Gå til innhold

Lillemor og pondus

pondusa

Anbefalte innlegg

Akkurat sånn er det her også' date=' 0.10 grader opp eller ned hver dag.... Rene jo-jo kroppen... :roll:[/quote']

Eh... Du er heldig! :ler:

Hvis du tar en titt på min chart, så skal du få se jojo! Makan! Her er det faktisk 0,5 grader forskjell på de jeg har tatt med ... :o

Få se din 'a! :ler::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kunne ikke vise min chart...Hadde visst for få temperaturmålinger....

Skal få den ut når det blir litt mer....

Ser jo at din var adskillig mer jo-jo en min!! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det meste pakket! I morgen tidlig litt før 10 bærer det avgårde!!

Vogna med utstyr ligger i bilen, bagene står ferdigpakket på stuen og div ligger ved siden av... :ler:

Handleliste for turen:

:kul: ordne vadere til sambo

:kul: bodyscrub (bodyshop)

:kul: undertøy/bikini

:kul: noe til lillemor???

Snakka med D'Arcy i kveld, de gleda seg kjempemasse til vi kom. Vi gleder oss også, er jo 1/2 år siden vi var der sist!! :o

Har ikke merket noen reaksjoner på MMR-vaksinen enda. *bank i bordet*. Er 7 dager siden hun fikk den.

Tror kanskje det er mer tenner på tur, hun ville ikke legge seg i går kveld, skrek mye i natt og var vrien å få lagt i formiddag. Pussig nok la hun seg ned uten et ord i kveld! :)

Ingen større forskjell, litt oppblåst i rykk og napp, masse kviser fortsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thi hi, murmel brukte innlegg nr 1000 på meg....

Bare innom nettet så snarest for å oppdatere charten + lese siste nytt.

Avreise om litt over 1 time!!! :kul:

Tempen gjorde et drastisk fall i dag...el mon tro??? :roll:

HA EN KNALL HELG ALLE SAMMEN!!! :kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juhuuu, D'Arcy har adsl!!!!!!!

Turen oppover gikk kjempefint, nå har barna lagt seg og vi voksne bare slapper av.

I morgen blir det bytur og vi skal prøve å få treffe flere kjente her oppe!!

Skulle egentlig bare si at vi har kommet vel frem og at vi koser oss!!

Lillemor ble helt vill nå hun møtte spøkelset igjen!! De lekte og styra, og til kvelds fikk hun lov til å bade sammen med han!! :hjerte:

D'Arcy tok noen fine bilder av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei pondusa!

Vil bare ønske deg god helg som antakelig er godt i gang allerede! Håper du og Uhu har det fint på tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med temp er det sånn at tempen synker rett før EL (dagen før) og stiger igjen på EL-dagen. Deretter holder tempen seg høy i en periode til a) du får mensen og den synker igjen B) du er gravid og tempen vil holde seg høy. På den måten kan du se om du er gravid eller ikke, og ikke stresse rundt hvis mensen er forsinket eller ikke. Dette er selvfølgelig svært enkelt forklart og man kan ha en slik høy kurve (trifastisk) uten at man er gravid. Du kan lese masse info hos pernille på www.pernille.info

Det anbefales!

Bare måtte ha det inn med teskje....

Hei Veronal, har en super helg, håper du også har det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med temp er det sånn at tempen synker rett før EL (dagen før) og stiger igjen på EL-dagen. Deretter holder tempen seg høy i en periode til a) du får mensen og den synker igjen B) du er gravid og tempen vil holde seg høy. På den måten kan du se om du er gravid eller ikke, og ikke stresse rundt hvis mensen er forsinket eller ikke. Dette er selvfølgelig svært enkelt forklart og man kan ha en slik høy kurve (trifastisk) uten at man er gravid. Du kan lese masse info hos pernille på www.pernille.info

Det anbefales!

Bare måtte ha det inn med teskje....

