Gå til innhold

Kjære dagbok


The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:helen:

Jeg begynner imidlertid å lure på hvordan jeg skal få penger til å dra til både Colombia og Marokko/Tunisia iløpet av et halvt år? :klo:

Kanskje jeg skal satse på å dyrke pengetrær? Det må jo være en idiotsikker plan. :jepp:

Vil dere høre en vits? Den er på fransk, så jeg må forklare noen ting først. "Lapin" på fransk betyr "kanin." "Qui c'est?" betyr "hvem er det?"

Toc, toc, toc

Qui c'est?

Lapinou

Lapinou qui?

Lapinou year!

:flire:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår :)

Bangkok bank er veldig snille. De har gitt meg 1 000 kroner. :nigo:

Nærmere bestemt 999,89, men det høres bedre ut med 1 000. :hoppe:

Det står at det er en korreksjon, så det er sikkert penger som var mine fra før. Men jeg hadde ikke merket noe om ikke de hadde overført dem til meg.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok vitsen! ;)

Har tenkt litt sånn at tusen kroner i våre dager, må være slik hundrelappen var for lenge siden.

De forsvinner så fort at en ikke rekker å få sukk for seg en gang. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:

Jeg har en plan om å studere demokrati og rettigheter i informasjonssamfunnet, i Oslo til høsten. Det er en bachelorgrad som er sammensatt av informatikk, jus og statsvitenskap. Så den virker veldig spennende. Jeg har ei tremenning som også skal flytte til Oslo, så vi tenker på å leie noe sammen.

Planlegge ikke noe nytt utenlandsopphold med det første, men vurdere utveksling til Canada i fjerde semester. Når det gjelder reiseplaner står Colombia for tur, har funnet ut at det passer bra å reise like etter jul, og bli et par uker. Men det forutsetter at vennene mine skal reise samtidig og at jeg får dyrket disse pengetrærene mine. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Colombiaturen falt i vasken i går. De skal ikke til Colombia i julen likevel. Det blir for dyrt, de må betale full pris for sønnen og da koster det over 30 000 for dem.

Det fine er at det frigjør ressurser til å dra til Afrika og gå tur med løver. :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...