Gå til innhold

Kjære dagbok

The Kitten

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke med pose heller.

Jeg syntes alltid det er så rart når jeg har handlet masse, og at jeg trenger minst 2-3 poser, så spør de meg alltid "trenger du pose?".. EMM?! "neei, jeg tenkte å ta tingene i baklommen" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er så glad for at posene der jeg jobber er gratis. Så slipper jeg sånne kommentarer. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:helen: Kitten!!!

Jeg hadde en gang en sånn kul shoppingveske fra en eller annen kul produsen :ler: Kommer ikke på navnet nå, men den vesken tok en venninne :fnise:

Så nå får jeg pose på butikken når jeg trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tøypose i veska (grønn kiwi pose) men føler meg gjerrig, men hvis ikke så får jeg jo så forferdelig mange poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men det er litt bra å ha poser for det er i slike vi kaster restavfall.

Jepp, samme her.

Ang. sånne kommentarer- Da jeg jobber på matbutikk, så fikk jeg av og til slike kommentarer, og da bare "lo" jeg med :fnise: Årsaken til at man spør, er fordi det er fler og fler som har med sine egne, i tillegg så hadde vi posene bak kassa, så vi måtte vi kundene poser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Etter å ha skrevet et kjempelangt innlegg, fant Internett ut at det skulle henge seg opp. :kjefte:

Under mine få timer på jobb i dag, skjedde det masse rart.

Først kommer det en dame, bærende på en sko.

Damen: Førti, førtito.

Meg: Mener du at du vil ha et par i størrelse førti og et par i størrelse førtito?

Meg: (Finner et par i størrelse førti) vi har dessverre ikke flere igjen i størrelse førtito.

Meg: Som sagt, vi har ikke flere i størrelse førtito, men vi får de inn igjen om ikke så lenge.

Så viste det seg at førti, førtito betydde to par i størrelse førti. Dumme meg! :roll:

Etter henne kom en dame som ville ha hjelp til å finne en del ting. Helt greit det, bare hyggelig å hjelpe. Så begynte hun å fortelle om at hun måtte ha alt nytt fordi hun hadde flyktet fra mannen sin. Han hadde mishandlet henne så kraftig at hun hadde flere brudd, i ribbena og ryggen bl.a. Nå bodde hun på krisesenter, og han skulle forhåpentligvis i fengsel. Det virket som ting gikk riktig vei for henne nå, og hun hadde en fast person som hjalp henne og passet på at han ikke kom etter henne. Jeg visste ikke hva jeg skulle si.

Jeg synes hun er sterk og modig som har tatt skrittet å komme seg vekk og anmelde ham. Synes veldig synd på henne, men vet med meg selv at hadde jeg vært i hennes situasjon, så hadde jeg ikke ønsket at folk gikk rundt og syntes synd på meg. Det ville gjort meg mindre enn jeg er.

Senere på kvelden fikk vi levert noen nye stativer. Jeg satt i kassen, og holdt på å betjene en kunde. Plutselig spør hun han som leverte stativene: Kan jeg være med i din bil? Altså, vi driver butikk, ikke bordell. Skjønt, det er jo også en form for butikk.

Ellers lurer jeg på hvorfor alle utlendinger tror alt i hele butikken koster 20 kr. Nei, dere er ikke på det ukentlige markedet i hjemlandet deres hvor dere selv kan bestemme prisen. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så irriterende når man mister lange innlegg pga internett velger og ikke fungere akkurat der og da :kjefte:

Høres ut som om du har hatt en innholdsrikdag på jobben :nigo:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Det der med førti førtito skjønte ikke jeg heller helt... Teit måte å si det på spør du meg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ble litt småoppgitt over meg. :ler:

En ting til:

Hva er det med kunder som kommer til kassen, f.eks med en genser f.eks i str. 38. Så sier de: Jeg skal ha denne, men i størrelse 40.

Eeh! Ja, vel. Tror du jeg har et gigantisk, usynlig lager under kassen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...