Marc Spector Skrevet 1. august 2008 #1 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hei. Jeg er en 72-modell mann som etterhvert nærmer meg gjennomsnittsmannen i Norge da jeg har to barn og er separert.. Jeg har fått opp øynene for nye sider ved livet, og prioriterer visst annerledes enn tidligere. Plutselig er det godt å prate med villt fremmede på et forum som dette f.eks. om barn og kjærlighet og hva som helst egentlig. Har vært litt innom en dateingtjeneste uten egentlig å gå helhjertet inn for å finne en ny partner, men det var godt å prate med folk på forumet der. Har deaktivert profilen min der, men savner forumdelen. Derfor prøver jeg meg her. Om noen har lyst til å bare prate med noen om hva som helst, så er det bare å skrive her eller sende meg en personlig melding. Jeg lover å svare alle! :-) Endret 14. januar 2009 av Marc Spector Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Magica de Spell Skrevet 1. august 2008 #2 Del Skrevet 1. august 2008 Velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 1. august 2008 #3 Del Skrevet 1. august 2008 Velkommen! Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. august 2008 #4 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angeleyes Skrevet 1. august 2008 #5 Del Skrevet 1. august 2008 Velkommen Håper du kommer til og trives her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. august 2008 #6 Del Skrevet 1. august 2008 Hallo på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 1. august 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 1. august 2008 Takk for hyggelige velkomsthilsener! Idag har vært nok en flott sommerdag, og jeg passet på å ta en tur til byen etter jobben og spiste middag med barna på Jonas B Gundersen. Det var faktisk så varmt at vi valgte å sitte inne i skyggen.. Ved åpne vinduer da vel å merke! Det skal visst være slutt på finværet imorgen så da måtte vi jo passe på å spise "ute" mens vi kunne. Nå strir jeg med barna som har lagt seg for en time siden, men bare tøyser og vil ikke sove.. Det har sklidd ut litt i sommer gitt.. (både hos meg og hos mor), og nå er det siste innspurt for å forskyve døgnrytmen før barnehage og SFO på mandag. Men det er ikke enkelt når barna må sove i køyeseng på samme rom! Hadde hvert sitt rom hjemme tidligere og det var MYE enklere.. :-/ Men de har det morsomt og hyggelig sammen da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 1. august 2008 Forfatter #8 Del Skrevet 1. august 2008 Velkommen fra meg også! Jeg liker å tro at jeg kan prate om absolutt alt, men må vel innse at jeg har noen små tomrom i min viten. Da tier jeg still og lytter i stedenfor. Jeg er nok litt typen som gjerne prater om alt, men ikke om ingenting .. ?? :gjeiper: Altså kan jeg være litt sein å få igang dersom samtalepartneren heller ikke har mye å komme med. Jeg hater å komme med floskler som "flott vær idag" osv, men avogtil er det bare påkrevet for å unngå flau nikking når man passerer naboen. Jeg er dårlig på å diskutere politikk, men relativt god på tekniske greier og etterhvert ganske oppdatert på miljø"vennlige" biler f.eks. Jeg har ikke den mest miljøfornuftige bilen i gata, men jeg har en sykkel jeg er ganske så fornøyd med! Jeg importerte i fjor to tråsykler med elektrisk hjelpemotor fra Kina, og dette er helt geniale saker!! Jeg sykler nå mangfoldige ganger oftere og lengre enn tidligere, og jeg blir tross hjelpemotoren så svett og sliten jeg bare vil, men jeg kommer fortere frem og lengre opp i åsen og får sett mer. Vil jeg ikke bli svett, er det heller ingen sak om jeg holder meg unna de verste motbakkene. Anbefales!! Bable bable... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 2. august 2008 #9 Del Skrevet 2. august 2008 Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. august 2008 #10 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 2. august 2008 Forfatter #11 Del Skrevet 2. august 2008 ...og nyskjerrig som jeg er; jeg måtte bare inn og sjekke hvem denne Jonas B. Gundersen var....og jeg ble positivt overrasket. Ja det kunne jo like gjerne vært en kompis av meg når jeg tenker meg om.. hihi. Men det er altså en pizzarestaurant. Så stilig presentasjon! Takk!Nå får du en gylden anledning til å være mat-anmelder Mr. Spector: Hva spiste du/dere og hva blir karakteren? *kanskje jeg skal teste dette ut, siden det ligger en slik en i en av nabobyene mine også - ukjent fra før av, men NÅ vet jeg om den i alle fall* :D Hihi.. Vi spiste en safe pizza: Kafé Iris med skinke og sjampignon. (For barnas skyld..) Jeg vil nok gi denne et terningkast fire, da skinkepizza vel aldri blir den mest spennende pizzaen.. Favoritten er nok Floorlegger!! :gjeiper: Bare synd jeg er litt pinglete med sterk mat, så jeg må alltid bestille den uten Jalapeños.. Deilig allikevel, men et must med rømme på! Mmm! Terningkast seks! Menyen HER Jonas B Gundersen HER PS: Du som er så nyskjerrig sier du.. Du har vel sjekket hvem denne Marc Spector er også du da? :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Bee Skrevet 2. august 2008 #12 Del Skrevet 2. august 2008 Velkommen Moon Knight Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 2. august 2008 Forfatter #13 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Velkommen Moon Knight Takk! :-D Innlegget er redigert iht reglene. Yvonne (mod) Endret 2. august 2008 av Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curry Skrevet 2. august 2008 #14 Del Skrevet 2. august 2008 Hallois! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 3. august 2008 Forfatter #15 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Jeg og barna har nå rigget oss til foran TV'en med is og snacks og skal se på Formel 1! Go Kubica! EDIT: Ønsker meg større enn 24" TV!! Endret 3. august 2008 av Marc Spector Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. august 2008 #16 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) --- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 3. august 2008 Forfatter #17 Del Skrevet 3. august 2008 Hehe,- jeg måtte nok sjekke på nett ja. Eneste måten å få vite noe på det vet du. Skal jeg si min ærlige mening, så kunne jeg godt tenkt meg et tv-fritt hjem... Det går så mye tid bort, som kunne vært brukt på helt nye ting å lære seg, men jeg får liksom ikke helt til å kvitte meg med den heller. Tv er ok å ha også da... Jeg er et spaltet damevesen, jammen er jeg det! Det er ikke så langt unna TV-fritt her egentlig.. Ser alle Formel 1 løpene og et fåtall utvalgte TV-serier. MEN jeg skulle gjerne hatt meg en MYE større skjerm som jeg kunne sett film på! Er glad i å se film, men ikke så glad i å se det som tilfeldigvis går på TV. Ser jeg på TV uten mål og mening.., står den helst på Discovery-channel. Der går det mye interessant! Så du klarte ikke å finne ut hvem jeg var nei.. Hihi. Jeg har ikke klart å finne ut hvem du er heller, men jeg håper du er Margareth Berger! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. august 2008 #18 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) ---- Endret 11. november 2015 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 4. august 2008 Forfatter #19 Del Skrevet 4. august 2008 Marc Spector tenker: " Hmm.. Siden Margareth ikke svarer må det jo være noe hun skjuler!? Jeg tror nok det ER Margareth Berger jeg! Håper det dukker opp noen signerte skiver i posten en dag!.. :gjeiper: " Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marc Spector Skrevet 4. august 2008 Forfatter #20 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg ble høflig anmodet om å flytte til dagbok-delen av forumet, og ble lovet at her fikk jeg lov til å skravle så mye jeg ville! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå