Gå til innhold

Kjære dagbok

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er vi! :jepp: Har heller aldri sett Frustrerte Fruer

Skrevet

Hsr sett en kvart episode av Frustrerte fruer. Det var ikke gøy. Jeg ble frustert.

Skrevet

Har sett er par episoder. I sommer når jeg var i Roma. 14 dager i Roma er for lenge :ler: Når beina var hoven og jeg ikke klarte å gå så var det digg å se frustrerte fruer. T.o.m sambo ble nesten hektet :fnise:

Skrevet

Vi skulle egentlig se "An Education."

Skal heller kose med med Sex og singelliv i kveld. Ei venninne har vært så snill og låne meg hele boksen! :hoppe:

Jeg holder også på med den nå, jeg har "skoboksen" tror jeg har kommet til sesong 3 eller 4 nå.

Skrevet

Du gjør deg alltid bemerket tydeligvis! :lol:

Skrevet

Ser at de har vært å redigert tråden? :) Du er flink til å "erte" på deg folk :fnise:

Skrevet

Jeg sa jo bare at vedkommende var lite medmenneskelig siden han forsvarte angrep på en kvinne. Skjønner ikke hva som var så gale med det? :klø:

Skrevet

Jeg og sambo så Clash of the titans i går vi, den var da ja.. sånn.. helt ok? Ikke en terningkast 1 som jeg så i avisa her om dagen.

Hmmm..Jeg synes den var max 2, jeg. Eller kanskje 2-.Det som kunne gjort filmen litt bedre, var at Percius hadde bestemt seg for å bli med opp til gudeverdenen. DET hadde jeg likt. :) Men stort sett var filmen en stor, stor skuffelse.

Ja det er vi! :jepp: Har heller aldri sett Frustrerte Fruer

:sjokk: :sjokk: :sjokkert: :sjokkert: :hakeslepp: :hakeslepp:

Frusterte fruer er jo kjempebra!! Så klart, man blir hanskje ikke fengslet etter en kvart episode, men det er en kjempespennende serie. På lik linje med Greys anatomy. :)

Skrevet

Ikke sett Sex and the city? :sjokk::fnise:

Likte du det, Kitten? Jeg syntes det er gøy. Kansje jeg skal se det på nytt :)

Frustrerte fruer er kjempe gøy. Jeg sitter å venter på den nyeste episoden, veldig spennende!! :popcorn:

Og ikke bry deg om at andre kjefter på deg på kg, vi alle har meninger, og de må vi få si uten å bli hakket på :kose:

Skrevet

Jeg sa jo bare at vedkommende var lite medmenneskelig siden han forsvarte angrep på en kvinne. Skjønner ikke hva som var så gale med det? :klø:

Her på KG kan man ikke tråkke NOEN på tærne. Her må alle meninger overveies i det lange og brede før det havner på trykk eller så er h***** løs.

Skrevet

Nå har jeg laget meg en :kaffekopp: med te vel og merke :)

Skrevet

Jeg vil prøve å nå 30.500 innlegg i kveld, men da trenger jeg hjelp! :jepp:

Skrevet

Skal lett hjelpe deg, jeg! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...