The Kitten Skrevet 6. januar 2013 Forfatter #7821 Del Skrevet 6. januar 2013 Wow. Dine fremtidsplaner ligner ikke på mine, hehe...... Hva er dine fremtidsplaner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. januar 2013 #7822 Del Skrevet 6. januar 2013 Eh...jeg skal bare være her jeg. KG er hele min verden og fyller et hvert behov. Nesten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. februar 2013 #7823 Del Skrevet 6. februar 2013 Afrika høres kuult ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2013 #7824 Del Skrevet 27. februar 2013 Har hun reist allerede? På alvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 27. februar 2013 Forfatter #7825 Del Skrevet 27. februar 2013 Jeg har ikke reist noen steder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar 2013 #7826 Del Skrevet 27. februar 2013 Godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 27. februar 2013 #7827 Del Skrevet 27. februar 2013 står til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 10. mars 2013 Forfatter #7828 Del Skrevet 10. mars 2013 står til? Det går fint med meg. Har vært i Oslo i helgen. Klarte å fornærme en dame på flyet. Hun skjønte ikke hvilken inngang hun skulle bruke, og stressa fælt med det. Jeg sa "det er egentlig veldig enkelt. Du skal gå inn bak." Hun ble blodig fornærma, og svarte "det er kanskje enkelt for deg." Ehm, det er enkelt for alle som kan tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 10. mars 2013 #7829 Del Skrevet 10. mars 2013 Ååå jeg føler meg skikkelig dust. Hadde jeg sett at du hadde dagbok hadde jeg skrevet i den lenge før! Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 12. mars 2013 Forfatter #7830 Del Skrevet 12. mars 2013 Ååå jeg føler meg skikkelig dust. Hadde jeg sett at du hadde dagbok hadde jeg skrevet i den lenge før! Hvordan står det til? Så koselig å se deg her. Det går bra her! Besøkte min bror i Oslo i helgen. Ellers oppdaget jeg i dag at en eller annen driver og tegner på kassene på jobb. Så jeg sladra til sjefen. Egentlig er jeg ikke sladrete av meg, men det er snakk om hærverk på arbeidsplassen. Sjefen ble ikke blid! Krysser fingrene for at den skyldige blir tatt og får en real reprimade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 12. mars 2013 #7831 Del Skrevet 12. mars 2013 (endret) Så koselig å se deg her. Det går bra her! Besøkte min bror i Oslo i helgen. Ellers oppdaget jeg i dag at en eller annen driver og tegner på kassene på jobb. Så jeg sladra til sjefen. Egentlig er jeg ikke sladrete av meg, men det er snakk om hærverk på arbeidsplassen. Sjefen ble ikke blid! Krysser fingrene for at den skyldige blir tatt og får en real reprimade. Hehe, husker han ene på jobbet gjorde noe lignende, men da med en datomerker. De lappene er sykt vanskelig å skrape vekk, og de var overalt i taket De ble godt sure når de oppdaget det. For ikke å snakke om da vi klarte å søle vann i fryseren, så varene var fastfrøsne :Pog umulig å rykke på.. Endret 12. mars 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mars 2013 #7832 Del Skrevet 17. mars 2013 Så koselig å se deg her. Det går bra her! Besøkte min bror i Oslo i helgen. Ellers oppdaget jeg i dag at en eller annen driver og tegner på kassene på jobb. Så jeg sladra til sjefen. Egentlig er jeg ikke sladrete av meg, men det er snakk om hærverk på arbeidsplassen. Sjefen ble ikke blid! Krysser fingrene for at den skyldige blir tatt og får en real reprimade. Jeg var også i Oslo den helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #7833 Del Skrevet 17. mars 2013 Jeg var også i Oslo den helgen Da håper jeg ikke du fløy fra Bergen, og var den dama jeg fornærmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 17. mars 2013 #7834 Del Skrevet 17. mars 2013 Nei Fortell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. mars 2013 Forfatter #7835 Del Skrevet 17. mars 2013 Har skrevet om henne lengre oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars 2013 #7836 Del Skrevet 18. mars 2013 Hei og hopp, kitten! Er dagen god? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. mars 2013 Forfatter #7837 Del Skrevet 18. mars 2013 Nja. Den er helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars 2013 #7838 Del Skrevet 18. mars 2013 Sånn er min også. Helt grei liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 18. mars 2013 #7839 Del Skrevet 18. mars 2013 De sier jo som regel ifra hvem som skal gå inn hvor. Likevel er det ikke alle som bryr seg om det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest .-L-. Skrevet 18. mars 2013 #7840 Del Skrevet 18. mars 2013 (endret) Buhuu, er influensa syk og begynner på den 3 uken nå. Feberen og det er over, men jeg hoster som om jeg har kols og snør and gør.. Måtte ringe til sjefen min og kjefte litt siden hun har glemt å slrive atest. Ellers er dagen god! Håper din er også. Endret 18. mars 2013 av .-L-. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå