Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok

Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Ja nå er det snart bare 2 uker igjen :hakeslepp:

Har så masse å gjøre............ Men må vente på teite lønna som kommer på fredag :grine:

I dag skal jeg farge etterveksten og på lørdag skal jeg stripe håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er blond :sjenert:

Er naturlig blond, men har noen nyanser lysere, så det blir en liten ettervekst uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Ville bare si lykke til med bryllupet som er snart, kjempefin dagbok du har, blir spennende å høre hvordan bryllupsdagen din var :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Ville bare si lykke til med bryllupet som er snart, kjempefin dagbok du har, blir spennende å høre hvordan bryllupsdagen din var :klemmer:

Hyggelig at du stakk innom boka mi :klemmer:

Ja ikke mange dagene igjen nå, til jeg kan ha bryllupsreferat :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir koselig å lese!! :jepp:

Husker ikke helt i farta om du har skrevet noe om det, så jeg spør jeg: Skal dere på noen bryllupsreise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

:strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix:

<ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_loveshower.gif' alt=':strix:'> :strix: 15 dager igjen nå vennen :strix: :strix:

:strix: :strix: :strix: :strix:

:strix: :strix:

:strix:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi... Drømmeferie!! :dåne:

MMMMMMMMM ja blir deilig.

Jeg og kjære har gått gjenna ganske mye det siste året. Blandt annet døde min far for 1 år siden 1 mnd etter min bestemor gikk bort. Så det har vært et stressende og slitsomt år for oss.

Blir deilig og koble helt av.

Bare så synn at jeg har veldig flyskrekk :snurt:

Derfor har vi betalt ekstra for første klasse på flyet. Inkluderer da at man kan ha med ekstra bagasje, egen innsjekkings lounge på gardemoen, fri drikke hele flyturen og treretters måltid samt bedre benplass og seter :strix:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ojj ojj det må jeg si :jepp:

det blir jo skikkelig luksustur det jo :strix: Skal dere dra med en gang etter bryllupet eller? :)

Så trist med pappan og bestemoren din da :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MMMMMMMMM ja blir deilig.

Jeg og kjære har gått gjenna ganske mye det siste året. Blandt annet døde min far for 1 år siden 1 mnd etter min bestemor gikk bort. Så det har vært et stressende og slitsomt år for oss.

Blir deilig og koble helt av.

Bare så synn at jeg har veldig flyskrekk :snurt:

Derfor har vi betalt ekstra for første klasse på flyet. Inkluderer da at man kan ha med ekstra bagasje, egen innsjekkings lounge på gardemoen, fri drikke hele flyturen og treretters måltid samt bedre benplass og seter :strix:

høres ut som en skikkelig luksus ferie, velfortjent absolutt :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen alle sammen :danse:

Sitter med litt sommerfugler i magen i dag jeg :biggrin:

Vi skal til preste mannen i morra for gjennomgang av vielsen :strix:

Har litt sånn glede grue meg følelse.

Dagene raser avgårde fra meg nå, føler jeg går litt rundt meg selv med alt jeg har og gjøre :lol:

Blir så lei av at alle rundt meg spør meg hver dag om jeg har bryllupsnerver.........NEI JEG HAR IKKE DET :kjefte:

Og når jeg sier nei til det, blir folk så overasket. Akkurat som at alle som gifter seg skal gå å ha nerver for det :vetikke:

Jeg GLEDER meg sinnsykt og har ikke nerver. Bare litt angst for jeg ikke husker alt som må ordnes. Men det har jo ikke ne med selve vielsen å gjøre.'

Unskyld utbruddet. Måtte bare få det ut :sprettoy:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...