Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

hi hi, det hadde vært litt kult :fnise:

må ha en :gravid: bok når den tiden kommer, det er klart :) men får ha en vanlig dagbok inntil den tid :lur:

vil dere ha barn fort etter bryllupet??

Jaaa, det hade vært rå gøy. Så kunne vi møtes når jeg var nede i fredrikstad og besøker brødrene mine :jepp:

Vi har ikke noe sånn fast plan på når vi skal ha barn, men vi er ikke akkurat så forsiktig heller. Så blir nok ikke så alt for lenge etter bryllupet til det blir :kgbaby: Gleder meg til det.

Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje vi rekker å ha det samtidig, Bambi? (Hvertfall litt.) :) Jeg blir ferdig med skolen til våren, og så skal vi flytte. Men etter jeg har vært i jobb en liten stund skal vi nok prøve ja. :lur: Min kjære har jo vært babysyk i flere år nå, stakkar. :ler:

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi rekker å ha det samtidig, Bambi? (Hvertfall litt.) :) Jeg blir ferdig med skolen til våren, og så skal vi flytte. Men etter jeg har vært i jobb en liten stund skal vi nok prøve ja. :lur: Min kjære har jo vært babysyk i flere år nå, stakkar. :ler:

:jepp: Hadde vært kjempe koselig å fått det til å korispondere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk nokk en dag ute. Hater egentlign å være ute.

Sitter i senga nå med en full dårlig kjære ved min side. :sur:

KJIPT.

Er ikke trøtt engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har vært innom boka di før, skam meg :riste: men er en tur innom nå for å legge igjen ett spor :klemmer:

Signerer denne... Skam meg også...

Men nå har jeg lest hele dagboka og er heeelt oppdatert!! ;) Lykke til med den videre planleggingen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får time det sånn at det klaffer :jepp: er med på den :fnise: hvis man kan time noe sånt :ler:

vi har ikke noe planer, tar det som det kommer.. men det er jo ett ganske naturlig steg etter å ha giftet seg.. og familiene våre er veldig klar for småttiser.. kanskje mer enn vi er :fnise:

selv skulle jeg gjerne ha kjære for meg selv enda en stund :rødme: ikke heelt klar til å dele han enda :fnise:

men syns absolutt vi skal treffes når du er og besøker familie i fredrikstad :)

Tror Dina vil vi skal vente til hun å kan være med på :gravid: bok!! Vi får ha egne barselgruppe :fnise: Fr.stad, oslo, barteby osv :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag så mange :gravid: dagbøker dere vil for min del :ler:

Jeg er bare ikke klar til å ta på meg hvalrosskostymet enda... :sjenert: Har nemlig hørt fra div kilder at man føler seg som en uopplagt hvalross.. :klø: Jeg vil ikke... og ikke har jeg tid heller... Jeg kommer etter dere en gang :Nikke:

Så kan alle sammen være i min :gravid: dagbok for da har dere ikke selv :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag så mange :gravid: dagbøker dere vil for min del :ler:

Jeg er bare ikke klar til å ta på meg hvalrosskostymet enda... :sjenert: Har nemlig hørt fra div kilder at man føler seg som en uopplagt hvalross.. :klø: Jeg vil ikke... og ikke har jeg tid heller... Jeg kommer etter dere en gang :Nikke:

Så kan alle sammen være i min :gravid: dagbok for da har dere ikke selv :lur:

hehe, så søt du er :hug: ta det med, har ikke noe babyplaner her i huset!! tar akkurat det der veldig med ro!! hvem vet, kanskje det ikke kommer noen i det hele tatt!!

fått med dere at Ari og Märtha har fått sin tredje datter idag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei go jentene mine :hallo:

Sitter på jobb i kveld så rekker ikke skrive så mye akkurat nå. Kommer innom i kveld når jeg er ferdig på jobb. :jepp:

Cypress--> Tusen takk for at du er å besøker boka mi :danser:

Kjempe koselig å få hilsen :jepp:

Har vært litt innom di bok tidligere å snoka litt, hihi. Men hadde ikke brukerkonto da så fikk ikke lagt igjen spor fra meg :rodme:

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...