Gå til innhold

Kjære dagbok

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg ser for meg at det er mest stress i begynnelsen når man blir tilbudt f.eks sjokolade hos venner og de insisterer på at man må ta i mot.

I begynnelsen er det egentlig mest strress pga abstinenser :opplyser:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men heller sukker enn søtningsstoffer :opplyser:

---------------------------------------

NÅ skal jeg hoppe til køys :goodbye:

Vinduet har stått oppe hele dagen, så temperaturen på soverommet er nær frysepunktet. Jeg får vel være veldig sexy og ta på meg ullnattdrakten min :hoho:

Sånn er det å være samboer. Man hopper ikke alltid til køys med sitt mest sexy undertøy :ler:

Håper alle får en god natts søvn med vakre drømmer :klemmer:

:natti:

Skrevet
I begynnelsen er det egentlig mest strress pga abstinenser :opplyser:

Fikk du sukkerabstinenser? Hvordan arter de seg?

Skrevet
Men heller sukker enn søtningsstoffer :opplyser:

---------------------------------------

NÅ skal jeg hoppe til køys :goodbye:

Vinduet har stått oppe hele dagen, så temperaturen på soverommet er nær frysepunktet. Jeg får vel være veldig sexy og ta på meg ullnattdrakten min :hoho:

Sånn er det å være samboer. Man hopper ikke alltid til køys med sitt mest sexy undertøy :ler:

Håper alle får en god natts søvn med vakre drømmer :klemmer:

Signerer!

Sov godt og drøm søtt. :klem:

Skrevet
Fikk du sukkerabstinenser? Hvordan arter de seg?

Sov godt Bahia!

Man kan oppleve å bli irritabel, stresset, hjertebank, hetetokter osv. Jeg syns det var lettere å slutte å røyke enn å slutte å spise sukker :opplyser:

Skrevet
Sov godt Bahia!

Man kan oppleve å bli irritabel, stresset, hjertebank, hetetokter osv. Jeg syns det var lettere å slutte å røyke enn å slutte å spise sukker :opplyser:

Så pass! Det er jo ganske mye. Hvor lang tid tok det før du ble kvitt abstinensene da? Var det gjorde for å dempe de eller forhindre at de kom?

Skrevet
Så pass! Det er jo ganske mye. Hvor lang tid tok det før du ble kvitt abstinensene da? Var det gjorde for å dempe de eller forhindre at de kom?

Sukker er veldig vanedannende, så det er ikke så rart man reagerer. I tillegg avgiftes man litt når man plutselig kutter ut sukker, og i den første tida så er det helt vanlig å merke det litt på kroppen. Men det er jo ikke sikkert alle kjenner det.

Ingenting jeg gjorde for å dempe/forhindre, etter noen uker gikk det veldig fint. Men så kutta jeg jo ut hvete, meieriprodukter, gjær osv samtidig :jepp:

Skrevet
Sukker er veldig vanedannende, så det er ikke så rart man reagerer. I tillegg avgiftes man litt når man plutselig kutter ut sukker, og i den første tida så er det helt vanlig å merke det litt på kroppen. Men det er jo ikke sikkert alle kjenner det.

Ingenting jeg gjorde for å dempe/forhindre, etter noen uker gikk det veldig fint. Men så kutta jeg jo ut hvete, meieriprodukter, gjær osv samtidig :jepp:

:helen: Vi skal jo "bare" kutte ut sukker. Men det er jo sukker i alt, så det er sikkert ikke lett. Problemet er at jeg kommer bare på ting som det er helt opplagt at det er sukker i som is, sjokolade, brus etc. Hva med diverse pålegg f.eks? (Tenker ikke på nugatti o.l.).

Skrevet
:helen: Vi skal jo "bare" kutte ut sukker. Men det er jo sukker i alt, så det er sikkert ikke lett. Problemet er at jeg kommer bare på ting som det er helt opplagt at det er sukker i som is, sjokolade, brus etc. Hva med diverse pålegg f.eks? (Tenker ikke på nugatti o.l.).

Det er sukker i mye pålegg; makrell i tomat, noen skinkepålegg og oster, osv. Man må egentlig lese på absolutt alt.

Jeg håper jeg vinner vibratoren i gårsdagens kalender.

Skrevet

X for at du vinner! Jeg har ikke deltatt i konkurransen så det er en konkurrent mindre.

Skrevet

Sengen min er fantastisk god! :strix:

Skrevet

Morgen!!

Har dere sovet godt?

Adopterte du kalven min?

Den hadde vakker farge. Jeg fikk Bahia sin kalv.

Skrevet

God morgen Trulta :)

:jepp: Jeg adopterte kalven din. Den var kjempesøt. :strix: Hva skal jeg kalle den? :klø:

Vil du være med meg og Bahia på å ikke spise sukker etter nyttår?

Skrevet

:riste: Sorry, det klarer jeg ikke.

Åhh så koselig at du fikk den, den var så rosa og fin. Hmm navn ja, Rosita kanskje?

Skrevet

Du har jo ikke forsøkt engang. :sukk:

Jordbærene mine visnet. :snurt:

Skrevet

Nei, men jeg bare vet at jeg ikke klarer det. Jeg tror jeg er avhengig av sukker, men det hadde nok gjort meg veldig godt. Bedre å prøve å kutte ut sukker etter julen.

Crap det er kjedelig. Men anbefaler deg ting som tar litt lengre tid. Har du fått laget deg mer åker nå?

Skrevet

:riste:

Jeg har så mange dyr å ta meg av.

En and, et reinsdyr, en okse og to kalver.

Skrevet

:lol:

Da må jeg sende deg en sau snart, pluss at du trenger en hest.

Skrevet

:hoho:

GOD MORGEN BAHIA! :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...