Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3121 Del Skrevet 15. januar 2010 Så snill du er. Så bra at du er fin på håret igjen. Farget du det om igjen? Jeg svelget stoltheten og dro til frisøren. Mitt mål om å ikke tilføre kroppen fæle kjemikaler brast dermed i tusen knas, men jeg driter skikkelig i det akkurat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3122 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg svelget stoltheten og dro til frisøren. Mitt mål om å ikke tilføre kroppen fæle kjemikaler brast dermed i tusen knas, men jeg driter skikkelig i det akkurat i dag Du ble sikkert kjempevakker. Eller det er du jo fra før av, men du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3123 Del Skrevet 15. januar 2010 Du ble sikkert kjempevakker. Eller det er du jo fra før av, men du skjønner hva jeg mener. Haha, ja! Altså, jeg har faktisk aldri vært så fornøyd noensinne etter hårfarging hos frisør. Enten blir det for lyst, eller for mørkt. Men nå - helt perfekt Hva skal du i helgen? Jeg skal ta bilder med det nye kameraet, også kanskje leke litt i snøen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #3124 Del Skrevet 15. januar 2010 Det ble sikkert kjempefint Pjuks! Når man er fin på håret føler man seg bra! Jeg er ikke så glad i bønner heller jeg da.. Jeg er visst kresen jeg gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3125 Del Skrevet 15. januar 2010 Det ble sikkert kjempefint Pjuks! Når man er fin på håret føler man seg bra! Jeg er ikke så glad i bønner heller jeg da.. Jeg er visst kresen jeg gitt... Jeg vet! Er rart hvordan håret har ALT å si altså, haha. Jammen det smaker overhodet ikke bønner, Mia. blæ, jeg skal lage hummus til deg en vakker dag, du kommer til å elske det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3126 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, ja! Altså, jeg har faktisk aldri vært så fornøyd noensinne etter hårfarging hos frisør. Enten blir det for lyst, eller for mørkt. Men nå - helt perfekt Hva skal du i helgen? Jeg skal ta bilder med det nye kameraet, også kanskje leke litt i snøen. I morgen skal jeg spise middag med en venninne, og så skal vi se forestillingen til Marit Voldsæter. Søndag vet jeg ikke hva jeg skal. Er du fornøyd med kameraet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3127 Del Skrevet 15. januar 2010 I morgen skal jeg spise middag med en venninne, og så skal vi se forestillingen til Marit Voldsæter. Søndag vet jeg ikke hva jeg skal. Er du fornøyd med kameraet ditt? Ja jeg er veldig fornøyd. Jeg ante ikke at det skulle være så stor forskjell fra et kompaktkamera til speilrefleks. Men jeg skjønner ikke så mye utover press play enda da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3128 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja jeg er veldig fornøyd. Jeg ante ikke at det skulle være så stor forskjell fra et kompaktkamera til speilrefleks. Men jeg skjønner ikke så mye utover press play enda da Bra du er fornøyd i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3129 Del Skrevet 15. januar 2010 Er det noe bra på tvn i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3130 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vet ikke. Jeg skal se Nytt på nytt, og så skal jeg lese bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3131 Del Skrevet 15. januar 2010 Går nytt på nytt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3132 Del Skrevet 15. januar 2010 Går nytt på nytt altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3133 Del Skrevet 15. januar 2010 Blæ, jeg blingsa på klokka. Da skal jeg også se på det, også kanskje Skavlan etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. januar 2010 Forfatter #3134 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3135 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg er veldig varm på føttene, så jeg skal rett og slett ta av sokkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #3136 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg vet! Er rart hvordan håret har ALT å si altså, haha. Jammen det smaker overhodet ikke bønner, Mia. blæ, jeg skal lage hummus til deg en vakker dag, du kommer til å elske det Det høres herlig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3137 Del Skrevet 15. januar 2010 Det høres herlig ut! Jeg ble plutselig sulten nå faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #3138 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg er bare trøtt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 15. januar 2010 #3139 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg skal ikke legge meg før om minst 1 time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 15. januar 2010 #3140 Del Skrevet 15. januar 2010 sier jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå