Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal til Marokko, Pjukset. Hvor skal du?

Skal du til Marokko nå igjen? Så deilig! :biggrin:

Jeg vet ikke helt enda, jeg tror det blir litt Norge Rundt :) Skal jeg si ifra hvis jeg tar turen til Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Denne uken har jeg jobbet masse. Var på jobb tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Egentlig så hadde jeg fri torsdag og fredag, men sjefen spurte om jeg kunne jobbe ekstra. Det er mange som er syk, og noen som har ferie. På toppen av det var det noen som satt fast i utlandet, og kom seg ikke hjem pga. askeskyen.

Fredag skulle jeg egentlig :spise: lunsj, og :skravle: med ei venninne. Det er nå utsatt til neste fredag. Man må nesten strekke seg litt når det er så få folk til å jobbe. Det er ikke sjefen min sin feil at folk er syk og det har vært vulkanutbrudd.

Så jeg har tjent en tussing på Eyafjellajökull sitt utbrudd. :nigo:

I dag var det veldig travelt, men det var bare kjekt. :Nikke:

I kveld skal jeg bare være hjemme, og i morgen skal jeg på kino og se An Education.

Har alle hatt en fin helg så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste askesyken :lol:

Jeg har hatt en trivelig helg :nigo:

Håper jeg kommer meg til Bergen til uka jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Så heldig du er som skal til Marakko!

Siden det ser ut til at det blir husskjøp her snart hvis alt går som planlagt, så er det mulig vi må droppe den planlagte turen til Kroatsia noe som er utroooolig skuff! Men vi får ta en tur til Sverige :ler:

Hva gjør du i dag tk? Er det fint vær i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg og venninnen min bestemte oss for å droppe kino i kveld. Vi har gått tur sammen istedenfor. Vi så bl.a Norges høyeste :tre:. Jeg ante ikke at det var i Bergen, men det er det i alle fall. Et grantre som var 45.9 m. :opplyser:

Jeg har fått tilbake pcen min som var på reprasjon. Mamma var en :engel: og hentet den for meg i går. :nigo:

I kveld skal jeg se mer Sex og singelliv, og så skal jeg se House.

I morgen skal jeg til frisøren, og rette håret mitt. Det tar fem timer! :dåne: Vil noen komme og underholde meg? :pls:

Ha en fin kveld alle sammen. :klem:

P.S. Teriyaki: Det er overskyet her i dag. Egentlig var det meldt :sol:

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det 5 timer?? :dåne:

Du får ta med deg ei lydbok :ler:

:Nikke:

Har du hatt en fin helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har du så mye krøller Kitten? Vi kan godt bytte, jeg har helt rett hår :dåne:

jeg har ikke gjort mye i helgen, gått litt tur og tatt litt bilder. Også har jeg spist mye hummus, jeg går liksom aldri lei :ler:

Så gøy at du trives godt i jobben og at du fikk litt ekstra cash :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Lite nytt her også. I morgen og onsdag skal jeg på kurs, og det gleder jeg meg til :) Moro å gjøre noe annet enn å bare jobbe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...