. Snøen smeltar som berre det og om ein dag eller to kan eg rydda vekk gammalt bos frå blomsterbedi, om eg klarar å bøyga meg so langt ned.... Både tulipanar og krokusar er på full fart opp! Juhuu! I dag har me spasert tur, i forgårs og - då gjekk me dubbelt so langt so me pleier. Var støl i ryggen dagen etter. Me bur midt i bakken - og om det er tungt å gå oppover er det neimenn ikkje lettare å gå lenge nedoverbakke heller. Var rett so husleg her nokre dagar i veka og - bakte kaker i småformer og fraus dei ned og steikte opp nokre steiker som vert til lettvindte middagar seinare. Vaska golv og turka støv til påske og. Og so har eg sjølvsagt kvilt meg innimellom desse øktene - sove middag og ete kvikk-lunsj - det er da påske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 27. mars 2005 #109 Del Skrevet 27. mars 2005 Imponert over arbeidstempoet til høygravide Roadqueen!! Bøyer meg i støvet! Håper at den lille snart har tenkt seg ut..jeg følger spent med i innspurten nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 27. mars 2005 #110 Del Skrevet 27. mars 2005 Ja, det høres ut som om du har hatt en aktiv påske, ja! Det blir veldig spennende å se om det skjer noe her snart... Ha en fin påske-slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 29. mars 2005 Forfatter #111 Del Skrevet 29. mars 2005 Takk for hesingar Madden og Sirka! Ingen tegn til at knøttet vil ut enno; tre dagar før termin. Framleis ikkje utålmodig men det spørs korleis det går med tålmodet når den magiske datoen vert passert med ein, to og kanskje mange dagar... Kontroll hjå jordmor i dag - framleis er alt heilt finfint. Hovudet er ikkje heilt festa. Eg kjenner meg i fin form, og heilt klar for ein tur til fødestova. Puslar på med litt ymse, finværet sette fart i snøsmeltinga so i dag har eg tutla på og rydda litevetta i blomsterbedi. Orka ikkje å stå bøygd so eg har vekselvis sete på huk og på rompa - aka meg rundt heile hagen. Etter kvart so visne stilkar og blad vart fjerna avduka eg livstegn frå det meste av hageplanter og løkar; tulipanane er på full fart opp og eg fann krokusar som berre ventar på ein dag med strålande sol for å visa seg fram i blå skrud. Det er vår! Juhuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 29. mars 2005 #112 Del Skrevet 29. mars 2005 Ja er det ikke herlig?! Jeg har tatt skikkelig våronn i dag...og er kjempelei meg for at jeg ikke har hage å stelle med...men snart! Og nå skjer det nok noe ganske snart i Roadqueen-heimen! Det vedder jeg på!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 1. april 2005 Forfatter #113 Del Skrevet 1. april 2005 Termin i dag - og ingenting har skjedd. Litt skuffande sidan dette var den dagen som var målet sjølv om eg er klar over at det er meir naturleg å gå 14 dagar til enn å føde på termindatoen. I dag har sjølvsagt alle spurt om det skjer noko - og dei som har born har fortalt kor lenge over termin dei gjekk - oppmuntrande... Været har vore strålande atter igjen - ikkje mindre enn 27 blømande krokusar i hagen og fleire er på veg. I dag hadde me ettermiddagskaffe i soli på terassen - kjempevarmt og deileg. Spasert ein liten tur også - og klemt i meg ei halv øskja med mokkabønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 2. april 2005 #114 Del Skrevet 2. april 2005 En dag over termin... Er bare innom og sjekker tilstanden. Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 4. april 2005 Forfatter #115 Del Skrevet 4. april 2005 2 nesten tre dagar over termin, og helga har vore kjempefin. Sol og fint vær - kaffe på terassen kvar dag og i dag var det for heitt der! Hadde besøk av ein klassekamerat fra ungdomsskulen - med sin minste lille solstråle på 1 år som krabba rundt på terassen og var berre blid. Gjekk liten tur i ettermiddag - og det var so mildt og fint ute. Har sjølvsagt fått ørten tekstmeldingar om tilstanden - folk følger med! Koseleg det - men eg er litt utålmodig etter at det skal skje noko. Eg vakna berre ein halvtime etter eg sløkte lyset i kveld med sinnsvakt ilt i ryggen. Kjener ingenting anna. Laut senda melding til mannen som er på jobb - lovt han det å gje beskjed med ei gong noko er unormalt - trur han nesten er meir utålmodig enn meg... Eg tok meg ein paracet og skal legga meg att snart - berre mannen kjem att frå jobben. So får me sjå - om det er noko på gang eller berre ein kink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 4. april 2005 Forfatter #116 Del Skrevet 4. april 2005 Er her enno eg, ryggvondtet gjekk over og eg har ikkje kjent noko meir.... Eg skulle ha vore hjå jordmor i dag, men ho var sjukmeldt denne og neste veke. Legekontoret hadde ingen ledige timar denne eller neste veke heller - so eg kontakta fødestova for ein kontroll - lyt dit i slutten av veka om det ikkje skjer noko uansett. Dama var koseleg ho, men no har dei plutseleg funne eit kriterie eg ikkje oppfyller enda eg allereie er selektert til fødestova. Og denna opplysningen har vore i papiri mine sidan eg var hjå legen i august. Gjett om eg vart deprimert når me i morgon skal diskutera om eg får vera der alikavel. Eg har slett ikkje lyst å bli sendt til neste sjukehus - langt heimefrå. Som ikkje detta var nok so vart eg jamen skuldig på skatten i år igjen. Eit par hundrelappar - men likavel - at skatteetaten alder svarte skal klara å få skatteprosenten rett??? Litt irritabel i dag kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 4. april 2005 #117 Del Skrevet 4. april 2005 Så dårlig av sykehuset og finne de opplysningene nå, noen dager over termin!! Det er greit å ha ting fastlagt før det setter igang, synes jeg vaffal. Jeg kommer nok innom snart for å se om noe har skjedd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 5. april 2005 #118 Del Skrevet 5. april 2005 :trøste: Utrolig irriterende å få en sånn beskjed nå da!! Nå som terminen er passert, og alt som står igjen er fødselen! Håper at det ordner seg til ditt beste, og at det skjer noe snart!! venter i spenning og titter innom ofte jeg... God fra Madden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. april 2005 #119 Del Skrevet 6. april 2005 Bare innom og sjekker... Skjer det noe, eller? *mase-smilie* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RoadQueen Skrevet 6. april 2005 Forfatter #120 Del Skrevet 6. april 2005 Takk for helsingar jenter! Kjempekoseleg at de er innom! :bukke: Eg var på kontroll på fødestova sidan jordmor i bygdi er sjuk - og igjen so er alt heilt fint - ingen problem eller komplikasjonar. Bortsett frå at i Februar har dei bestemt øvre aldersgrense på førstegongsfødande. Eg er sovidt over aldersgrensa - men ingen har sagt noko om detta sidan overlegen innførde grensa. Det betyr at uansett kor frisk eller mangel på komplkasjonar eg har hatt so skal eg sendast til ein klinikk med fleire fødslar enn fødestova. Hadde eg vore yngre men kanskje med komplikasjonar hadde eg ikkje vorte henvist vidare. Er det lov å bli frustrert over helse-noreg eller??? Eg sit att med eit inntrykk av at prestisje er viktigare enn pengar og ikkje minst pasientane sitt beste. Eg skjønar at det er til mitt eige beste og at statistikken talar imot meg - men eg var altso so innstilt på den lokale fødestova der me har vore på omvising fleire gonger, og vorte selektert dit at eg gjekk heilt i kjellaren - verden var fullstendig imot meg. Mannen var kjempesympatisk med meg, so snill og god - men eg klarde ikkje å blidna so mykje - full i sjølvmedynk so eg var... No lovde overjordmor å diskutera meg med overlegen, sidan eg var friskare enn ein gjennomsnittleg 25-åring - so fekk me sjå kva det vart til. Men med detta tempoet på knøttet er det ikkje sagt det vert fødestova likavel, for om ei veka går fristen ut - kontrakten oppsagt - då vert det henvisning til større klinikk for igangsetjing. Lite lyst til det da... Skal innatt til kontrol på laurdag - då med ultralyd for å sjå at alt er bra og at fostervatnmengden er god. Ellers er alt bra. Surt og kaldt ute, vind - orkar ikkje gå tur i slekt vær. Mor var innom med nysteikte kringler til oss i dag - og dei er berre so vannvittig gode! Sist me fekk åt me opp alle på ein dag! Det haglar med tekstmeldingar på telefonen - om ikkje det skjer noko snart. Kva gjer folki når det skjer noko undrast eg - trur dei eg sit og meldar med dei idet knøttet sprett ut i verdi??? Dagens høgdepunkt var ein melding frå ein gammal kjenning som eg ikkje har hatt kontakt med på mange år. Me var på mange turar i lag tidlegare - men har mista kontakten gradvis. Forhåpentlegvis kan me treffast i løpet av sommaren - det vert kjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå