trulta_ Skrevet 28. april 2010 #4941 Skrevet 28. april 2010 Kitten, Gondolen står 2 ganger. Men gondol i Venezia var herlig. Men for en liste
Tiarra Skrevet 28. april 2010 #4942 Skrevet 28. april 2010 Waw! Mye bra og interresante ting du har lyst til å gjøre. Mange av de vil jeg og gjøre en vakker dag Men er rekkefølge viktig for deg?
The Kitten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4943 Skrevet 28. april 2010 Dæven Kitten, det var mye du hadde lyst til å gjøre (og mye kult!)Folk pleier liksom ha en topp 5 liste over ting, du har en topp 150 liste. Du er så skjønn!
The Kitten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4944 Skrevet 28. april 2010 Kitten, Gondolen står 2 ganger. Men gondol i Venezia var herlig. Men for en liste for at du meg om det. Da erstatter jeg den ene gondol i Venezia med "fotografere en truet dyreart." Teller blondiner? De holder visstnok på å bli utryddet.
The Kitten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4945 Skrevet 28. april 2010 Waw! Mye bra og interresante ting du har lyst til å gjøre. Mange av de vil jeg og gjøre en vakker dag Men er rekkefølge viktig for deg? Rekkefølgen det er skrevet i er tilfeldig. Jeg må ta det i den rekkefølgen som passer best.
Teriyaki Skrevet 28. april 2010 #4946 Skrevet 28. april 2010 for at du meg om det. Da erstatter jeg den ene gondol i Venezia med "fotografere en truet dyreart." Teller blondiner? De holder visstnok på å bli utryddet. Men jeg tror rødtopper er enda sjeldnere, så det så! Jeg er blond! Men ikke platinablond da. Er mørk blond. Eller kanskje mellomblond. The Kitten, var det sånn at du går på skole eller noe sånt i tillegg til ekstrajobben din? Eller er det mer enn en ekstrajobb? Jeg husker ikke
The Kitten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4947 Skrevet 28. april 2010 Men jeg tror rødtopper er enda sjeldnere, så det så! Jeg er blond! Men ikke platinablond da. Er mørk blond. Eller kanskje mellomblond. The Kitten, var det sånn at du går på skole eller noe sånt i tillegg til ekstrajobben din? Eller er det mer enn en ekstrajobb? Jeg husker ikke Hei hei Ja, jeg studerer også. Studiet heter USA-studier, og jeg har spesialisering i amerikansk politikk. Neste år skal jeg ta journalistikk i USA. Så da blir jeg tilslutt journalist med amerikansk politikk som spesialfelt.
trulta_ Skrevet 28. april 2010 #4948 Skrevet 28. april 2010 for at du meg om det. Da erstatter jeg den ene gondol i Venezia med "fotografere en truet dyreart." Teller blondiner? De holder visstnok på å bli utryddet. *** JEG HAR LEVERT SELVANGIVELSEN MIN
Pjukset Skrevet 28. april 2010 #4949 Skrevet 28. april 2010 Gratulerer, Trulta! Jeg skal levere i morgen. Det sa jeg forsåvidt i går også, og dagen før det igjen. Men det blir det blir
trulta_ Skrevet 28. april 2010 #4950 Skrevet 28. april 2010 (endret) Neste siste dagen i morgen, Pjukset! Så bare husk å levere før fristen går ut. Pluss at jeg har fikset avtalegiro for husleien i dag. Jeg har vært effektiv. Har også hilst på noen damer i dag, men husker ikke navnene jeg er dårlig på navn (av og til hvertfall) Men jeg husker ansiktene. Koslige damer. Akkurat nå spiser jeg druer og tar "besøksrunde" på FV Endret 28. april 2010 av trulta_
The Kitten Skrevet 28. april 2010 Forfatter #4951 Skrevet 28. april 2010 Neste siste dagen i morgen, Pjukset! Så bare husk å levere før fristen går ut. Pluss at jeg har fikset avtalegiro for husleien i dag. Jeg har vært effektiv. Har også hilst på noen damer i dag, men husker ikke navnene jeg er dårlig på navn (av og til hvertfall) Men jeg husker navnene. Koslige damer. Akkurat nå spiser jeg druer og tar "besøksrunde" på FV Jeg har ikke levert selvangivelsen min, for jeg hadde ikke endret noen ting. Jeg skal bare få igjen penger av staten. Så jeg smiler og sier "tusen takk." Trula. Først skriver du at du ikke husker navnene, for så å skrive rett etterpå at du husker navnene. Hvilken av delene stemmer?
