Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Japp da var jeg drukket ut :jepp:

Hadde det helt fantastisk i går. :strix:

Kommer tilbake senere med rapport, må hente meg inn litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ok er nå samla meg litt, men enda sliten. Men her kommer det et referat :jepp:

Mitt utdrikkningslag!

Det hele startet med at jeg skulle spise lunch med min søster på lørdag.

Sto opp og ordnet meg og ble henta kl 10.00 av henne.

Vi kom fram til den kafeen vi skulle spise på, og h spurte om jeg ville ha noe å drikke. Så gikk ho å kjøpte oss 2 cola. Hørte ho snakka med han bak disken. Men tenkte ho kanskje kjente han så tenkte ikke mer på det.

Vi satt å drakk brus og prata, da han disk mannen kom å la et brev på bordet til meg. På konvolutten var det en dame med kjole :fnise:

Jeg bare satt og så på den og spurte helt forskrekka...... E det i dag? E det i dag? Jaaaaaaaa det e i dag :ler: Måtte felle noen gledes tårer (har jo vært nervevrak pga spenninga)

I brevet var det et hint om hvor neste skulle være, kjempe gøy jeg elsker sånne ting.

Fant ut hvor dette var og der sto to nye venner med enda et brev til meg. GØY.

Neste plass sto det enda venninne med neste brev. Da måtte jeg ned til jobb, der sto det to av minne venner/kolegaer som var på jobb og de starta å synge kaptein sabeltann sangen høyt (vi jobber på sten og strøm) så det var mye folk der. Da fant jeg ut at jeg måtte opp på kafeen der på sentret (det står en sånn is kaptein sabeltann mann der oppe). Joda rett igjen, der var det enda en venninne med enda et brev.

På det siste brevet sto det Ikke kong Harald men.... Og jeg gjetta med en gang at det var oppe ved statuen kong Olav :ler: Det er for at jeg og min forlover har hatt kanon fest ved den statua og tatt masse tullebilder der.

Joda der bak kong Olav sto min forlover med en vakker plast tiara med slør på :skratte: Den måtte jeg ha på meg.... Bel så fin så. :lur:

Da etter mye latter og klemmer, bar det ned på jobb igjen for neste oppgave og for å vise meg fram.

Vell nede på sentret fikk jeg min neste oppgave var at jeg skulle til proffesjonell sminking hos en stylist.... Det var så gøy. Ble skikkelig tøfft sminka, med soting rundt øynene. Det tok ca 1.30 time. Etterpå kom forloveren min og henta meg så bare det avgårde til en resturang, der satt alle rundt et langbord og venta på meg. Fikk mange blikk med tiara, slør og den sminken :fnise: Vi spiste deeeeeeeilig mat :spise: Og drakk vin. Var kjempe koselig. Mens vi spiste skulle vi leke en lek... Gjett hvem den er fra. Det var kjempe gøy, søstra mi filma mens jeg fortalte historiene bak det de hadde gitt meg. Ble mye latter. Greide alle jeg :nigo:

Etter mat og leken skulle vi ned på sentret atter en gang.. der ble det mange blikk altså.. og mange som stoppa meg og sa jeg så så fin ut. ;) Neste oppgave gikk utpå at jeg fikk et engangskamera og en pose poppkorn, jeg skulle ta 17 bilder av meg selv og tilfeldige manner med poppkorn i nesa :hoho: Ingen match for meg... Gikk rundt og knipsa, men fikk bare to til å ha poppkorn i nesa sammen med meg. Det var en gammel mann og en på min alder.. Denne leken var GØY.. :happy:

Så skulle jeg skifte klær, fikk på meg en kjempe fin hvit kjole som ene venninna mi hadde lånt bort, høye hæler og sløret. Så skikkelig ut som corps bride med den sminken. Ut og posere mens min kollega tok bilder (ho er hobbyfotograf) Tok bilder rundt i sentret (tungt å posere når alle i sentret ser på deg) :rodme: Men gøy dette også. Jeg er mye tøffere enn jeg trodde :jepp:

Fikk skiftet ver til normale klær igjen. Men enda med tiara og slør. Så skulle vi hjem til forlover, der vi skulle være til vi skulle ut. Noen måtte dra hjem først, så vi var ikke så mange som dro dit. Det var godt foor da fikk jeg roet meg litt. Hjemme hos forlover var det tema SEX IN THE CITY... De hadde pyntet så fantastisk fint der hjemme, var skikkelig fint. Bord med champagne og vin og sprit osv. Masse digg mat og snacs.. Vi kosa oss skikkelig.. Utpå kvelden kom resten av gjengen. Jeg måtte skifte til kjolen igjen, for den skulle jeg ha på meg når vi skulle ut på byen senere.

Underveis så skulle vi ha drikkeleker. Da var det gjett hva som tilhører hvem sin veske. De hadde outtet ting fra veskene sine oppi en konvolutt og jeg måtte gjette hvem som eide de tingene, hvis jeg gjettet feil måtte jeg drikke. Jeg gjettet liksom feil på alle g drakk og drakk :skaal: Etterpå kom det sannheten fra, ALT var fra badet til min forlover :overrasket:

DE LURTE MEG :lur: Men herregud det var konge lek, masse latter og de syns det var utrolig gøy at jeg valgte den og den tingen til de og de.

Så var det masse singstar og drikking drikking drikking :nigo:

Kl 12 gikk vi ut... Dansa masse fikk vip inngang siden jeg var så pen "brud".

Masse komplimanger fra fremmende folk som stoppet meg i gata. :strix:

Hadde det helt fantastisk. :bolledeig:

Ble tatt mange bilder og filmet masse under hele dagen. Har ikke fått tak i noen bilder enda. Men kommer underveis. :D

Bare gled dere jenter.. Dette er helt fantastisk gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk alle dere :sjenert:

Ja dagen var helt fantastisk, og dere har mye og glede dere til :jepp:

I dag har jeg og mamma vært å handlet inn nesten all maten som vi treng i bryllupet :danser: Snille mamman sin. :strix:

Har også handlet inn sånn stæsj til baren :nigo:

Og noen serveringsbrett...

Er så gøy nå når det er bare 19 dager igjen :strix::bolledeig::bond::strix::bolledeig::bond::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke har dere valgt?

Tuuuussssen takk ha en nydelig helg du også misomor :klemmer:

Høres ut som du hadde ett fantastisk utdrikningslag :strix: :strix: det er utrolig moro når det skjer og man lever liksom i en liten boble den dagen :hoppe: så flinke de var, hørtes ut som det var masse morsomme leker :hoppe:

:skya: :skya: :skya:

sender deg link til marsjene vi har valgt på PM :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som du hadde ett fantastisk utdrikningslag :strix: :strix: det er utrolig moro når det skjer og man lever liksom i en liten boble den dagen :hoppe: så flinke de var, hørtes ut som det var masse morsomme leker :hoppe:

:skya: :skya: :skya:

sender deg link til marsjene vi har valgt på PM :kose:

Hei vennen :)

De var helt nydelige de dere har valgt. Gled deg, det kommer til å bli såååå bra :jepp:

Ja det utdrikkningslaget va fantastisk gøy. Jeg smiler enda. Var deilig å få all oppmerksomheten fra vennene mine en hel dag :fnise:

Forlover og søstra mi var kjempe flinke å finne på ting. Skal nok ta igjen når søstra mi gifter seg neste år :lur:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært innom her før..? :klø:

Sikkert fordi du starta boka mens jeg hadde kg-ferie i sommer, men det er ingen unnskyldning! :kjefte:

Uansett, nå er jeg helt oppdatert! :jepp:

Her er mine umiddelbare reaksjoner: Utdrikningslaget ditt hørtes kjempeartig ut, kjolen din er nyyydelig og du skal snart gifte deg, din heldiggris!!! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager har jeg ikke vært innom her før..? :klø:

Sikkert fordi du starta boka mens jeg hadde kg-ferie i sommer, men det er ingen unnskyldning! :kjefte:

Uansett, nå er jeg helt oppdatert! :jepp:

Her er mine umiddelbare reaksjoner: Utdrikningslaget ditt hørtes kjempeartig ut, kjolen din er nyyydelig og du skal snart gifte deg, din heldiggris!!! :strix:

Så hyggelig at du fant veien inn i min bok :jepp:

Har nok vært å snoket på din noen ganger ja :lur:

Tusen takk for fine komentarer :)

Ja 17 dager igjen nå. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...