Gå til innhold

Bambi85 sin bryllupsdagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hihi Ja leste det jeg også, merkelig navn.

Endelig hjemme nå. Akkurat spist middag faktisk :skya:

Åhh er sliiiiten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg blir forresten med på bebiss etter bryllupet. Så da får dere ta en besøkstur til Oslo også! :jepp:

:jepp: Det blir bra. Seff kommer vi til deg også en tur :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei! Måtte stikke innom jeg og! :) Kjolen er fantastisk vakker, jeg åååååååå'et fælt da jeg så den! :rødme:

Det er ikke lenge til nå!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei! Måtte stikke innom jeg og! :) Kjolen er fantastisk vakker, jeg åååååååå'et fælt da jeg så den! :rødme:

Det er ikke lenge til nå!! :hoppe:

Hei hei. Bare koselig at du er innom en tur :jepp:

Ja den kjolen er vakker, har jeg vist deg den foresten eller har du sett den en annen plass? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei. Bare koselig at du er innom en tur :jepp:

Ja den kjolen er vakker, har jeg vist deg den foresten eller har du sett den en annen plass? :sjenert:

Åhh du tenkte på din vakkre kjole :fnise: Tok litt tid før jeg koblet. Er litt fjern for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir snart gæææærn :overrasket:

Snart er det min tur å drikkes ut :skaal: , og jeg har ikke den minste snøring på når det er eller hva som skal skje. Jeg har alltid kontroll over alt som foregår rundt meg. Men denne gangen vet alle untat jeg. :skratte:

Min forlover er akkurat som meg så ho vet nøyaktig hvordan ho skal lure meg trill rundt, noe hun har greid perfekt.

Så nå går alle rundt og er hemmelighetsfulle. JEG VIL VITE JEG OGSÅ :tongue:

Gleder meg så sinnsykt til den dagen, men greier nesten ikke vente på den. Jeg er så nyskjerrig av meg. Jenter gi meg styrke til ikke å pine info ut av kjære :pls:

Blir nervevrak jeg altså :fnise:

Nei :slår: på meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh du tenkte på din vakkre kjole :fnise: Tok litt tid før jeg koblet. Er litt fjern for tiden.

Nei, jeg tenkte på din Maggie Sottero. Du har jo en link til en kjole her i dagboka. Eller har du ikke valgt den? Navnet stod på lista di og, så jeg trodde det var den jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønner problemet med nysgjerringheten :fnise: hadde nok vært like dan hadde ikke jeg fått mitt når jeg gjorde!! jeg rakk ikke å være nysgjerrig for jeg ble totalt tatt på senga!!!

men er nok bare å holde ut :jepp: å nyyyte dagen når den kommer, gleder meg til å høre referat :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenkte på din Maggie Sottero. Du har jo en link til en kjole her i dagboka. Eller har du ikke valgt den? Navnet stod på lista di og, så jeg trodde det var den jeg :)

Ahh oki, ja da så :fnise:

Ja den er nyydelig. Henger inne på soverommet vårt i posen sin :strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Men min er i all ivory også har jeg ikke de armene/stroppene

Snart kan jeg ha den på igjen :nigo::bolledeig::bond::nigo::bolledeig::bond::nigo::bolledeig::bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, skjønner problemet med nysgjerringheten :fnise: hadde nok vært like dan hadde ikke jeg fått mitt når jeg gjorde!! jeg rakk ikke å være nysgjerrig for jeg ble totalt tatt på senga!!!

men er nok bare å holde ut :jepp: å nyyyte dagen når den kommer, gleder meg til å høre referat :kose:

Ja er selv enig med dee alle i at jeg bare må vente. Vil jo liksom ikke vite noe samtidig som jeg vil det :grinele:

Fikk vite at det egentlig skulle være i sommer, men pga sykdom hos meg så kunne vi ikke ha det da.

Referat kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:sukk: Hei jenter :goodbye:

Nå har jeg vært og trent :trene: og lager middag nå :kokk:

Gruer meg til i morra :sukk: skal til kantor og prate om salmer osv.

Liker ikke møter.

Trenger litt styrke fra dere :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Hei jenter :goodbye:

Nå har jeg vært og trent :trene: og lager middag nå :kokk:

Gruer meg til i morra :sukk: skal til kantor og prate om salmer osv.

Liker ikke møter.

Trenger litt styrke fra dere :jepp:

Det går så bra så! Har du noen salmeønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:strix: Dere er så søte :jepp:

I dag har vi altså vært hos kantor, og det gikk strålende.

Han va veldig behagelig og hjelpsom.

Vi fikk snakket masse om hvilke salmer som er fine og som brukes mye osv. Så fikk vi låne salmebøker med oss hjem som vi skal se i.

Vi fikk beskjed om å velge ut 3 salmer siden vi er det eneste paret som vies den dagen. Da hadde vi god tid.

Etter samtalen gikk vi opp til orgelet og han spillte mange brudemarsjer til oss. Vi valgte Innmarsj---> midtsommernattsdrøm av Mendelssohn Og utgang------> Lohengrin av jan magne førde

Tror vi skal ha iallefall disse to salmene -----> måne og sol

------>guds godhet sang i sinnet og rørte edens trær

Ellers så må vi sette oss ned og se på alle salmene..

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint idag :strix: veldig fine marsjer dere valgte :strix:

ble så rørt når jeg hørte de marsjene vi har valgt jeg, så jeg må sørge for å ha klinex med meg på vei opp kirkegulvet :fnise:

ha en strålende helg bambimor :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint idag :strix: veldig fine marsjer dere valgte :strix:

ble så rørt når jeg hørte de marsjene vi har valgt jeg, så jeg må sørge for å ha klinex med meg på vei opp kirkegulvet :fnise:

ha en strålende helg bambimor :hug:

Hvilke har dere valgt?

Tuuuussssen takk ha en nydelig helg du også misomor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...