trulta_ Skrevet 28. april 2010 #4952 Skrevet 28. april 2010 Ansiktene skulle det siste være Skal fikse på det.
Pjukset Skrevet 29. april 2010 #4953 Skrevet 29. april 2010 Jeg har ikke levert selvangivelsen min, for jeg hadde ikke endret noen ting. Jeg skal bare få igjen penger av staten. Så jeg smiler og sier "tusen takk." Så heldig du er Jeg har ørten kvitteringer og gå igjennom, så jeg må holde tunga rett i munnen.
The Kitten Skrevet 29. april 2010 Forfatter #4954 Skrevet 29. april 2010 I dag er det her. Hvem skulle tro det? Jeg skal på kino med ei, kanskje to eller tre venninner i kveld. Vi skal se "An Education." Det har egentlig vært planlagt lenge, men det har ikke blitt noe av før i dag. Jeg gleder meg til filmen. I morgen skal jeg treffe ei annen venninne, som jeg egentlig skulle ha truffet forrige fredag. Det gleder jeg meg masse til. . Lørdag skal jeg også treffe enda ei venninne. Så det blir masse venninnetreff på meg de kommende dagene. Jeg er veldig glad for at 1. mai er på en lørdag i år. Siden jeg vanligvis er på jobb om lørdagene. Hadde det vært en søndag tror jeg at jeg hadde følt meg snytt for en fridag. Var forresten på jobb i går. Det kom en mann, og jeg trodde han skulle returnere en vare. Det sa nemlig en kollega av meg. Jeg spurte ham da for å være sikker. "Skal du returnere dette." Han svarte "ja." Så jeg ser på kvitteringen hans, slår varen i retur. Så forsøker jeg å gi ham penger, og han sier: "Hvorfor gir du meg penger, jeg skulle kjøpe det." I svarte faen! Du må ikke si at du skal returnere det da! Hva skal dere i helgen?
mia83 Skrevet 30. april 2010 #4955 Skrevet 30. april 2010 Jeg skal jobbe. Og i morgen skal jeg på dildoparty
The Kitten Skrevet 30. april 2010 Forfatter #4956 Skrevet 30. april 2010 Jeg skal jobbe. Og i morgen skal jeg på dildoparty Såpass! Det blir sikker kjempekjekt. Nå stresser jeg med å finne på noe å skrive, som man ikke tenker av. . Jeg har fått lønn forresten. Så nå har jeg overført 800 kr til høyrentekontoen min, og 250 kr til bsu-kontoen min.
Teriyaki Skrevet 1. mai 2010 #4958 Skrevet 1. mai 2010 Hei hei Ja, jeg studerer også. Studiet heter USA-studier, og jeg har spesialisering i amerikansk politikk. Neste år skal jeg ta journalistikk i USA. Så da blir jeg tilslutt journalist med amerikansk politikk som spesialfelt. Oj, så kult! Skal du bo i USA da eller kan man jobbe som det i Norge også?
mia83 Skrevet 1. mai 2010 #4959 Skrevet 1. mai 2010 Her har det jammen vært stille i dag.. Jaja.. stikker på dildoparty jeg..
*appifany* Skrevet 1. mai 2010 #4960 Skrevet 1. mai 2010 Her har det jammen vært stille i dag.. Jaja.. stikker på dildoparty jeg.. Høres ut som en fortreffelig måte å tilbringe en 1. mai
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå