mia83 Skrevet 22. april 2010 #4901 Del Skrevet 22. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 24. april 2010 #4902 Del Skrevet 24. april 2010 Jeg skal til Marokko, Pjukset. Hvor skal du? Skal du til Marokko nå igjen? Så deilig! Jeg vet ikke helt enda, jeg tror det blir litt Norge Rundt Skal jeg si ifra hvis jeg tar turen til Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 24. april 2010 #4903 Del Skrevet 24. april 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 24. april 2010 Forfatter #4904 Del Skrevet 24. april 2010 Denne uken har jeg jobbet masse. Var på jobb tirsdag, onsdag, torsdag og fredag. Egentlig så hadde jeg fri torsdag og fredag, men sjefen spurte om jeg kunne jobbe ekstra. Det er mange som er syk, og noen som har ferie. På toppen av det var det noen som satt fast i utlandet, og kom seg ikke hjem pga. askeskyen. Fredag skulle jeg egentlig lunsj, og med ei venninne. Det er nå utsatt til neste fredag. Man må nesten strekke seg litt når det er så få folk til å jobbe. Det er ikke sjefen min sin feil at folk er syk og det har vært vulkanutbrudd. Så jeg har tjent en tussing på Eyafjellajökull sitt utbrudd. I dag var det veldig travelt, men det var bare kjekt. I kveld skal jeg bare være hjemme, og i morgen skal jeg på kino og se An Education. Har alle hatt en fin helg så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. april 2010 #4905 Del Skrevet 25. april 2010 Leste askesyken Jeg har hatt en trivelig helg Håper jeg kommer meg til Bergen til uka jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TittTitt Skrevet 25. april 2010 #4906 Del Skrevet 25. april 2010 Fin helg her og:) Idag er jeg litt dagenderpå, så da gir meg selv lov til å spise hamburger til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 25. april 2010 #4907 Del Skrevet 25. april 2010 Heihei! Så heldig du er som skal til Marakko! Siden det ser ut til at det blir husskjøp her snart hvis alt går som planlagt, så er det mulig vi må droppe den planlagte turen til Kroatsia noe som er utroooolig skuff! Men vi får ta en tur til Sverige Hva gjør du i dag tk? Er det fint vær i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. april 2010 Forfatter #4908 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) Jeg og venninnen min bestemte oss for å droppe kino i kveld. Vi har gått tur sammen istedenfor. Vi så bl.a Norges høyeste . Jeg ante ikke at det var i Bergen, men det er det i alle fall. Et grantre som var 45.9 m. Jeg har fått tilbake pcen min som var på reprasjon. Mamma var en og hentet den for meg i går. I kveld skal jeg se mer Sex og singelliv, og så skal jeg se House. I morgen skal jeg til frisøren, og rette håret mitt. Det tar fem timer! :dåne: Vil noen komme og underholde meg? Ha en fin kveld alle sammen. P.S. Teriyaki: Det er overskyet her i dag. Egentlig var det meldt Endret 25. april 2010 av The Kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. april 2010 #4909 Del Skrevet 25. april 2010 Tar det 5 timer?? :dåne: Du får ta med deg ei lydbok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. april 2010 Forfatter #4910 Del Skrevet 25. april 2010 Tar det 5 timer?? :dåne: Du får ta med deg ei lydbok Har du hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. april 2010 #4911 Del Skrevet 25. april 2010 Oj, har du så mye krøller Kitten? Vi kan godt bytte, jeg har helt rett hår :dåne: jeg har ikke gjort mye i helgen, gått litt tur og tatt litt bilder. Også har jeg spist mye hummus, jeg går liksom aldri lei Så gøy at du trives godt i jobben og at du fikk litt ekstra cash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 25. april 2010 Forfatter #4912 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg vil gjerne bytte hår med deg. Høres ut som du har hatt en fin helg. Jeg har litt lyst til å sponse en løve. http://www.lionalert.org/pages/sponsor-a-lion.html Tswana var veldig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. april 2010 #4913 Del Skrevet 25. april 2010 Joda den har ikke vært så verst.. har jobbet for det meste da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 25. april 2010 #4914 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg vil gjerne bytte hår med deg. Høres ut som du har hatt en fin helg. Jeg har litt lyst til å sponse en løve. http://www.lionalert.org/pages/sponsor-a-lion.html Tswana var veldig søt. Tswana var nydelig! Jeg likte veldig godt navnet også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 26. april 2010 #4915 Del Skrevet 26. april 2010 Morn Kitten og alle Godt å se at du tjente penger på askeskyen, og ved hard jobbing Ha en fin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. april 2010 #4916 Del Skrevet 26. april 2010 Står det bra til i dag med dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 26. april 2010 Forfatter #4917 Del Skrevet 26. april 2010 Jeg har det bra. Har lite nytt å komme med da. Har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. april 2010 #4918 Del Skrevet 26. april 2010 Lite nytt her også. I morgen og onsdag skal jeg på kurs, og det gleder jeg meg til Moro å gjøre noe annet enn å bare jobbe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. april 2010 #4919 Del Skrevet 26. april 2010 Heia Kitten! Ser ut for at jeg kommer til Bergen i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. april 2010 #4920 Del Skrevet 26. april 2010 Da skal vi begge to på kurs da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå