Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg laget en tråd inne på ris, ros og tips også, men jeg fikk ikke noe svar på hvorfor den ticket feil.. :sukk: Men de skulle se på saken sa de..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teite ris og ros siden da :sur:

Måtte bare stikke innom en snartur mens jeg er på jobb :blomst:

Er så lite kunder akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeeee ;) Ser det jo :jepp:

Hva er planene for helga da BambiLambi?? :)

Hihi BambiLambi :fnise: Likte den jeg.

Helge planer er ferdig på jobb i dag om 1 time :jepp: Hjem lage nacho med Bambimannen og kose meg.

På jobb igjen i morra kl 12-18,30. Så hjem nyte :vin: biff og litt :sengekos::fnise:

Hvordan ser din helg ut da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesj... ikke noe spesielt på tapeten.. :)

Jeg har ryddet og vasket kåken i dag, og i morgen blir det singstar og en stram en sammen med noen venninner :Nikke:

Skulle jo allerhelst fått gjort litt på oppussingsprosjektet mitt også... :roll: Men jeg er litt lei av det... Har du lyst å male taket mitt??? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er som har rydda :enig:

Åhh singstar og en sterk en er min spesialitet hær i livet :danse:

VIL OGSÅ :jepp:

Tok en slik helg sist helg jeg, men ikke med venninner. Men med bambimannen og noen kompiser :laugh: Gøy.

Maler gjerne taket ditt jeg :jepp: Er en kløpper på tak maling. :nigo:

Endelig hjemme fra joobb nå, ahh. Deilig. Skal lage nacho og kose meg. Må hoppe i dusjen så er jeg tilbake hos dere vakkre damer snart.. Kan jeg spørre deg hvor gammal du er dinadama du søtte snille :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at du stakk innom miso :biggrin:

Er egentlig på jobb nå, men greier ikke la vær å snike litt hær inne :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, kjenner problemet :ler: må innom KG når jeg er på jobb, har blitt en del av rutinen det.. hehe, slå på pc, sette på vann, sjekke mail, inn på KG, svare på KG, lese KG, svare mail, drikke te og så en tur innom KG før det er på tide å jobbe :fnise: å så er jeg innom iløpet av dagen, er man avhengi så er man avhengig :fnise: må få meg en dagbok etter bryllupet også, er så avhengig av å være her at det er bare nødvendig :fnise:

kjære spurte meg hva jeg skulle gjøre etter bryllupet når jeg ikke lenger trenger bryllupsdagbok, svarte at da lager jeg vanlig dagbok.. han mumlet "ja, det burde jeg tenkt meg!" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: Hurra for KG eller rettere sagt for dere damene hær inne :jepp:

Ja må også skaffe meg vanlig dagbok hær inne etter bryllupet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det blir helt klart dagbok her etter bryllupet :jepp: hadde blitt sprø hvis ikke jeg kunne være her inne etter at jeg har giftet meg, muligheten for at jeg er avhengig er tilstedet :sjenert:

helt enig i at :danser: for alle jentene her inne på KG :skaal:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hi hi, det hadde vært litt kult :fnise:

må ha en :gravid: bok når den tiden kommer, det er klart :) men får ha en vanlig dagbok inntil den tid :lur:

vil dere ha barn fort etter bryllupet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...