Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg ser for meg at det er mest stress i begynnelsen når man blir tilbudt f.eks sjokolade hos venner og de insisterer på at man må ta i mot.

I begynnelsen er det egentlig mest strress pga abstinenser :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men heller sukker enn søtningsstoffer :opplyser:

---------------------------------------

NÅ skal jeg hoppe til køys :goodbye:

Vinduet har stått oppe hele dagen, så temperaturen på soverommet er nær frysepunktet. Jeg får vel være veldig sexy og ta på meg ullnattdrakten min :hoho:

Sånn er det å være samboer. Man hopper ikke alltid til køys med sitt mest sexy undertøy :ler:

Håper alle får en god natts søvn med vakre drømmer :klemmer:

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen er det egentlig mest strress pga abstinenser :opplyser:

Fikk du sukkerabstinenser? Hvordan arter de seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men heller sukker enn søtningsstoffer :opplyser:

---------------------------------------

NÅ skal jeg hoppe til køys :goodbye:

Vinduet har stått oppe hele dagen, så temperaturen på soverommet er nær frysepunktet. Jeg får vel være veldig sexy og ta på meg ullnattdrakten min :hoho:

Sånn er det å være samboer. Man hopper ikke alltid til køys med sitt mest sexy undertøy :ler:

Håper alle får en god natts søvn med vakre drømmer :klemmer:

:natti:

Signerer!

Sov godt og drøm søtt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du sukkerabstinenser? Hvordan arter de seg?

Sov godt Bahia!

Man kan oppleve å bli irritabel, stresset, hjertebank, hetetokter osv. Jeg syns det var lettere å slutte å røyke enn å slutte å spise sukker :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sov godt Bahia!

Man kan oppleve å bli irritabel, stresset, hjertebank, hetetokter osv. Jeg syns det var lettere å slutte å røyke enn å slutte å spise sukker :opplyser:

Så pass! Det er jo ganske mye. Hvor lang tid tok det før du ble kvitt abstinensene da? Var det gjorde for å dempe de eller forhindre at de kom?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så pass! Det er jo ganske mye. Hvor lang tid tok det før du ble kvitt abstinensene da? Var det gjorde for å dempe de eller forhindre at de kom?

Sukker er veldig vanedannende, så det er ikke så rart man reagerer. I tillegg avgiftes man litt når man plutselig kutter ut sukker, og i den første tida så er det helt vanlig å merke det litt på kroppen. Men det er jo ikke sikkert alle kjenner det.

Ingenting jeg gjorde for å dempe/forhindre, etter noen uker gikk det veldig fint. Men så kutta jeg jo ut hvete, meieriprodukter, gjær osv samtidig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sukker er veldig vanedannende, så det er ikke så rart man reagerer. I tillegg avgiftes man litt når man plutselig kutter ut sukker, og i den første tida så er det helt vanlig å merke det litt på kroppen. Men det er jo ikke sikkert alle kjenner det.

Ingenting jeg gjorde for å dempe/forhindre, etter noen uker gikk det veldig fint. Men så kutta jeg jo ut hvete, meieriprodukter, gjær osv samtidig :jepp:

:helen: Vi skal jo "bare" kutte ut sukker. Men det er jo sukker i alt, så det er sikkert ikke lett. Problemet er at jeg kommer bare på ting som det er helt opplagt at det er sukker i som is, sjokolade, brus etc. Hva med diverse pålegg f.eks? (Tenker ikke på nugatti o.l.).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Vi skal jo "bare" kutte ut sukker. Men det er jo sukker i alt, så det er sikkert ikke lett. Problemet er at jeg kommer bare på ting som det er helt opplagt at det er sukker i som is, sjokolade, brus etc. Hva med diverse pålegg f.eks? (Tenker ikke på nugatti o.l.).

Det er sukker i mye pålegg; makrell i tomat, noen skinkepålegg og oster, osv. Man må egentlig lese på absolutt alt.

Jeg håper jeg vinner vibratoren i gårsdagens kalender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen Trulta :)

:jepp: Jeg adopterte kalven din. Den var kjempesøt. :strix: Hva skal jeg kalle den? :klø:

Vil du være med meg og Bahia på å ikke spise sukker etter nyttår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, men jeg bare vet at jeg ikke klarer det. Jeg tror jeg er avhengig av sukker, men det hadde nok gjort meg veldig godt. Bedre å prøve å kutte ut sukker etter julen.

Crap det er kjedelig. Men anbefaler deg ting som tar litt lengre tid. Har du fått laget deg mer åker nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...