Jasså...så du stjeler innleggene mine fra andre sider?! :ler:

...men jeg skjønner ikke helt hva du må ha inn med teskje? temping? eller mitt spede forsøk på å pakke en hel vitenskap inn på 10 linjer??

:wink:

Må bare legge til at det ikke alltid er like enkelt som det kan gå fram av sitatet ovenfor...blir litt smånervøs, jeg. Tenk om jeg villeder dere??? :o :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hulderjenta
blir litt smånervøs' date=' jeg. Tenk om jeg villeder dere??? :o :o[/quote']

Men det gjør du jo ikke! Alle kilder jeg har vært borti viser samme temp-endring gjennom syklusen som det du sier! :tommelsmil:

Og til Pondusa (som tross alt eier denne dagboken :wink: ): Ønsker deg en fin uke! :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt verdens beste helg i "gammelbyen"! :)

Fått truffet BIM(barn-i-magen)-venninner med lillemors småvenner.

Vi har shoppet litt, vært på besøk, gått litt på tivoli og kost oss hjemme hos D'Arcy-familien.

Jeg fikk ordnet vadere til sambo, fikk tom noen litt bedre vadesko enn beregnet!! :)

Jeg fikk handlet bursdagsgave til niese`s 3 årsdag. "Supergirl"-skjorte (superman for jenter) og et rødt miniskjørt.

Til meg selv handlet jeg noen truser :oops: , cocoa bodyscrub, hampskrubb og dusjsvamp (alt fra bodyshop).

Lillemor har hatt en fabelaktig helg sammen med lillekjæresten sin. De har badet sammen, de har trillet vogntur sammen, de har lekt og kost seg og de har kranglet litt.

Med andre ord en helt perfekt helg!!

er gullene våre!!

Lillemor er dessuten litt grinete og sover dårlig for tiden. Oppdaget en stor kul nede i munnen, så det er nok jeksel nr 2 som er på tur. Tror dessuten at 4.fortann nede også er på tur.

Dakar lillepia mi. :cry:

Oppblåst enda. Creamy utflod. Temphopp mellom 35.6 og 36.5, men ingen el å spore...(ingen mens heller..)

90/91 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :D

Så fint at du har kost deg på tur!

Nye tenner ikke ikke noe gøy for de minste nei :(

Glad Lillepia mi er over det værste der nå.

Nattklem fra Murmel!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Murmel!!

Tenner ikke noe gøy, nei. :cry: Lillemor våkna i snitt hver 2.time i natt og skrek og var vrang.

Da jeg endelig fikk sove litt på nattmorran, fant hun ut at hun ville stå opp å skifte bleie...

Så kl 7 måtte jeg opp, holdt på å sovne av i stolen på stua.. :o

Mat skal hun selvfølgelig heller ikke ha, og humøret blir jo deretter...

Nå er det heldigvis snart sovetid i vogna, men da har jeg så mye å gjøre at jeg kan ikke slenge meg på sofaen... :veldigsur:

Skal bli deilig om en ukes tid når pappan forhåpentligvis kommer hjem.

Høres jo ut som om jeg har den trollungen, men det er bare en "sånn" dag, pluss at jeg blir dyktig lei av å være alenemor i 4 uker. Topper seg nå som jeg vet han kommer hjem snart.

Nok en gang høy temp, får jeg endelig bekreftet el på ff-charten nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemor står å banker på baddøren nå og roper "beie". Har visst gjort seg ut.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkenetter høres ikke særlig fristendes ut, nei....og hvertfall ikke når mulighetene til å ta dte inn igjen er begrenset. Dere får ha en nedtellingskalender på kjøkkenet til Pondusamannen kommer hjem igjen :ler:

Tenner er nok ikke noe særlig. De siste 2 årene har jeg fått visdomstenner - og det er ikke noe godt! Det klør og småverker - så det er slett ikke rart at lillemor blir gretten! Jeg som er voksen blir det jo, og!

Ha en deilig kveld ikveld, likevel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...